Iphone humorquote:Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef FUFR het volgende:
feb, wat voor jou?
"I renamed my iPhone to "The Titanic". Each time I connect it to iTunes, I see 'The Titanic is syncing'!"
Gevalletje: als een vis in het water voelen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:10 schreef Levitation het volgende:
wandelen zonder paraplu als het gaat hozen: fail.
ik van de week ook, best leukquote:Op donderdag 9 september 2010 13:23 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb gisteren met een iPad gespeeld
ik ga er 1 kopen denk ikquote:
laat m es vallen dan? ding kan niks hebben..quote:
Ik hoef hem niet te hebben, heb er alleen even mee gespeeld en dat was best leukquote:Op donderdag 9 september 2010 13:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
laat m es vallen dan? ding kan niks hebben..
Rijd eens met je auto tegen een boom aan met 50 km per uurquote:Op donderdag 9 september 2010 13:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
laat m es vallen dan? ding kan niks hebben..
Ik kende hem al, maar die van mij blijft gewoon iPhone van "naam" hetenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef FUFR het volgende:
feb, wat voor jou?
"I renamed my iPhone to "The Titanic". Each time I connect it to iTunes, I see 'The Titanic is syncing'!"
hij is blij met zn nieuwe dildoquote:
Gmail is kwestie van je adres+wachtwoord invoeren en klaar. Kun je nog laten pushen en alles ook. Ik vind/vond iTunes op Windows alleen echt een hel, maar dan hebben we het wel over bijna 4 jaar geleden.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:34 schreef ArTiC het volgende:
ik heb net al itunes + account geïnstalleerd
Gmail etc is ook allemaal werkend te krijgen zag ik
jaquote:Op donderdag 9 september 2010 13:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zal Colt vanavond even vragen
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef ColtZ40 het volgende:
net een auto verkoopt van 52000 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |