J komt zo langsquote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heb je al een bod op de golf?
drie in een?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef ColtZ40 het volgende:
net een auto verkoopt van 52000 euro
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij is blij met zn nieuwe dildo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:09 schreef febster het volgende:
Fufr, als je gelijk krijgt over mijn bestelling van mijn TV en router dan ga ik je slaan
do not underestimate the power of the belly.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:09 schreef febster het volgende:
Fufr, als je gelijk krijgt over mijn bestelling van mijn TV en router dan ga ik je slaan
je weet zelf. SQ heeft er gewerkt, ik rust mijn koffersquote:Op donderdag 9 september 2010 14:09 schreef febster het volgende:
Het enige wat ik kan is boos 3 koppen over je heen kijkenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
do not underestimate the power of the belly.
ik teletubby je zo omver!
Huh wat? Ik heb besteld bij 4Launch (router) en Redcoon (tv) en laat ik nu net nog niks van tv gehoord hebbenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
je weet zelf. SQ heeft er gewerkt, je weet zelf.
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:11 schreef febster het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan is boos 3 koppen over je heen kijken.
bij de ziggo bedoel ikquote:Op donderdag 9 september 2010 14:12 schreef febster het volgende:
[..]
Huh wat? Ik heb besteld bij 4Launch (router) en Redcoon (tv) en laat ik nu net nog niks van tv gehoord hebben.
Is het vanaf een andere rekening bij de Rabo overgemaakt of vanuit een andere bank?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:21 schreef Inu het volgende:
Ik heb gisteren geld overgemaakt naar mn nieuwe spaarrekening, maar er staat nog niks opStomme Rabo
Ooh ja, crap, helemaal vergeten. Nou ja, hopelijk heb ik volgende week ergens internet+HD TV. *fingers crossed*quote:
Vanaf de Rabo naar een andere bank, dus meestal duurt het dan idd wel ff, maar het is zo'n gekke gedachte dat mn geld nu ergens zweeftquote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Is het vanaf een andere rekening bij de Rabo overgemaakt of vanuit een andere bank?
ik dacht dat er een ufo voorbij kwam maar het was jouw geld dusquote:Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Vanaf de Rabo naar een andere bank, dus meestal duurt het dan idd wel ff, maar het is zo'n gekke gedachte dat mn geld nu ergens zweeft
Met de GSM?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:38 schreef Juup© het volgende:
Pak ik het pakketje uit, blijkt er een deukje in de zijkant van de GSM te zittenMaar weer bellen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |