gekskequote:
Ja, ik heb een vriendin die zich heel erg met die dingen bezig houdt en qua tonijn kon ik het wel begrijpen en dat is niet zoveel moeite om te laten staanquote:Op donderdag 9 september 2010 10:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat een geitenwollensokken-instelling.
Mensen worden ook bedreigd, maar je woont wel samen.
We verbruiken ook teveel fossiele brandstoffen en toch heb je een auto.
je hebt een mooie kont en toch poep je eruit.
fijn zoon sekretaresse die naar vis ruiktquote:Op donderdag 9 september 2010 10:53 schreef -moppie- het volgende:
ik heb een blikje tonijn mee voor op mijn brood straks.
Ja, ik moet wel op gewicht blijven hequote:Op donderdag 9 september 2010 11:12 schreef ArTiC het volgende:
kijkt naar TT...en je bent al zo dik Inu
ik heb er niet zo'n moeite mee. hij zit toch al in blik.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik heb een vriendin die zich heel erg met die dingen bezig houdt en qua tonijn kon ik het wel begrijpen en dat is niet zoveel moeite om te laten staan
van boven én van onderquote:Op donderdag 9 september 2010 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
fijn zoon sekretaresse die naar vis ruikt
Nee, maar vond het gewoon een kleine moeite, ik at het toch al niet zo vaak...quote:Op donderdag 9 september 2010 12:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb er niet zo'n moeite mee. hij zit toch al in blik.
We moeten ook niet proberen vanaf hier de wereld te verbeteren terwijl hele volksstammen met tonijn zijn grootgebracht.
heeft ie ergens gelezenquote:
Mensen die geen vlees etenquote:Op donderdag 9 september 2010 12:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die geen vlees eten, dus elk persoon zijn/haar voorkeur.
Mensen met kieuwenquote:
die hebben bij de BK gewoon niks te zoeken!quote:
Precies, zoals de JVT zei: het is toch ook 'opeten'. En als je het niet meer eet dan heb je er geen plezier meer van en het gaat toch wel op, dus gewoon eten. En daarna een zwamverhaal over snoekbaarzen uit de grachten enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |