Wat veelzijdiger. Hij kan gewoon warm klinken, maar ook lekker alu-punchy (wat ik wil). Er zit ook een switch op de achterkant, een high attentuator, die van -6DB, naar 0 of +high (ofzo) gaat. Ik heb hem op die laatste stand gezet en klinkt perfect door de mix heen. Met een beetje EQ'ing op je amp is laag, warm en rond ook geen probleem.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je hebt zo'n Hydrive toch? Heb wel eens op de gewone papercones en alucones gespeeld.. Vond de papercones toch beter klinken naar mijn idee. Hoe is deze vergeleken met die twee?
Ja ik houd juist van dat wat doffere basgeluidquote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat veelzijdiger. Hij kan gewoon warm klinken, maar ook lekker alu-punchy (wat ik wil). Er zit ook een switch op de achterkant, een high attentuator, die van -6DB, naar 0 of +high (ofzo) gaat. Ik heb hem op die laatste stand gezet en klinkt perfect door de mix heen. Met een beetje EQ'ing op je amp is laag, warm en rond ook geen probleem.
De meeste alleen papercones missen wat frisheid bij mij.
Het is het summum van dingen. Zelfs een nieuwere plectrum pakken verheldert mijn geluid.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef KaMo het volgende:
Ik zal wel wat een wat meer heldere sound willen, maar ik denk dat verse snaren daar meer aan gaan doen dan een nieuwe cab. Ik speel toch vrijwel altijd over DI.
Heb ook al gezocht op internet.. Maar deze Dunlops zie ik nergens.. Of ze zijn van kleuren veranderdquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Witchfynder het volgende:
Ik bestel vaak een zak mee als ik wat bij Thomann bestel. En dat is niet vaak, dus de zakjes zijn groot genoeg.
Welke? En je moet de types en diktes onthouden, grapjurkquote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb ook al gezocht op internet.. Maar deze Dunlops zie ik nergens.. Of ze zijn van kleuren veranderd
T zijn stubby's.. Dikte weet ik zo niet uit mijn hoofd.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welke? En je moet de types en diktes onthouden, grapjurk.
Doen!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:25 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik kan ook mijn voorraad langsgaan en kijken wat de fijnste is
Die gebruik ik ookquote:
Geloof het wel ja! Al zijn ze bij mij ook afgeschuurdquote:Op maandag 28 februari 2011 11:01 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook![]()
Ze zijn .88mm toch? dat is er bij mij afgeschuurd
Niet. Je kunt nooit een nuttige test doen dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef Booster het volgende:
Wat moet een nauwelijks gebruikte Hartke B30 tegenwoordig nog opbrengen?
En hoe test ik zo'n ding zonder basgitaar in de buurt?
Ik zou er zelf nooit meer dan 75 voor geven, denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 23:40 schreef Booster het volgende:
Als ik die hadik verkoop hem voor een vriend van me die ooit wilde leren om basgitaar te spelen, maar daar is volgensmij echt nooit wat van gekomen.
Wat vraag je tegenwoordig voor zoiets? De prijzen op internet lopen echt heel sterk uiteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |