Dat ding is nergens op voorraadquote:Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb mijn desire vorige week van de trap gemikt en nul schade. Probeer jij dat dadelijk maar met die nieuwe iPad van je.
Maar wel lekker even wegquote:Op donderdag 9 september 2010 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
citytripje he, geen rondreis oost-europa
quote:
ik heb ook niks met het oosten, ben een paar keer in Hongarije geweest. Vind het maar een hoop oude zooi. Prijstechnisch was het toen wel interessantquote:Op donderdag 9 september 2010 15:17 schreef -moppie- het volgende:
Leuke foto's maar op de een of andere manier trekt de stad me helemaal niet.
het ligt er erg aan waar je voor naar een stad gaat. Als je houdt van barokke architectuur, rijke geschiedenis en oude gebouwen zit je er goed. Maar je moet niet voor shoppen of culinaire excuise gaan neequote:Op donderdag 9 september 2010 15:17 schreef -moppie- het volgende:
Leuke foto's maar op de een of andere manier trekt de stad me helemaal niet.
I'm proud of my lard!quote:
Ik heb in Polen toen echt vet gave sloffen gekochtquote:Op donderdag 9 september 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ligt er erg aan waar je voor naar een stad gaat. Als je houdt van barokke architectuur, rijke geschiedenis en oude gebouwen zit je er goed. Maar je moet niet voor shoppen of culinaire excuise gaan nee
[..]
I'm proud of my lard!
op de sloop?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef r8ality het volgende:
Ik ga nog een keer naar Berlijn/DDR. Kijken waar mijn auto afgeleverd is.
Friezen zijn ook erg.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef -moppie- het volgende:
Ik vond Kroaten ook zulks klootjesvolk
wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:28 schreef febster het volgende:
Ik heb het na mijn Hongarije debacle wel weer even gehad met het 'Oosten'. Wat zijn Hongaren een kutvolk zeg.
Jaja, generaliseren enzo, ik weet het, laat me ook een keer.
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb in Polen toen echt vet gave sloffen gekocht
[ afbeelding ]
Hoe lelijkEn allemaal echt schaap! Voor maar 3 euro
Het is geen Civicquote:
Nope, die worden gerecycledquote:
Niks bijzonders, maar na 9 dagen Sziget was ik het zo beu dat ik 1 Hongaar een ellleboog in zijn gezicht gaf en een Hongaarse vrouw (doe ik normaal niet, maar dit sloeg echt alles) een flinke trap verkocht heb.quote:
Ik denk in wat kleinere dorpjes dat aardig tegenvaltquote:Op donderdag 9 september 2010 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
Japanse auto's zie je daar trouwens nog maar weinig. De tijden van de blikken, op bruinkool rijdende Skoda's en Trabanten zijn definitief voorbij, maar het zijn voornamelijk (west) europese wagens die er rond rijden
wtf?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:41 schreef febster het volgende:
[..]
Niks bijzonders, maar na 9 dagen Sziget was ik het zo beu dat ik 1 Hongaar een ellleboog in zijn gezicht gaf en een Hongaarse vrouw (doe ik normaal niet, maar dit sloeg echt alles) een flinke trap verkocht heb.
Bad tripquote:
2 weken later werd er ingebrokenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:40 schreef Inu het volgende:
Ik heb in Krakow mijn camera in een restaurant laten liggen en die hebben ze zelfs nog naar Nederland gestuurdPolen zijn wel aardig
iZwets, de nieuwe applicatiequote:Op donderdag 9 september 2010 15:41 schreef febster het volgende:
[..]
Niks bijzonders, maar na 9 dagen Sziget was ik het zo beu dat ik 1 Hongaar een ellleboog in zijn gezicht gaf en een Hongaarse vrouw (doe ik normaal niet, maar dit sloeg echt alles) een flinke trap verkocht heb.
Toen wij in Hongarije waren is van 1 vriendin echt alles gejat wat maar gejat kon worden... Ook een beetje eigen schuld, want ze liet een gedeelte gewoon op het strand liggen terwijl ze ging zwemmen, maar haar portemonnee en paspoort zijn toen uit de tent gejatquote:Op donderdag 9 september 2010 15:41 schreef febster het volgende:
[..]
Dan geloof je het nietquote:
en nu sturen ze iedere week een camera op?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, mn moeder dat voorkomen door een kaart met 10 euro als bedankje te sturen
het zijn niet voor niets hon-garenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:49 schreef febster het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Maar na 9 dagen Hongaren die tijdens concerten alleen maar lopen te 'kutten' (crowdsurfen van achter naar voor), voor 1 nr helemaal vooraan willen staan als je met 20.000 man op een veld staan, waardoor alles constant beweegt, tsjaa, dan wordt de 25e voet in je nek op een gegeven moment wel een beetje de druppel.
Maar zoals Morpheus al zei: Believe whatever you want to believe.
Ik was nuchter, slimpiequote:
ik had bij de tweede al de vingers getordeerdquote:Op donderdag 9 september 2010 15:49 schreef febster het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Maar na 9 dagen Hongaren die tijdens concerten alleen maar lopen te 'kutten' (crowdsurfen van achter naar voor), voor 1 nr helemaal vooraan willen staan als je met 20.000 man op een veld staan, waardoor alles constant beweegt, tsjaa, dan wordt de 25e voet in je nek op een gegeven moment wel een beetje de druppel.
Maar zoals Morpheus al zei: Believe whatever you want to believe.
tuurlijk, maar zoals 10-15 jaar geleden is het daar gewoon niet meerquote:Op donderdag 9 september 2010 15:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk in wat kleinere dorpjes dat aardig tegenvalt.
Ik heb op Dour eigenlijk alleen last gehad van mini Spanjaarden die met paraplus gingen zwaaien op onze ooghoogtequote:Op donderdag 9 september 2010 15:51 schreef febster het volgende:
[..]
Ik was nuchter, slimpie. Maar dat soort verhalen hoorde je veel van Nederlanders. Heb dat bij andere festivals (Rock Werchter bv) nooit zo meegemaakt. Zelfs Fransen zijn heilig vergeleken bij Hongaren.
Hier in NL ook nietquote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk, maar zoals 10-15 jaar geleden is het daar gewoon niet meer
Nee, maar ik doe normaal eigenlijk nooit iets. Ik ben een soort vulkaan het duurt even voordat ie uitbarst, maar dan ben ik ook echt even goed pissigquote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik had bij de tweede al de vingers getordeerd
ik geloof je wel, maar het is gewoon niet jij en zeker niet hoe Steve het bedoeld heeft
sorry, maar het is óók vrij dom om die dingen onbewaakt in een tent te laten liggenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Toen wij in Hongarije waren is van 1 vriendin echt alles gejat wat maar gejat kon worden... Ook een beetje eigen schuld, want ze liet een gedeelte gewoon op het strand liggen terwijl ze ging zwemmen, maar haar portemonnee en paspoort zijn toen uit de tent gejatUiteindelijk is ze 3 dagen eerder teruggegaan omdat ze niet meer op vakantie wilde zijn...
Hehe. Als ik ooit nog naar een buitenlands festival ga is het of Glastonbury of Burning Man, beide redelijk prijzig natuurlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 15:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb op Dour eigenlijk alleen last gehad van mini Spanjaarden die met paraplus gingen zwaaien op onze ooghoogte![]()
Toen heeft een vriendin ze even lief duidelijk gemaakt dat paraplus in een tent niet nodig zijn
QFT!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry, maar het is óók vrij dom om die dingen onbewaakt in een tent te laten liggen
Waarom denk je dat alleen haar spullen gejat werden?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry, maar het is óók vrij dom om die dingen onbewaakt in een tent te laten liggen
Burning Man iets duurder dan Glastonburyquote:Op donderdag 9 september 2010 15:55 schreef febster het volgende:
[..]
Hehe. Als ik ooit nog naar een buitenlands festival ga is het of Glastonbury of Burning Man, beide redelijk prijzig natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |