quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Heb je dat niet over voor je zus.
Als dat moet afhangen van mijn kleding is er iets mis hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kom kom, je wordt geacht je zus de dag van haar leven te bezorgen
Gefeliciteerd.quote:
Ah, een zware jongen. Dan weet je natuurlijk wel meteen een geschikt kado voor hem.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:12 schreef Etcetera het volgende:
Een neefjeMet de naam Max, die hij nu al verdient heeft met z'n 8,5 pond
Ouders & zoon maken het goed
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, een zware jongen. Dan weet je natuurlijk wel meteen een geschikt kado voor hem.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, een zware jongen. Dan weet je natuurlijk wel meteen een geschikt kado voor hem.
[ afbeelding ]
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en iemand nog grootse zaterdagavond plannen?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
morgen werken of heb je een vriendin (omdat je een Red-je doet)?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In dat geval is de baas je weer dankbaar dat je zo verstandig bent en op tijd naar bed gaat
Zij draait flink overuren de afgelopen weken. Ik zou niet met haar willen ruilen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
1 keer per maand is genoeg, en overmaken is ook goed
heeft ze de laatste weken wel tijd gehad door de formatie?![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet alleen de afgelopen weken niet. Lijkt me echt een kutbaan, altijd in de schijnwerpers te staan.
Doeiquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga zwaaien. Op visite vanavond
Later
Goeiemorgen Diaan.quote:
Waar precies?quote:Op zondag 12 september 2010 02:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hier is weinig gebeurd de afgelopen uren!
Ik kom net thuis van een feestje, ga zo lekker slapen. Zodat ik morgenochtend op tijd wakker ben om naar een autocross te gaan in Noord-Holland
nee maar dan hoef ik ook niet om half 9 op mn werk te zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 08:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goeiemorgen Diaan.
Het begint wel op te vallen. In het weekeind verslaap je je nooit.
Sint Maarten, maar vanwege te veel regen in de afgelopen nacht gaat het geheel niet doorquote:
Dat is toch juist mooi, stuift het ook niet zoquote:Op zondag 12 september 2010 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sint Maarten, maar vanwege te veel regen in de afgelopen nacht gaat het geheel niet door
Als de organisatie de boel afblaast heeft het ook weinig zin meer om er heen te gaan, stuif of nietquote:Op zondag 12 september 2010 12:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi, stuift het ook niet zo
Mooiquote:“...trying to prove God with the Bible is like trying to prove superman with a comic book”
Qua sfeer, attracties of beide?quote:Op zondag 12 september 2010 18:26 schreef Soempie het volgende:
Het was supertof! Heel veel gezien, ontzettend lekker weer gehad, helemaal goed.
Het Europapark is echt toffer dan de Efteling.
Beide, al is de Efteling natuurlijk rustiger en wat 'liever' met het sprookjesbos. Maar het Europapark is wel het leukste park waar ik tot nu toe geweest ben. Heel goede afwisseling ook van verschillende soorten attracties. Heel schoon, goede sfeer, themapark, attracties waarbij je zelf bezig moet zijn (schieten van water of bijvoorbeeld met lasers op monsters en zo punten verzamelen), heel veel achtbanen en waterattracties. En er zijn attracties die lijken op attracties uit andere parken, maar dan is het nog net even iets beter doordat er wat extra's mee is. Verder is het leuk dat je in de verschillende landen ook verschillende dingen te eten kunt halen uit die landen. De wachtrijen en de attracties zijn zo dat er steeds doorstroom is: je staat niet stil in de wachtrij. Het was gewoon ontzettend leuk.quote:Op zondag 12 september 2010 18:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Qua sfeer, attracties of beide?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |