welke snarenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:04 schreef Brammie1 het volgende:
Eindelijk weer nieuwe snaren op m'n bas gezet, wat een verschil is dat altijd
Sustain van m'n Bass Big Muff vol openzetten, en ik heb een super geluid voor Muse!
Zo'n foute titelquote:Bassistentopic #20: waar we wachten op donkere sterren
quote:
Ernie Ball Hybrid Slinkyquote:
in de VS is alles goedkoperquote:Op donderdag 9 september 2010 12:17 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ernie Ball Hybrid Slinky
In nederland: ¤30. Was laatst in de VS: $20
Kan je ook uitleggen waarom? Ik heb DR snaren. Vind ze nu wel erg fijn klinken maar in het begin zijn ze echt ongelooflijk blikkerig.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:23 schreef DeBassist het volgende:
[..]
in de VS is alles goedkoper![]()
Ernie ball is goed trouwenswaren de 1e snaren die op mn 1e gitaar zaten. Zweer nu bij rotosound
ik heb nu ook DR. En ik durfde de eerste week er idd bijna geen gitaar op te spelenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:08 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Kan je ook uitleggen waarom? Ik heb DR snaren. Vind ze nu wel erg fijn klinken maar in het begin zijn ze echt ongelooflijk blikkerig.
stingraysquote:Op donderdag 9 september 2010 17:17 schreef IkBenOzan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige ding. Mijn favoriete Stingray kleur.
Ooit![]()
Mijn donkere ster komt ergens deze twee wekenquote:
quote:
Speel je stereo dan?quote:Op zondag 12 september 2010 09:49 schreef Witchfynder het volgende:
Volgende topic moeten we 'waar we in stereo spelen' noemen.
Nee, vanwege de dubbele topics.quote:Op zondag 12 september 2010 15:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
Speel je stereo dan?
Ik soms, wel maar met één bron, doorgelust naar gitaar amp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |