Indeed. En zo mooi issie niet eensquote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
250 dollar voor een lakje![]()
Sorry hoor maar dan ben je echt ziek
Catrice heeft er toch een erg goed lijkende dupe van?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Indeed. En zo mooi issie niet eens
ben jij zo nog op msn, of zit je op je werk?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Die clarins is ook overrated, maar goed...
En een flesje extra voor mijquote:Op donderdag 9 september 2010 15:58 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en ik denk dat als je Khaki Vert tegenkomt van Chanel, je het gokje best kan wagen een flesje extra te kopen. Die gaat volgens mij ook wel gehyped worden.
op mijn werk? Loller! Nee, ik zal kijken of ik bb zo nog achter de laptop krijg geduwdquote:Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ben jij zo nog op msn, of zit je op je werk?
Fijne moederquote:Op donderdag 9 september 2010 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n moeder is mij aan het enablen.![]()
![]()
Ze vindt Phallic zo mooi dat ze vindt dat ik er een extra van moet hebben. En dan betaalt zij 'm, want dat voelt ze zich niet schuldig als ze 'm op wil.
wil ik ooohook!quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n moeder is mij aan het enablen.![]()
![]()
Ze vindt Phallic zo mooi dat ze vindt dat ik er een extra van moet hebben. En dan betaalt zij 'm, want dat voelt ze zich niet schuldig als ze 'm op wil.
Dat is gaafquote:
quote:
Oh balen dat 'ie op isquote:Op donderdag 9 september 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg een nieuwe lak van Viis.
Alleen geen #51 want die was op
Mocht een refund of een ander lakje, dus ik heb een ander lakje gekozen
Wel netjes van ze, maar flauw dat er geen 51 meer isquote:Op donderdag 9 september 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg een nieuwe lak van Viis.
Alleen geen #51 want die was op
Mocht een refund of een ander lakje, dus ik heb een ander lakje gekozen
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is gaaf
[..]
Dus als er mensen zijn die iets willen meebestellen van Illamasqua, geef maar een gil. Verzendkosten blijven toch hetzelfde.(En één lakje voor ruim 6 pond is belachelijk.
)
#52 dan maar, dies ook meuj!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel netjes van ze, maar flauw dat er geen 51 meer isWelke heb je gekozen?
Zo'n vermoeden had ik alquote:
Heb je een linkje?:@quote:Op donderdag 9 september 2010 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is gaaf
[..]
Dus als er mensen zijn die iets willen meebestellen van Illamasqua, geef maar een gil. Verzendkosten blijven toch hetzelfde.(En één lakje voor ruim 6 pond is belachelijk.
)
Er zat laatst iemand op MUA en die had 'm van een Poolse veilingsite voor $ 10 !!!!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:00 schreef Loqi het volgende:
Ik vraag me af waar mensen die flesjes Clarins opduikelen
Er stonden er laatst toch ook 6 ofzo op eBay voor geen geld? Waren meteen weg natuurlijk. Grappig, als mensen de commerciële waarde niet kennen.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er zat laatst iemand op MUA en die had 'm van een Poolse veilingsite voor $ 10 !!!!
Gewoon www.illamasqua.comquote:Op donderdag 9 september 2010 16:27 schreef Crientj het volgende:
[..]
Heb je een linkje?:@
Balen dat de 51 op was SQ. Maar 52 is ook tof. ^^/
Ja zoiets.. Die waren in 3 minuten weg geloof ikquote:Op donderdag 9 september 2010 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er stonden er laatst toch ook 6 ofzo op eBay voor geen geld? Waren meteen weg natuurlijk. Grappig, als mensen de commerciële waarde niet kennen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:50 schreef Debsterr het volgende:
Wat zei ik over die Chanel? http://cgi.ebay.com/Le-Kh(...)&hash=item1c156d4e28
En nog wat moois voor Sjaanhttp://cgi.ebay.com/AUTHE(...)38285#ht_1564wt_1137
Oh lekker handigquote:Op donderdag 9 september 2010 16:52 schreef Daph_ het volgende:
'Kun jij even met je zusje naar het winkelcentrum rijden?'
'Wanneer?'
'Nu'Ze is zelf de hele dag thuis en nou moet ik het opeens doen?
I hate you so muchquote:Op donderdag 9 september 2010 16:50 schreef Debsterr het volgende:
Wat zei ik over die Chanel? http://cgi.ebay.com/Le-Kh(...)&hash=item1c156d4e28
En nog wat moois voor Sjaanhttp://cgi.ebay.com/AUTHE(...)38285#ht_1564wt_1137
SA?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee wel mijn SA een mail gestuurd
hihiquote:Op donderdag 9 september 2010 17:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee wel mijn SA een mail gestuurd
Praktischquote:Op donderdag 9 september 2010 16:52 schreef Daph_ het volgende:
'Kun jij even met je zusje naar het winkelcentrum rijden?'
'Wanneer?'
'Nu'Ze is zelf de hele dag thuis en nou moet ik het opeens doen?
Mijn persoon bij LV die alles regelt wat ik van LV wil hebben en er dan voor zorgt dat het naar NL komt enzo, eens kijken wat ze kan doen.quote:
die dekt zelfquote:Op donderdag 9 september 2010 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ruby pumps lakken, maaarrr, moet ik een rode base gebruiken of dekt ie zelf binnen 3 laagjes?
Ahh shopping assistant dusquote:Op donderdag 9 september 2010 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn persoon bij LV die alles regelt wat ik van LV wil hebben en er dan voor zorgt dat het naar NL komt enzo, eens kijken wat ze kan doen.
Ik heb net disco mix eraf gekregen met 20 watjes en halve fles remover
Nagels ook zwaar kort trouwens! Was ze zat op vakantie
Ahw lief!quote:Op donderdag 9 september 2010 17:16 schreef Loqi het volgende:
huh, wij hebben een ninja klusser
Ik ben alleen vanmorgen in het huis bezig geweest omdat er een monteur langskwam en t dan wel handig is als er iemand in huis is...
Blijkt dat mijn opa 's middags langs is geweest zonder iets te laten weten en alle kozijnen is gaan schuren![]()
en nu voel ik me dus lullig omdat ik er niet bij was om te helpen
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:16 schreef Loqi het volgende:
Ik ben alleen vanmorgen in het huis bezig geweest omdat er een monteur langskwam en t dan wel handig is als er iemand in huis is...
Blijkt dat mijn opa 's middags langs is geweest zonder iets te laten weten en alle kozijnen is gaan schuren![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:16 schreef Loqi het volgende:
Sales assosiatequote:Op donderdag 9 september 2010 17:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ahh shopping assistant dus. Heb je disco mix niet geweekt met alu-folie dan?
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nu weer naar het strand, dag dames
Wanneer gaat die eigenlijk in de verkoop en waar wordt hij in Nederland verkocht? Alleen in de PC?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:58 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en ik denk dat als je Khaki Vert tegenkomt van Chanel, je het gokje best kan wagen een flesje extra te kopen. Die gaat volgens mij ook wel gehyped worden.
hij wil het graag voor je doen blijkbaarquote:Op donderdag 9 september 2010 17:21 schreef Loqi het volgende:
ja zeker lief![]()
maar als hij alleen is werkt hij veel te hard voor zijn leeftijd (je moet hem echt in toom houden) en nu was ik er niet eens om koffie voor hem te zetten ofzo![]()
ik voel me echt een lui varken nu, want die kozijnen kan ik ook makkelijk zelf (enook maar die werkt)
Is al te koop (officieel), maar bij de PC hangt schijnbaar een briefje dat de khaki's niet verkrijgbaar zijn?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wanneer gaat die eigenlijk in de verkoop en waar wordt hij in Nederland verkocht? Alleen in de PC?
Hmz. Morgen ff de stad checken danquote:Op donderdag 9 september 2010 18:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is al te koop (officieel), maar bij de PC hangt schijnbaar een briefje dat de khaki's niet verkrijgbaar zijn?(via twitter gehoord). Kosten ¤ 25 ps ipv ¤ 21,50
Ga je naar Amsterdam dan morgen?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hmz. Morgen ff de stad checken dan
nee, maar zijn ze dan alleen in Amsterdam te koop? Dat maakte ik namelijk niet uit je post opquote:
Oh ja wat ik van Michčle begreep zijn ze idd alleen te koop bij de PC. Sorryquote:Op donderdag 9 september 2010 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar zijn ze dan alleen in Amsterdam te koop? Dat maakte ik namelijk niet uit je post op
ik heb niet gebeten om het bijtenquote:Op donderdag 9 september 2010 18:13 schreef AmyGrace het volgende:
Wowsa, zoveel neertellen voor een nagellakje?Ach, wie weet denk ik er over een tijdje wel anders over
![]()
@SQ, WB! Leuke Praagfoto's!
Envoor het nagelbijten. Foei! Die Nfu Oh, nohhh
Wat heb je besteld op Etsy?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet toch naar de Bruna om m'n Etsypakketje op te halen, de parfumerie zit er naast
altijd zorgen dat je je pilletjes hebt!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:20 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Hey SQ, leuk dat je er weer bent
En ik voel de master-dip alweer op komen zetten... ik vergeet al 2 dagen mijn antidepressiva te halen, en ik ben nu aan dag 3 zonder..![]()
![]()
Ik giet er maar een fles rosé in vanavond ofzo, en dan morgen voor werk eerst pillen halen, want dit wordt weer drama voel ik al
2 kettings! Zal er morgen wel een plaatje van kiekenquote:
Kettingsquote:Op donderdag 9 september 2010 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
altijd zorgen dat je je pilletjes hebt!![]()
[..]
2 kettings! Zal er morgen wel een plaatje van kieken
Ja, I know... maar ik heb het zo druk en school en werk. Ik vergeet alles nu en ben zoooo blij als ik naar huis kan aan het eind van de dag, dat ik dan helemaal niet aan de apotheek denk.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
altijd zorgen dat je je pilletjes hebt!![]()
Aha! Gaat iemand hier bestellen? Of misschien kunnen we een decadent Chanel groepsordertje doen?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ja wat ik van Michčle begreep zijn ze idd alleen te koop bij de PC. SorryJe kunt ze ook kopen op Chanel.com zodra ze uitkomen (=morgen)
Heb je een US adres om naar te shippen?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:25 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Aha! Gaat iemand hier bestellen? Of misschien kunnen we een decadent Chanel groepsordertje doen?
klopt, ik klikte er ook min of meer toevallig op, want van zoeken word je knettergek!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kettings
Ik vind het altijd leuk om dingetjes te kijken op etsy, maar vaak is het zo dat ik (door de hoeveelheid spulletjes) door de bomen het bos niet meer zie daar
Oh tof is dat!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, ik klikte er ook min of meer toevallig op, want van zoeken word je knettergek!
Ik hou ook van Etsyquote:Op donderdag 9 september 2010 18:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh tof is dat!Ik heb een iPhone sleeve laten maken via Etsy en de verkoper was echt onwijs behulpzaam. Ik heb zelfs een andere stof gekregen (eigenlijk was die op) omdat ik die zo tof vind
En hij was helemaal niet duur!
Ik vind het zo tof dat je precies krijgt wat je wilt voor relatief weinig geld. Ja tuurlijk er staan dure dingen op, maar ook hele leuke goedkope dingetjes.. En handgemaakt
Die heb ik gemist of kan ik me niet meer herinneren danquote:Op donderdag 9 september 2010 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
Klopt, maar die heb ik al es gepost en vind het leuker om m'n eigen plaatje neer te klatsen
Ik heb trouwens by the way veul OPI gezien in Praag!
Geen HTF's helaasch (iig geen HTF's die mij aanspreken) behalve Merry Midnight, maar die heb ik al
330 Kc, dus eh,quote:Op donderdag 9 september 2010 19:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die heb ik gemist of kan ik me niet meer herinneren dan.
Oh Merry Midnightdie wil ik nog zo graag! Wel knap dat je niks gekocht hebt
. Wat waren de prijzen?
Toffe tas!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou ook van Etsy. Kan er ook uren op rondsurfen en vind best veel verkopers die ik dan opsla voor latere momenten
. Ik wil nu in ieder geval deze tas:
[ afbeelding ]
Maar ook deze paspoort en andere zooi houder:
[ afbeelding ]
En zo heb ik nog een zooi van die shops listed als favorite staan.
SQ, kijk anders bij jouw aankopen, dan kun je de plaatjes linken.
Oh maar een tas moet sowieso mee hoor, maar ik heb altijd alles zo rondzwerven dat ik dit wel fashionable vindquote:Op donderdag 9 september 2010 19:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Toffe tas!
zo'n paspoort/zooi houder is niks voor mijTeveel troep die ik erin kan stoppen en mn telefoon zou er niet in kunnen dus ik moet sowieso een tas(je) meenemen
tas vind ik leuk maar ik vind het er zo niet-handgemaakt uitzien!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh maar een tas moet sowieso mee hoor, maar ik heb altijd alles zo rondzwerven dat ik dit wel fashionable vind.
Klopt, zal ook niet "hand"gemaakt zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tas vind ik leuk maar ik vind het er zo niet-handgemaakt uitzien!
maar dan kan je het toch net zo goed bij de emco gaan kopen?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, zal ook niet "hand"gemaakt zijn.
Handgemaakt staat in dit geval volgens mij voor kleine designers die wel wat meer mogelijkheden qua produceren hebben, maar niet een winkelruimte of iets dergelijks hebben. Dat idee krijg ik in ieder geval bij zo'n tas.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar dan kan je het toch net zo goed bij de emco gaan kopen?
Nieuwsbrief ontvangen, daar haal ik veel inspiratie uitquote:Op donderdag 9 september 2010 19:17 schreef Loqi het volgende:
Ik zie door de bomen het bos nooit bij Etsy, maar heb me een tijdje terug wel geregistreerd
ah zo, ik snep!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Handgemaakt staat in dit geval volgens mij voor kleine designers die wel wat meer mogelijkheden qua produceren hebben, maar niet een winkelruimte of iets dergelijks hebben. Dat idee krijg ik in ieder geval bij zo'n tas.
Trouwens, jij was ineens van msn verdwenen. Ga je nou nog mee naar de groothandel morgenquote:
ja! Internotz was dood ineensquote:Op donderdag 9 september 2010 19:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Trouwens, jij was ineens van msn verdwenen. Ga je nou nog mee naar de groothandel morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |