Dat ding is nergens op voorraadquote:Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb mijn desire vorige week van de trap gemikt en nul schade. Probeer jij dat dadelijk maar met die nieuwe iPad van je.
Maar wel lekker even wegquote:Op donderdag 9 september 2010 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
citytripje he, geen rondreis oost-europa
quote:
ik heb ook niks met het oosten, ben een paar keer in Hongarije geweest. Vind het maar een hoop oude zooi. Prijstechnisch was het toen wel interessantquote:Op donderdag 9 september 2010 15:17 schreef -moppie- het volgende:
Leuke foto's maar op de een of andere manier trekt de stad me helemaal niet.
het ligt er erg aan waar je voor naar een stad gaat. Als je houdt van barokke architectuur, rijke geschiedenis en oude gebouwen zit je er goed. Maar je moet niet voor shoppen of culinaire excuise gaan neequote:Op donderdag 9 september 2010 15:17 schreef -moppie- het volgende:
Leuke foto's maar op de een of andere manier trekt de stad me helemaal niet.
I'm proud of my lard!quote:
Ik heb in Polen toen echt vet gave sloffen gekochtquote:Op donderdag 9 september 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ligt er erg aan waar je voor naar een stad gaat. Als je houdt van barokke architectuur, rijke geschiedenis en oude gebouwen zit je er goed. Maar je moet niet voor shoppen of culinaire excuise gaan nee
[..]
I'm proud of my lard!
op de sloop?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef r8ality het volgende:
Ik ga nog een keer naar Berlijn/DDR. Kijken waar mijn auto afgeleverd is.
Friezen zijn ook erg.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef -moppie- het volgende:
Ik vond Kroaten ook zulks klootjesvolk
wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:28 schreef febster het volgende:
Ik heb het na mijn Hongarije debacle wel weer even gehad met het 'Oosten'. Wat zijn Hongaren een kutvolk zeg.
Jaja, generaliseren enzo, ik weet het, laat me ook een keer.
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb in Polen toen echt vet gave sloffen gekocht
[ afbeelding ]
Hoe lelijkEn allemaal echt schaap! Voor maar 3 euro
Het is geen Civicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |