abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4292177
Afgelopen zaterdag 18-05-02 ben ik een meisje tegen gekomen, en eigenlijk denk ik dat ik verlief ben geworden. Opzich nix ernstigs. Maar eigenlijk ben ik nooit echt verliefd geweest, omdat ik mensen gewoon niet vertrouw.
En nu weet ik eigenlijk niet goed, of ik nou juist moet laten zien dat ik verliefd ben, of juist cool zijn, en afwachten?

De reden waarom ik mensen niet graag vertrouw, heeft te maken met het feit hoe ik zelf altijd WAS. Kortweg een gewetenloze klootzak, die echt alles deed waar die zin in had. Ondertussen heb ik mezelf een paar keer flink in m'n vingers gesneden, en zou zo totaal niet meer kunnen zijn. En ik ben heel bang dat zij gaat denken, dat ik wel zo ben, en dat ik haar pijn wil doen.

Ik denk niet dat het een gebrek aan zelfvertrouwen is, maar iets anders.....

pi_4292310
Dus eerst was je een "gewetenloze klootzak" met veel vertrouwen en nu wat timide geworden door diverse tegenslagen en bewust van geworden dat dat zo niet kon. Dat heet nou volwassen worden.
Ten opzichte van dat meisje (mits ze je reputatie niet kent/kende) moet je je gewoon cool zijn en niet de klootzak gaan uithangen. Dit kan naar je gevoel tegendraads zijn omdat je dus lange tijd juist anders was.
Praat met haar over alles en nog wat en peil daaruit of ze al dan niet een oogje op iemand heeft en/of ze je wel ok vindt. Sommige meisjes/vrouwen worden wat onzeker als ze merken dat iemand verliefd is. En zij zal je dan moeten leren kennen (als ze dat wil) zoals je bent. Tuurlijk heeft iedereen zijn +/- puntjes.. maar dat moet je gaande weg ontdekken.
Resistance is futile, you shall be assimilated
pi_4292394
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 13:07 schreef loquitos het volgende:
Dus eerst was je een "gewetenloze klootzak" met veel vertrouwen en nu wat timide geworden door diverse tegenslagen en bewust van geworden dat dat zo niet kon. Dat heet nou volwassen worden.
Ten opzichte van dat meisje (mits ze je reputatie niet kent/kende) moet je je gewoon cool zijn en niet de klootzak gaan uithangen. Dit kan naar je gevoel tegendraads zijn omdat je dus lange tijd juist anders was.
Praat met haar over alles en nog wat en peil daaruit of ze al dan niet een oogje op iemand heeft en/of ze je wel ok vindt. Sommige meisjes/vrouwen worden wat onzeker als ze merken dat iemand verliefd is. En zij zal je dan moeten leren kennen (als ze dat wil) zoals je bent. Tuurlijk heeft iedereen zijn +/- puntjes.. maar dat moet je gaande weg ontdekken.
Ik weet niet of ze mijn reputatie kent, maar er zijn zat mensen, die haar dat in geuren kleuren willen vertellen, en daar ben ik bang voor.
EN je hebt wel gelijk dat het volwassen worden is. EN het wordt versneld als je zelf genaaid wordt, om het maar zo uit te drukken. Dan wete je pas, hoe het voelt wat je andere aan doet. Ik ken haar eigenlijk pas echt sinds zaterdag, en weet nu al dat ik haar zeker niet zo'n pijn kan doen. Ze heeft de meest mooie ogen die ik ooit heb gezien!! En daar kan ik niet tegen liegen of boos op worden.
Maar bedankt voor je reactie!
pi_4293500
als ze jou ook leuk vind en ze heeft desondanks de verhalen gehoord, laat haar dan zien dat het maar verhalen zijn. Dat je verandert bent/ dus je leven gebeterd hebt !. Komt wel goed. Sterkte !
Resistance is futile, you shall be assimilated
  donderdag 23 mei 2002 @ 14:24:31 #5
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4293611
Lijkt me verstandig om ook te vertellen over die verhalen als ze rondgaan, en haar gelijk van te voren duidelijk te maken hoe het zit. Misschien dat als ze je half kent en ze is een verlegen type en hoort de verhalen dat ze je dan niet meer durft aan te spreken of juist kwaad op je wordt. Laat haar merken en duidelijk voelen dat je veranderd bent en dat je niet zo bent zoals je was!

Ik ken het probleem, op school ben ik niet echt de populairste ze moeten altijd mij hebben, maar de mensen die ik van buiten ken en dus ook geen contact hebben met personen van school, kan het ik het super mee vinden. Gewoon omdat ik school k*t vind en de mensen erbuiten kan ik gewoon mezelf tegen zijn!

Dus ben jezelf en praat gewoon over van alles en nog wat met der, en leg zeker uit hoe het met die verhalen zit!
Succes

Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
pi_4293624
Trust no one but yourself!
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')