abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86267818
Tessie gefeliciteerd met Anna!! :)
En wat een mooie foto! Die handjes zo bij elkaar, zo schattig!
pi_86267828
Gefeliciteerd met je mijlpaal Vanyel! En gefeliciteerd met het eindelijk-weten! *O*
Leuk, kun je gericht naar kleertjes/spulletjes enz gaan kijken O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86268029
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 08:17 schreef Vanyel het volgende:
20 weken *O*
En een meisje. Daar kan ik wel heel hard om gaan juichen, maar dat had ik voor een jongen net zo hard gedaan.
Ach, een juich voor het eindelijk weten :)
*O* *O*
Leuk! Alles ook goed, neem ik aan? En heb je er nog mooie plaatjes aan overgehouden? :7
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86268086
Dat lees ik gewoon als een verzoekschrift hoor!
Maar eerst naar de fysio.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:31:51 #80
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86268968
Tessie wat een mooi meisje! Lief die foto van de kids samen.

Vanyel: al weer op de helft. En fijn dat je weet wat je krijgt!
pi_86269077
Tessie O+ wat een heerlijke foto, die tweede met Greame erbij. Wat ben jij gezegend met een paar mooie exemplaren!

Vanyel 20 weken *O*

danic :* voor vrijdag kotsdag. Ik doe wel mee, hoor :')
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:59:37 #82
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86269626
Tessie, wat een lieve foto's!

Voor alle misselijke zwangeren :* Ik heb ruim 3 maanden vastegebeten in de hoop dat ik vast niet altijd misselijk zou blijven. Dat gaf me wat steun!
pi_86269640
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 08:46 schreef Vanyel het volgende:
Dat lees ik gewoon als een verzoekschrift hoor!
Ik ga het verzoekschrift toch maar laten schieten, alle foto's die een beetje leuk zijn hebben we al op allerlei plekken niet-anoniem gepost en ik ben zeikerd genoeg om die niet te willen dubbelposten.. (en ja, alles goed gelukkig. Fijn om te zien)

Kotsdames succes vandaag.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86270291
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 06:40 schreef danic het volgende:
Oh oh heeft er iemand een teiltje? :r
Volgens mij wordt vrijdag kotsdag ofzo :?
Ik doe met je mee vandaag.

Tessie, wat is ze mooi!!

Vandaag even bloedprikken, dat moest nog. Ik ben vandaag vrij dus straks maar even richting ziekenhuis.
  vrijdag 10 september 2010 @ 10:29:39 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86270463
Tessie, wat is ze mooi!! O+

Shirley en Vanyel mijlpalen.... wat gaat het toch allemaal snel :o

Misselijke dames: succes met de misselijkheid, het blijft vervelend :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86270567
Oh Tessie wat is ze mooi O+ En ze lijkt echt precies op haar grote broer!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86270723
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:59 schreef Silmarwen het volgende:
Tessie, wat een lieve foto's!

Voor alle misselijke zwangeren :* Ik heb ruim 3 maanden vastegebeten in de hoop dat ik vast niet altijd misselijk zou blijven. Dat gaf me wat steun!
En is het daarna weggetrokken?

Bij mij gaat het wel weer. 't Is volgens mij toch echt het eerste opstartuur wat zo beroerd is, daarna zakt het langzaam weg.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 september 2010 @ 12:01:32 #88
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86273113
wat een mooi meisje is anna tessie O+

even niet bijgelezen, moet zo weer weg voor een huisbezichtiging. ik heb een kan-niet-beter sticker van m'n gyn. bloeddruk 118/68, hartje klopt keurig, beeb is lekker actief en heb een hele duidelijke afdruk mee. (zal k vanavond even scannen). t was echt een turboafspraak; moets er om half twaalf zijn; was er vijf over elf en werd al geroepen toen ik nog op de wc zat :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86273273
tessie, wat is ze mooi! O+ En zo te zien lijkt ze inderdaad wel een beetje op Graeme!

Vanyel, een meisje, wat leuk! *O*
Shirley, 28 weken mijlpaal. Ik vond de mijlpalen in die periode heerlijk! ^O^

Voor alle ziek, zwak en misselijken: Wat vervelend dat jullie je zo rot voelen. Maar gelukkig gaat het inderdaad over, voor de meesten dan ;)

Ik meld me wederom zonder baby. Goed geslapen en geen gerommel. We wachten weer af :s)
pi_86273651
Hihi Fannetje ik moet zo lachen om je posts :D
het zal vast wel meevallen met hoe erg je echt af zit te wachten maar niet teveel in de wachtstand hoor ;) wie weet duurt t nog 3 weken :P

Yay voor de stickers! *O* en een :* voor alle zieken.

Amélie stond gister in bad over haar buik te wrijven met twee handen hahah, het zag er zo schattig uit. Ze ziet mij 's morgensvroeg en ook als ze met me doucht zo over mn buik wrijven en ik vind het zo schattig dat ze dat nu kopieert :D Ze begrijpt er nog geen klap van natuurlijk maar ze merkt wel dat mn buik extra aandacht krijgt van zowel B. als mijzelf.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86275046
Ja Huup, ik weet het, ik zit veel te veel in de wachtstand ;)

Natuurlijk zegt mijn verstand ook wel dat het nog wel 3 weken kan gaan duren, maar ik geef gewoon die eerste gynaecoloog de schuld! Die zei: "De kans dat je de 40 weken haalt is héél klein!" en toen heb ik mijn verwachting gewoon bijgesteld... dat had ze dus nooit mogen zeggen! Volgende week heb ik weer een afspraak bij haar en dan zal ik dat ook wel even aangeven. |:(

Ik ga nu maar gewoon uit van een oktoberkind, dan kan het alleen maar meevallen ;)

Wat leuk dat Amélie het gewrijf over de buik kopieert. Dat lijkt me echt heel schattig om te zien.
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:16:38 #92
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86275408
Bleh, moet meer insuline spuiten 's ochtends. Toch nog te hoog. Maar moet zeggen dat het spuiten en prikken best meevalt, alleen het leven in een schema vind ik erg vervelend. Spontaniteit kan gewoon lastig nu.
Heb iig al de 32 weken gehaald en als ik de 34 weken haal vieren we een feestje!
pi_86278052
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:17 schreef huuphuup het volgende:

Amélie stond gister in bad over haar buik te wrijven met twee handen hahah, het zag er zo schattig uit. Ze ziet mij 's morgensvroeg en ook als ze met me doucht zo over mn buik wrijven en ik vind het zo schattig dat ze dat nu kopieert :D Ze begrijpt er nog geen klap van natuurlijk maar ze merkt wel dat mn buik extra aandacht krijgt van zowel B. als mijzelf.
:D! Wat lief. O+

Ivan is juist begonnen met tegen mijn buik aan te trappen als hij op de commode ligt. :Y)
pi_86278129
Ohhh Huup, wat lief!! O+

Wat ontzettend balen SIlmarwen! Maar inderdaad, de 32 weken heb je in ieder geval alvast in the pocket! Op naar de 34!!

Tessie, wat is ze práchtig jullie Anna!! Ik ben heel benieuwd naar haar bos haar! Wat ontzettend ontroerende de foto samen met Graeme, ongelooflijk dat je door zo'n foto pas echt ziet hoe groot hij is! Hij is gewoon een grote broer ineens, die van Anna! O+ Fijn dat het je allemaal enigzins meegevallen is, de bevalling!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86278146
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:04 schreef Fannetje het volgende:
Ja Huup, ik weet het, ik zit veel te veel in de wachtstand ;)

Natuurlijk zegt mijn verstand ook wel dat het nog wel 3 weken kan gaan duren, maar ik geef gewoon die eerste gynaecoloog de schuld! Die zei: "De kans dat je de 40 weken haalt is héél klein!" en toen heb ik mijn verwachting gewoon bijgesteld... dat had ze dus nooit mogen zeggen! Volgende week heb ik weer een afspraak bij haar en dan zal ik dat ook wel even aangeven. |:(
Ik vind het ook suf dat de gynaecoloog dat heeft gezegd. Maar het blijft lastig, ongeacht de verwachtingen die anderen je 'aanpraten'. Je moet erop voorbereid zijn dat het kind vanaf een week of 37-38 kan komen, maar je moet er ook rekening mee houden dat het zomaar 42 weken wordt.

quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:16 schreef Silmarwen het volgende:
Bleh, moet meer insuline spuiten 's ochtends. Toch nog te hoog. Maar moet zeggen dat het spuiten en prikken best meevalt, alleen het leven in een schema vind ik erg vervelend. Spontaniteit kan gewoon lastig nu.
Heb iig al de 32 weken gehaald en als ik de 34 weken haal vieren we een feestje!
Fijn dat het spuiten zelf meevalt. Waarom is het vervelend dat je meer insuline moet spuiten? Vermoeilijkt dat ook het spuiten, of zou je minder vaak mogen spuiten als je waardes binnen de marges bleven?
pi_86278650
Silmarwen! Op naar de 34weken! En fijn dat het prikken en spuiten een beetje meevalt!

Huup, wat lief van Amelie! al iets van het uwv gehoord?

Claudia, je buik groeit dus lekker als Ivan er tegen aan kan schoppen ;)

Vanyel, wat leuk een dochter! gefeliciteerd! Nu lekker shoppen!

Fannetje, succes met afwachten hoor! Hoop toch dat ze snel komt!

Hier is net de mevrouw van het kraambureau weg. Het duurde toch nog een uur! Niet veel nieuws gehoord maar ze vond het kamertje mooi ;) Verder weinig bijzonders!
29/10/'10 - 25/03/'13
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 september 2010 @ 15:42:34 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86280760
Sil balen dat je meer insuline moet gaan spuiten :{ wel fijn dat je die 32 weken al gehaald hebt en ik duim dat je een feestje mag geven straks bij 34 weken ;)

Fannetje: sterkte met wachten :*

Vanyel een meisje *O*
ik had nog een echo van vanmorgen beloofd:

13w6d:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86281841
Ooooh DJMO wat een mooie duidelijke foto! En wat is je kindje al lekker groot!
Ik krijg nu nog meer zin om de 12 weken te halen hehe.
pi_86282485
Wat een mooie echo!

Ik mag met 13w6 ook weer, dus nu weet ik een beetje wat ik kan verwachten ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 september 2010 @ 16:35:22 #100
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86282756
het was wel grappig, ik moest over vier weken terug komen, dus ik vraag aan m'n arts zal ik ook gelijk een afspraak maken voor de seo, met in mijn achterhoofd dat dat nog zeven weken zou duren (want 13 nu in mijn hoofd) dus hij zegt; ja doe maar dat is al over zes weken natuurlijk. ik huh :? oh jah ben natuurlijk 13w6d en geen 13 :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')