Idd, net zoals mensen die Avatar inhoudelijk 'ontroerend' en 'origineel' vonden.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:06 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Deze film ziek en goor noemen
Nieuw in de film wereld ?
Ik vond pocahontas beter.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:23 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Idd, net zoals mensen die Avatar inhoudelijk 'ontroerend' en 'origineel' vonden.
Mensen die 'heftigheid' van een film meten aan de hand van de hoeveelheid gorequote:Op donderdag 9 september 2010 17:23 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Idd, net zoals mensen die Avatar inhoudelijk 'ontroerend' en 'origineel' vonden.
Ja leuk voor je, helaas zie je dit soort secties niet bij je lokale DVD store of op IMDB.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:11 schreef Nikmans het volgende:
Dit is geen horror, het is exploitation, ander genre.
http://en.wikipedia.org/wiki/Exploitation_movie
En dan maar komen huilen op internetfora dat een film niet is wat je ervan verwachtquote:Op donderdag 9 september 2010 18:58 schreef GodfatherNL het volgende:
[..]
Ja leuk voor je, helaas zie je dit soort secties niet bij je lokale DVD store of op IMDB.
Dus ga maar mooi weer ergens anders de slimme jongen uithangen.
was een zeer geschikte vent voor die rol jaquote:Op donderdag 9 september 2010 18:58 schreef Kriegel het volgende:
Die dokter is geniaal gecast, wat een klotehoofd heeft die kerel. Die stem is ook perfect:
"A Siamese triplet, connected via the gastric system. The Human Centipede..."
Zwaar gestoord.
En zo is het. Op zo'n manier dien je ook naar the human centipede te kijkenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
En saw vind ik niet tof om het grove, maar om het 'het zal je maar gebeuren' gevoel. Ook is het best geinig bedacht en vind ik het altijd spannend als een film gaat om leven of dood.
Slaat die eerste opmerking op mij? Ik ben namelijk iemand die een bloedhekel heeft aan gore, vooral als het wordt gebruikt als "shock effect". En het is gewoon vre-se-lijk nep als er een bloedfontein uit iemands arm spuit terwijl zijn hart door een aap wordt opgegeten. Sorry hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Mensen die 'heftigheid' van een film meten aan de hand van de hoeveelheid gore
Ook zonder gore was het een bijzonder onvriendelijke film hoor
Anyway voor mensen die wel interesse hebben in dit soort films maar THC (wat een afkorting ook) niet waardeerde beveel ik Martyrs van harte aan, een soort cross-over tussen horror en exploitation, in het Frans, met een 7.0 op imdb wat echt heel hoog is voor dit soort films.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |