Ik vind Brian May de beste gitarist, hij hoeft niet 140,000noten in een liedje te proppen, hij speelt met gevoel, en zijn gitaar heeft een te gekke sound.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zul je mij ook nooit horen zeggen.![]()
Heb je zijn video's al eens bekeken / beluisterd?
Dan kun je niet ontkennen dat hij een uitzonderlijk goede toetsenist is.
Deze gozer is een ware god op synths.
Ja heur.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Oh jij vindt Dream Theater wel dope?
Lul, die wou ik net posten. 'Hoe het wel moet'. Stay crunchy is echt awesome.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:11 schreef n_uniet het volgende:
Je doet me denken aan iemand met talent
Dit kun je toch niet goed vinden.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind Brian May de beste gitarist, hij hoeft niet 140,000noten in een liedje te proppen, hij speelt met gevoel, en zijn gitaar heeft een te gekke sound.
Jordan Rudess is een verschrikkelijk fijne toetsenist, maar... Rick Wakeman is toch echt wel een tikkeltje beter!
Niks mis met Rick.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dit kun je toch niet goed vinden.Ff trainen je vingers zo snel te bewegen en klaar.
het was al duidelijk hoor, je hoeft ons niet blijven overtuigen van je wansmaakquote:Op donderdag 9 september 2010 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niks mis met Rick.
Zeker zijn bekende Minimoog solo`s.
En zijn solo platen van de jaren 80 zijn geniaal!
50 cent is geniaal. Rick is kut.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niks mis met Rick.
Zeker zijn bekende Minimoog solo`s.
En zijn solo platen van de jaren 80 zijn geniaal!
50 cent, geniaal...quote:Op donderdag 9 september 2010 19:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
50 cent is geniaal. Rick is kut.
Echtquote:Op donderdag 9 september 2010 20:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
50 cent, geniaal...____!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wel, 50 cent is gewoon als persoon in de muziek industrie een geniequote:Op donderdag 9 september 2010 23:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ben jij het met 'm eens dan?
man, hou toch op..quote:Op donderdag 9 september 2010 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wel, 50 cent is gewoon als persoon in de muziek industrie een genie
Alle toffe dance/house platen worden ermee gemaakt.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Synthesizer, dat is gewoon echt een 'instrument' voor zowel geestelijk als fysiek gehandicapte
ja die worden gemaakt met alleen een synth jaquote:Op donderdag 9 september 2010 23:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alle toffe dance/house platen worden ermee gemaakt.Maar jij luistert vast rock.
Ik luister veel hardstylequote:Op donderdag 9 september 2010 23:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alle toffe dance/house platen worden ermee gemaakt.Maar jij luistert vast rock.
En een computer ja.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die worden gemaakt met alleen een synth ja_!
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Synthesizer, dat is gewoon echt een 'instrument' voor zowel geestelijk als fysiek gehandicapte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |