Volgens mij was dit ook aardig paars, het is mat wit 30x60 gerectificeerd van RAK.Vloertegels zijn Mosa 230V, warm zwartquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef SV-tje het volgende:
Leuk om te zien, indeling is ongeveer hetzelfde als bij onze badkamer. Nieuwbouw woning met de nodige verbouwingen
En de wandtegels zijn van hetzelfde merk als wij hebben, onze dozen waren alleen met paarse letters, dus weet niet of de tegels exact hetzelfde zijn.
Ben nu wel benieuwd naar je vloertegels en wastafel, om te zien of de rest ook ongeveer hetzelfde is. De maat van de vloertegels in ieder geval wel. Ik houd het in de gaten.
Ik zie de draad nog zitten onder de wandcontactdoosquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:27 schreef JSS het volgende:
Welke bedoel je? Die aarddraad? Die moet inderdaad nog even weg, die was nog van de radiator die er hing. De verdeler zelf is geaard via de pomp in het geaarde stopcontact. De drain en het matje zijn ook netjes geaardGeen problemen volgens mij.
[..]
Dan vertekende de foto, zelfde wandtegels als wij hebben gebruikt dus, vind ze na een jaar nog steeds heel mooi, goede keus dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:27 schreef JSS het volgende:
...[..]
Volgens mij was dit ook aardig paars, het is mat wit 30x60 gerectificeerd van RAK.Vloertegels zijn Mosa 230V, warm zwart
Jah, daar heb je wel gelijk inquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:39 schreef exlurker het volgende:
[..]
Ik zie de draad nog zitten onder de wandcontactdoos
De leiding is bij de aarde draad onderbroken
Alle metalen delen in een badkamer horen aan het CAP aangesloten te zijn ook al zijn ze via een wandcontactdoos geaard, zie het schema uit een vorige post
Okee, ik ben erg benieuwd hoe ze er op de muur uitzienquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:45 schreef SV-tje het volgende:
Dan vertekende de foto, zelfde wandtegels als wij hebben gebruikt dus, vind ze na een jaar nog steeds heel mooi, goede keus dus.
Succes verder met het bewoonbaar maken van je huis.
Dank jequote:
goedkope B of zelfs C keuze gekocht ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef JSS het volgende:
Dank voor de reactiesDe kleur in de keuken is Versmelting van Histor, inderdaad een beetje taupe-achtig. Best gewaagd zo op de muur, maar ik ben er heel blij mee.
Oh, en de badkamer duurt nog iets langerTegelzetter is vandaag begonnen maar de tegels die ik besteld had zijn niet strak genoeg om mooi te kunnen zetten. Er zitten kleine afwijkingen in waardoor de voegen vaak niet mooi uitkomen en dat zie je enorm met gerectifceerde tegels. Hij is dus na 2 m2 gestopt en gaat nu zelf betere tegels proberen te regelen. Zal alleen wel maandag worden voor ze door kunnen
Als het goed gedaan is zijn de brandmelders inderdaad aan elkaar gekoppeld.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:38 schreef Blik het volgende:
Over die brandmelders, zijn ze op elkaar aangesloten? d.w.z. dat als de brandmelder in de keuken aanspringt dat die op zolder aanspringt?
Zo ja, reken er maar op dat je binnen nu en 2 jaar de batterijen eruit haalt wegens frustratie van dat de brandmelders regelmatig aanspringen. Nadat bij ons in een week die brandmelders midden in de nacht begonnen te loeien hebben we bij allemaal de batterijen verwijdert...
Zal allemaal best, in de praktijk werkt het niet. Bijna iedereen in ons blok (40 huizen) heeft er last van en heeft ervoor gekozen om de brandmelders los te koppelen. Dus batterijen eruit en loskoppelen van het elektriciteitsnet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef exlurker het volgende:
[..]
Als het goed gedaan is zijn de brandmelders inderdaad aan elkaar gekoppeld.
Normaal gesproken plaatst men geen brandmelder in de keuken, of het moet een thermische zijn als het niet anders kan.
Bij een goede installatie zal het geen effect geven als de batterijen verwijderd worden, de melders zijn op 230V aangesloten, de batterijen dienen als back-up bij stroom uitval en zullen zo nu en dan wel eens vervangen moeten worden
Als alles volgens de regels is uitgevoerd en regelmatig word getest, draagt een brandmelder veel bij voor de veiligheid van de bewoners
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |