Indeed. En zo mooi issie niet eensquote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
250 dollar voor een lakje![]()
Sorry hoor maar dan ben je echt ziek
Catrice heeft er toch een erg goed lijkende dupe van?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Indeed. En zo mooi issie niet eens
ben jij zo nog op msn, of zit je op je werk?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Die clarins is ook overrated, maar goed...
En een flesje extra voor mijquote:Op donderdag 9 september 2010 15:58 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en ik denk dat als je Khaki Vert tegenkomt van Chanel, je het gokje best kan wagen een flesje extra te kopen. Die gaat volgens mij ook wel gehyped worden.
op mijn werk? Loller! Nee, ik zal kijken of ik bb zo nog achter de laptop krijg geduwdquote:Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ben jij zo nog op msn, of zit je op je werk?
Fijne moederquote:Op donderdag 9 september 2010 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n moeder is mij aan het enablen.![]()
![]()
Ze vindt Phallic zo mooi dat ze vindt dat ik er een extra van moet hebben. En dan betaalt zij 'm, want dat voelt ze zich niet schuldig als ze 'm op wil.
wil ik ooohook!quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n moeder is mij aan het enablen.![]()
![]()
Ze vindt Phallic zo mooi dat ze vindt dat ik er een extra van moet hebben. En dan betaalt zij 'm, want dat voelt ze zich niet schuldig als ze 'm op wil.
Dat is gaafquote:
quote:
Oh balen dat 'ie op isquote:Op donderdag 9 september 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg een nieuwe lak van Viis.
Alleen geen #51 want die was op
Mocht een refund of een ander lakje, dus ik heb een ander lakje gekozen
Wel netjes van ze, maar flauw dat er geen 51 meer isquote:Op donderdag 9 september 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg een nieuwe lak van Viis.
Alleen geen #51 want die was op
Mocht een refund of een ander lakje, dus ik heb een ander lakje gekozen
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is gaaf
[..]
Dus als er mensen zijn die iets willen meebestellen van Illamasqua, geef maar een gil. Verzendkosten blijven toch hetzelfde.(En één lakje voor ruim 6 pond is belachelijk.
)
#52 dan maar, dies ook meuj!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel netjes van ze, maar flauw dat er geen 51 meer isWelke heb je gekozen?
Zo'n vermoeden had ik alquote:
Heb je een linkje?:@quote:Op donderdag 9 september 2010 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is gaaf
[..]
Dus als er mensen zijn die iets willen meebestellen van Illamasqua, geef maar een gil. Verzendkosten blijven toch hetzelfde.(En één lakje voor ruim 6 pond is belachelijk.
)
Er zat laatst iemand op MUA en die had 'm van een Poolse veilingsite voor $ 10 !!!!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:00 schreef Loqi het volgende:
Ik vraag me af waar mensen die flesjes Clarins opduikelen
Er stonden er laatst toch ook 6 ofzo op eBay voor geen geld? Waren meteen weg natuurlijk. Grappig, als mensen de commerciële waarde niet kennen.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er zat laatst iemand op MUA en die had 'm van een Poolse veilingsite voor $ 10 !!!!
Gewoon www.illamasqua.comquote:Op donderdag 9 september 2010 16:27 schreef Crientj het volgende:
[..]
Heb je een linkje?:@
Balen dat de 51 op was SQ. Maar 52 is ook tof. ^^/
Ja zoiets.. Die waren in 3 minuten weg geloof ikquote:Op donderdag 9 september 2010 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er stonden er laatst toch ook 6 ofzo op eBay voor geen geld? Waren meteen weg natuurlijk. Grappig, als mensen de commerciële waarde niet kennen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:50 schreef Debsterr het volgende:
Wat zei ik over die Chanel? http://cgi.ebay.com/Le-Kh(...)&hash=item1c156d4e28
En nog wat moois voor Sjaanhttp://cgi.ebay.com/AUTHE(...)38285#ht_1564wt_1137
Oh lekker handigquote:Op donderdag 9 september 2010 16:52 schreef Daph_ het volgende:
'Kun jij even met je zusje naar het winkelcentrum rijden?'
'Wanneer?'
'Nu'Ze is zelf de hele dag thuis en nou moet ik het opeens doen?
I hate you so muchquote:Op donderdag 9 september 2010 16:50 schreef Debsterr het volgende:
Wat zei ik over die Chanel? http://cgi.ebay.com/Le-Kh(...)&hash=item1c156d4e28
En nog wat moois voor Sjaanhttp://cgi.ebay.com/AUTHE(...)38285#ht_1564wt_1137
SA?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee wel mijn SA een mail gestuurd
hihiquote:Op donderdag 9 september 2010 17:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee wel mijn SA een mail gestuurd
Praktischquote:Op donderdag 9 september 2010 16:52 schreef Daph_ het volgende:
'Kun jij even met je zusje naar het winkelcentrum rijden?'
'Wanneer?'
'Nu'Ze is zelf de hele dag thuis en nou moet ik het opeens doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |