Die dingen staan ook niet op mijn Youtube kanaal!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb even op je youtube kanaal geluisterd, en er is niks dat ook maar enigszins vet of origineel of goed klinkt, het klinkt allemaal super afgezaagd
en mijn oren willen een schadevergoeding
Zanger Petroquote:Op donderdag 9 september 2010 15:33 schreef Penisbaard het volgende:
Zelden zulke ongeïnspireerde baggermuziek mogen aanhoren in mijn leven.
Als de basis niet vet is gaat het met effecten niet vetter worden.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geloof me, als ik een CTK-100 heb, en ik gooi een Phaser over de Strings, een flinke Wah Wah over de Clavinet en een Rotary over het Jazz Organ, dan klinkt dat echt wel dik hoor!
Stopbordquote:Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Heey bradley, hoe is het met barbara eigenlijk?
Dit dusquote:Op donderdag 9 september 2010 15:43 schreef Penisbaard het volgende:
Eigenlijk jammer dat die vrienden van Braddie nooit zijn keyboard in elkander geschopt hebben.
quote:
ze bleven hem maar hoop geven door te zeggen ga door je bent goed en blablabla, en nu moeten de nederlandse burgers dit kattengejank aanhorenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:43 schreef Penisbaard het volgende:
Eigenlijk jammer dat die vrienden van Braddie nooit zijn keyboard in elkander geschopt hebben.
wat moet dat schattig geweest zijn een klein 8108139dpthsjequote:Op donderdag 9 september 2010 17:25 schreef 8108139dpths het volgende:
aw, how cute... zo speelde ik ook toen ik net met keyboard begon als klein 8108139dpthsje...
Hoe kan je na 2 jaar les nou geen noten lezen?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nja... ik heb 2 jaar les gehad, en verder gewoon autodidact, kan geen noten lezen.
Als je een liedje speelt na een dag met improvisatie er bij vind ik dat wel knap!
Je vindt John Petrucci zeker ook een goede gitarist?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:23 schreef 8108139dpths het volgende:
Dit is keyboard spelen...
![]()
![]()
![]()
I love that man.![]()
![]()
Die gozer heeft ook het Guinness World Record 'Fastest Keyboard Player' op zijn naam staan.
Hallo doe eens normaal jij. Er gaan op jaarbasis heel veel blanke mensen dood aan aids...quote:Op donderdag 9 september 2010 15:04 schreef Chowi het volgende:
Het klinkt ook echt nergens naar. Ik heb aids aan mijn oren gekregen door het beluisteren van deze video.
Dat zul je mij ook nooit horen zeggen.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je vindt John Petrucci zeker ook een goede gitarist?Sneller is niet altijd beter.
Alleen jammer dat ie de verkeerde muziek maakt. Zal wel een goede producer zijn denk ik.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zul je mij ook nooit horen zeggen.![]()
Heb je zijn video's al eens bekeken / beluisterd?
Dan kun je niet ontkennen dat hij een uitzonderlijk goede toetsenist is.
Deze gozer is een ware god op synths.
De 'verkeerde' muziek...quote:Op donderdag 9 september 2010 18:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ie de verkeerde muziek maakt. Zal wel een goede producer zijn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |