Doe ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan mag je je zeer gelukkig prijzen...

quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:27 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee ben ik aan het eind van mijn Latijns...

Weer!?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
ik moet nog een beetje wakker worden, we hebben ons vanmorgen verslapen.
![]()

Yepsquote:

Al eens geweest?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:38 schreef MadMaster het volgende:
Vrij(e mid)dag en morgen dus naar Parijs...![]()

Ja, 3 keer.quote:

En zo te zien had je het niet erg gevonden als dit eerder was geweestquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Ben na half 3 eindelijk eens in slaap gevallen

Nee dat was zelfs zeer welkomquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
En zo te zien had je het niet erg gevonden als dit eerder was geweest

ja, heerlijk om in aflevering 2 al kreunend (als een man) op tv te komenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:31 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja ik voel me toch al gaar, snot- en snotverkoudenWe hadden met een vriendin afgesproken in de kroeg, die gaat binnenkort naar Israel, maar dat heb ik afgebeld. Nu in de kroeg zitten is géén goed idee
Oh Oh Cherso![]()
![]()
'Sniper' scoort 'Little Princess' en die laatste denkt meteen dat ze een relatie hebben

Ja dat wil jequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja, heerlijk om in aflevering 2 al kreunend (als een man) op tv te komen
Het is héél slecht en dat komt vooral door de mensen die in dat huis zitten. Maar het is wel ongelofelijk grappigquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mocht ik vanavond tijd hebben/ er aan denken dan zal ik eens kijken. Ik hoor er wel veel over. Leuk?

Ik heb het gisteren tot de reclame gezien... daarna maar afgezet en op 24 overgegaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:31 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja ik voel me toch al gaar, snot- en snotverkoudenWe hadden met een vriendin afgesproken in de kroeg, die gaat binnenkort naar Israel, maar dat heb ik afgebeld. Nu in de kroeg zitten is géén goed idee
Oh Oh Cherso![]()
![]()
'Sniper' scoort 'Little Princess' en die laatste denkt meteen dat ze een relatie hebben

Als ik dit zo lees zijn die ouders er maar wat trots op. It runs in the familyquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dat wil jeIk heb medelijden met de ouders trouwens
[..]
Het is héél slecht en dat komt vooral door de mensen die in dat huis zitten. Maar het is wel ongelofelijk grappig

Voor Gert Jan zelf uiteindelijk ook, die bleek later ook niet vies van een bolletje hier en een spuitje daar...quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sinds alles schandalen in de wielrennerij heeft de naam bolletjestrui voor mij toch een andere betekenis gekregen....

Zondag...quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb het gemist. Wanneer wordt zoiets herhaald?

quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja, heerlijk om in aflevering 2 al kreunend (als een man) op tv te komen

Thanksquote:

Jokertje is de niet erkende zoon van De Vieze Man:quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:39 schreef CaLeX het volgende:
Die Joker is echt een figuurpis elke keer in me broek als ik hem commentaar hoor geven over de gebeurtenissen.
![]()
De ouders van Little Princes zullen niet trots zijn nee, maar sniper snap ik wel![]()

Ik heb dan ook nog niet gekeken. Ik hou echt enorm veel van leedvermaak maar deze mensen deden mijn oogbollen aan de achterkant jeuken toen ik de trailers zag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het hier net op het werk al gezegd: Ik mag lijden dat die Barbie met d'r domme, dronken blonde harses op een tafel gelegd wordt en dan door 10 negers uiteen 'genaaid' wordt...
Ben alleen bang dat ze er dan nog trots op zal zijn ook...![]()
[ afbeelding ]

Sniper is nog wel de slimste en knapste volgens mij. Die Barbie is gewoon zoooo dom.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thanks
Die Joker kan z'n hoofd volgens mij níet stilhoudenEn Sniper ziet er best leuk uit hoor, maar mijn fucking god wat een arrogantie zeg

quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thanks
Die Joker kan z'n hoofd volgens mij níet stilhoudenEn Sniper ziet er best leuk uit hoor, maar mijn fucking god wat een arrogantie zeg

quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arrogantie is een understatement, maar hetzelfde als Barbie. Daar zou ik mijn hond (als ik die had) nog vanaf schoppen. Wat een tadduk.... Qua meiden zit er uberhaupt niets tussen (op Roos na dan).
En die gasten zijn ook een stelletje tjappies. Die Matsu Matsu intro video was echt super "Voortuintjes, achtertuintjes, alles, ik doe alles. Echt vakwerk"
en check dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik voel me steeds meer hagenaar ipv hagenees

Youtube (aangezien rtlgemist hier niet werkt...)quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb het gemist. Wanneer wordt zoiets herhaald?

Jij weet wel wat het betekent/waar het vandaan komt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Ja Matsoe MatsoeHij weet zelf ook niet wat het betekend maar het klinkt tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MadMaster op 10-09-2010 12:30:22 ]

quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij weet wel wat het betekent/waar het vandaan komt?die heb ik regelmatig gehoord. Vond het wel grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!

Onze vriend op Curaçao (rasechte geboren en getogen Curaçao-enaar) heeft hem nagedaan op de pontjesbrug in Willemstad, wat ik toen gefilmd heb. Die is nog leuker dan de radio-versie...quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
die heb ik regelmatig gehoord. Vond het wel grappig.

quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij weet wel wat het betekent/waar het vandaan komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee dat wist ik niet, is inderdaad wel toepasselijk
Maar dat hij zelf niet weet waar z'n nickname vandaan komt is wel triest hoor
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens

Opvallend vaak zijn mensen die iets zeggen in de strekking van die laatste zin totale mafkezen.quote:BERLIJN - Een berg haren van zeven kilo! Die vrijwillig gekozen last torst de 35-jarige Laura uit Berlijn. De vrouw heeft al tien jaar niet op de kappersstoel gezeten.
De haren hebben na al die jaren een lengte van 1,20 meter en wegen samen zo'n zeven kilo. Het duurt een hele dag om het haar te wassen, schrijft de Duitse krant Bild.
Een lezer van Bild nam een foto van Laura in de metro. Daarop ging de redactie van het blad op zoek naar de zonderlinge meid én vond haar. "Ik werk als secretaresse. Mijn chef heeft geen problemen met mijn kapsel. Voor hem tellen mijn capaciteiten. Ondanks mijn haartooi heb ik een gewoon leven", vertelt Laura. "Ik draag oorbellen, ik sport, ik zwem. Op de bus of op het vliegtuig draag ik mijn haren op mijn borstkas."
Wassen wél, föhnen niet
Laura kan haar haren wel wassen, al duurt dat de hele dag, maar föhnen gaat niet. "Dat zou eeuwig duren", zegt Laura. "Het motortje van de haardroger zou het begeven."
Het verzorgen van de weelderige haardos kost Laura zo'n 150 euro per maand. Ze koopt haar producten op het internet, via de groothandel.
Haar vriendje blijkt de grootste fan van Laura's haarbos. "Hij vindt het geweldig. Mij kan het niet schelen dat mensen staren. Ik ben een zelfbewuste vrouw en ik draag mijn haren hoe ik wil."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Heb je er al een gekocht?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:03 schreef Etcetera het volgende:
http://nooitmeerwassen.nl/product_info.php?products_id=143

quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Opvallend vaak zijn mensen die iets zeggen in de strekking van die laatste zin totale mafkezen.
Voor een pic van de vrouw overigens:Komt een vrouw bij de dokter met een schaap op haar hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraagt de dokter hoe het begon.
"Het begon als een wrat," zei het schaap.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"

Zo, heb me even "ingelezen". Mijn god, wat een volkquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Youtube (aangezien rtlgemist hier niet werkt...)
En aflevering 2:
http://www.youtube.com/user/StaarTT2010#p/a/u/1/uJXF9dzbHKU
http://www.youtube.com/user/StaarTT2010#p/a/u/0/VWI1H7V7xYM

Geen haar op m'n hoofd die daar aan denktquote:

Ik denk ook vaak dat ik je ken, maar dat blijkt dan later toch niet helemaal zo te zijn...quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag door 2 mensen aangesproken (afzonderlijk van elkaar) die me dachten te kennen, wat niet zo is.
Ik heb dat echt vaak

Just one of those faces ja...dat denk ik ookquote:

Dat houdt de relatie scherpquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk ook vaak dat ik je ken, maar dat blijkt dan later toch niet helemaal zo te zijn...

Mijn trein gaat pas morgen om 10.10 uur...quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM, ben je al onderweg of wordt het laat aankomen in Parijs?

Dan had je toch wel vanavond je koffer in kunnen pakken en vanmiddag gewoon kunnen werken...quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn trein gaat pas morgen om 10.10 uur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |