De reden waarom ik mensen niet graag vertrouw, heeft te maken met het feit hoe ik zelf altijd WAS. Kortweg een gewetenloze klootzak, die echt alles deed waar die zin in had. Ondertussen heb ik mezelf een paar keer flink in m'n vingers gesneden, en zou zo totaal niet meer kunnen zijn. En ik ben heel bang dat zij gaat denken, dat ik wel zo ben, en dat ik haar pijn wil doen.
Ik denk niet dat het een gebrek aan zelfvertrouwen is, maar iets anders.....
quote:Ik weet niet of ze mijn reputatie kent, maar er zijn zat mensen, die haar dat in geuren kleuren willen vertellen, en daar ben ik bang voor.
Op donderdag 23 mei 2002 13:07 schreef loquitos het volgende:
Dus eerst was je een "gewetenloze klootzak" met veel vertrouwen en nu wat timide geworden door diverse tegenslagen en bewust van geworden dat dat zo niet kon. Dat heet nou volwassen worden.
Ten opzichte van dat meisje (mits ze je reputatie niet kent/kende) moet je je gewoon cool zijn en niet de klootzak gaan uithangen. Dit kan naar je gevoel tegendraads zijn omdat je dus lange tijd juist anders was.
Praat met haar over alles en nog wat en peil daaruit of ze al dan niet een oogje op iemand heeft en/of ze je wel ok vindt. Sommige meisjes/vrouwen worden wat onzeker als ze merken dat iemand verliefd is. En zij zal je dan moeten leren kennen (als ze dat wil) zoals je bent. Tuurlijk heeft iedereen zijn +/- puntjes.. maar dat moet je gaande weg ontdekken.
Ik ken het probleem, op school ben ik niet echt de populairste ze moeten altijd mij hebben, maar de mensen die ik van buiten ken en dus ook geen contact hebben met personen van school, kan het ik het super mee vinden. Gewoon omdat ik school k*t vind en de mensen erbuiten kan ik gewoon mezelf tegen zijn!
Dus ben jezelf en praat gewoon over van alles en nog wat met der, en leg zeker uit hoe het met die verhalen zit!
Succes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |