Lichamelijk gaat het wel redelijk hoor. Merk wel dat lang lopen of bukken lastiger wordt, maar dat lijkt me vrij normaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef octopussy het volgende:
En even eenvoor Fannetje. Hoe voel je je lichamelijk? Fijn dat je ukkie in ieder geval ingedaald is.
Je lichaam is een baby aan het bouwen, dat zou ik geen falen noemen. Het maakt een mens uit wat jij eet!quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:01 schreef Silmarwen het volgende:
Ohja, waarom ik meer insuline vervelend vind. Nou eigenlijk, omdat mijn lichaam gewoon weer eens ergens in faalt.
Heeel rustig..geen krampje te bekennen. Wel al de nodige telefoontjes en smsjes gehad, omdat ik vandaag uitgerekend benquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:17 schreef Fannetje het volgende:
Wow, wat een bos haar heeft Anna!Ik verwacht een kale baby, gezien het feit dat manlief en ik allebei kaal waren bij de geboorte
Vannacht weer goed geslapen en alles is nog steeds helemaal rustig. Vandaag alweer 39 weken!![]()
Vandaag zou ik niet zo'n leuke geboortedatum vinden, blijft toch een beetje een beladen datum. Maar ik geloof ook niet dat ze zich vandaag gaat aandienen!![]()
Noa, hoe is het bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |