quote:Op donderdag 9 september 2010 15:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:38 schreef Braddie het volgende:
hallo ik ben bradley, en ik zoek een partner (vrouwelijk natuurlijk want ik ben geen downie)
Ik zou het erg prettig vinden, om samen met een meisje mijn leven door te brengen.
Dit topic wou ik al veel eerder starten maar dat durfde ik niet, want ik woog eerst 40kg teveel dit is nu aanzienlijk verminderd en ik ben nog steeds hard bezig met afvallen.
mijn hobby's zijn keyboard spelen,gitaar spelen, zingen,dansen en natuurlijk hidde pesten
Ik vind het ook wel is leuk om af en toe een stukje hard te lopen, dus sportiviteit kan je ook bij mij vinden.
ik zou het erg prettig vinden als hier serieuse reacties op komen en niet van die downie reacties.
- ik zoek iemand tussen de 13-25 jaar.
- die houdt van muziek en concerten.
- en in de buurt van hilversum woont.
kusjes, braddie (l)
xxx
Hij stond inderdaad wat te hoog ja.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:21 schreef Tja..1986 het volgende:
De houding van je handen is een beetje raar, ik denk dat je keyboard te hoog staat.
Oja, verder kan iedere debiel dit natuurlijk na een dagje oefenen.
Nja... ik heb 2 jaar les gehad, en verder gewoon autodidact, kan geen noten lezen.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:24 schreef L.no het volgende:
Het klinkt wel oke, maar iedereen kan dit spelen na een paar uurtjes/een dag. Daar heb je geen talent voor nodig.
Tyros heb ik al lang niet meer helaas, S-900 ook niet meer.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:26 schreef Jahr00n het volgende:
Koop eerst eens een fatsoenlijke synth.Wat een waardeloos kutding.
Koop een synth niet zo'n waardeloos keyboardje waar je geen ruk mee kan.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tyros heb ik al lang niet meer helaas, S-900 ook niet meer.
Heb een DX-27s en een Brian May Red Special.
idiot savantquote:Op donderdag 9 september 2010 15:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nja... ik heb 2 jaar les gehad, en verder gewoon autodidact, kan geen noten lezen.
Als je een liedje speelt na een dag met improvisatie er bij vind ik dat wel knap!
Dat is het grappige, mensen denken dat je met een heel simpel dingetje geen reet kan.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Koop een synth niet zo'n waardeloos keyboardje waar je geen ruk mee kan.
Les, maar je kan geen noten lezen ?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nja... ik heb 2 jaar les gehad, en verder gewoon autodidact, kan geen noten lezen.
Als je een liedje speelt na een dag met improvisatie er bij vind ik dat wel knap!
2 jaar les gehad ja.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Les, maar je kan geen noten lezen ?
het klinkt alles behalve vetquote:Op donderdag 9 september 2010 15:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is het grappige, mensen denken dat je met een heel simpel dingetje geen reet kan.
Maar met multitracking/toepassen van genoeg effecten etc etc kan je de simpelste dingen echt rete vet laten klinken.
Geloof me, als ik een CTK-100 heb, en ik gooi een Phaser over de Strings, een flinke Wah Wah over de Clavinet en een Rotary over het Jazz Organ, dan klinkt dat echt wel dik hoor!quote:
ik heb even op je youtube kanaal geluisterd, en er is niks dat ook maar enigszins vet of origineel of goed klinkt, het klinkt allemaal super afgezaagdquote:Op donderdag 9 september 2010 15:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geloof me, als ik een CTK-100 heb, en ik gooi een Phaser over de Strings, een flinke Wah Wah over de Clavinet en een Rotary over het Jazz Organ, dan klinkt dat echt wel dik hoor!
Nu klinkt het alsof een afgeraffeld werkje, als een beginner die zijn dag niet heeft.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
2 jaar les gehad ja.
Maar ik vond het achteraf best frustrerend om noten te lezen, steeds weer op een blad kijken..
Dus ik heb het mezelf afgeleerd op een of andere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |