We zijn tegen aardbevingen...quote:Op zondag 12 september 2010 19:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
verkouden zijn. Ik vind het zwaar overrated en onzin dat zoveel mensen het hebben

Ik voel een Chinese uitvinding aankomen...quote:Op zondag 12 september 2010 19:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
verkouden zijn. Ik vind het zwaar overrated en onzin dat zoveel mensen het hebben

Klinkt alsof je je prima vermaakt hebtquote:Op zondag 12 september 2010 18:53 schreef Soempie het volgende:
Oja, het park is enorm groot, dus je kunt het best op een dag gaan dat het niet zo druk is, wel mooi weer (ivm waterattracties) en als het park tot 's avonds laat open is. Precies wat wij hadden dus.

Verdekt opgesteld iddquote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Succes met zoeken
Ik weet niet hoe bekend dit bij jullie is, maar als er zoiets bij een foto staat, is er iets raars met de foto wat je vaak pas laat ziet - en als je het ziet snap je niet dat je het niet eerder zag

quote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Succes met zoeken
Ik weet niet hoe bekend dit bij jullie is, maar als er zoiets bij een foto staat, is er iets raars met de foto wat je vaak pas laat ziet - en als je het ziet snap je niet dat je het niet eerder zag

Ik ben net werkelijk waar mijn ondergoed moeten gaan verversenquote:Op zondag 12 september 2010 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zo bedreven in internet banaan

Ik zie enkel een zwarte lijnquote:Op zondag 12 september 2010 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
alhoewel deze wel leuk blijft
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |