Tja, kan gebeuren. Moet hem terugsturen en dan zal bekeken worden of ik een andere krijg.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:40 schreef FUFR het volgende:
"ja meneer, dat horen we zo vaak, u heeft het gewoon zelf gedaan, want alle toestellen worden door onze QA afdeling gecontroleerd"
hoe groot is slovenie? Natuurlijk is er wat te doen..quote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef Inu het volgende:
Mn vergadering in Slovenie is waarschijnlijk op een vrijdag, dus is het wel erg leuk om pas op zondag terug te gaan, maar zou daar genoeg te doen zijn voor een weekend in je eentje?
komt door zn lompe handjes!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef ArTiC het volgende:
Waarom zou je geen nieuwe krijgen als er bij levering een deuk inzit?
Wel grappig trouwens...wie zei dat de Samsung Galaxy S fragiel aanvoelde?
en die van morgen, onderschat die niet!quote:
Ben je straks 3 weken verder krijg je alsnog deze deuktelefoon!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, kan gebeuren. Moet hem terugsturen en dan zal bekeken worden of ik een andere krijg.
KUT
gecorrigeerd.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben je straks 3 weken verder krijg je alsnog dezelfde deuktelefoon!
Er gaat ook maar 1 vlucht per dag heenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoe groot is slovenie? Natuurlijk is er wat te doen..
Beetje rondwandelen, cultuur snuiven, boekje lezen op een bankje in een park, terrasje pikken, museumpje en hoppa, weekend voorbijquote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef Inu het volgende:
Mn vergadering in Slovenie is waarschijnlijk op een vrijdag, dus is het wel erg leuk om pas op zondag terug te gaan, maar zou daar genoeg te doen zijn voor een weekend in je eentje?
Ik heb mijn desire vorige week van de trap gemikt en nul schade. Probeer jij dat dadelijk maar met die nieuwe iPad van jequote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef ArTiC het volgende:
Waarom zou je geen nieuwe krijgen als er bij levering een deuk inzit?
Wel grappig trouwens...wie zei dat de Samsung Galaxy S fragiel aanvoelde?
die valt op een meter stuk, filmpje van gezien.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb mijn desire vorige week van de trap gemikt en nul schade. Probeer jij dat dadelijk maar met die nieuwe iPad van je.
gecorrigeerdquote:Op donderdag 9 september 2010 14:53 schreef febster het volgende:
[..]
Beetje doelloos rondwandelen, coke snuiven, al appel etende een boekje lezen op een bankje in een park, terrasje pikken, museumpje doen, Mladic zoeken en hoppa, weekend voorbij.
Idd, meteen omruilen want je hebt gewoon een goed product gekocht en geen gedeukte.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef FUFR het volgende:
maar ik kan er zelf altijd VRESELIJK VAN OVER DE ZEIK gaan als iets kapot wordt geleverd dus ik zal Juup niet teveel pesten...
denk ik.
daar zou ie nog kunnen zitten!quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:59 schreef Inu het volgende:
Hm, hotels zijn wel 75 euro per nacht... ik denk dat ik aan de donderdagmiddag genoeg neem
dat dus, lang leve internetsbestellingsquote:Op donderdag 9 september 2010 14:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Idd, meteen omruilen want je hebt gewoon een goed product gekocht en geen gedeukte.
Als ze niet meewerken gewoon de koopovereenkomst ontbinden (kan binnen 7 dagen na aankoop), ding terugsturen en je geld besteden bij een bedrijf waar ze wel begrijpen hoe je omgaat met klanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |