abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86251964
Tessie, gefeliciteerd met de geboorte van Anna!!

Hier gaat het eten ook nog steeds niet goed...'s ochtends misselijk, maar dan krijg ik gelukkig wel 2 crackers met kaas weg. Overdag gaat het goed, maar het avondeten is nog steeds drama. Kleine beetjes helpt wel, dus dat doe ik braaf, maar ik zou maar wat graag weer mijn bord kunnen leeg eten zonder dat mijn maag zich omdraait.
pi_86252364
Fannetje, fijn dat ze is ingedaald! Hoef je niet meer te gaan liggen in de supermarkt :P

Ik ben vandaag bij de dermatoloog geweest voor het verwijderen van de hechtingen en de moedervlekken die zijn weggehaald waren goed :D Nu heb ik iig geen psychische barrieres meer die haar tegen kunnen houden, dus van mij mag ze nu wel komen!

Voor de mensen die brandend maagzuur hebben, bij mij helpt melk wel. En rennies!
  donderdag 9 september 2010 @ 19:41:01 #53
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86252574
Gefeliciteerd Tessie met Anna *O* . Ik hoop dat jullie heerlijk aan het genieten zijn met z'n allen. O+
  donderdag 9 september 2010 @ 20:15:07 #54
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86253845
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:34 schreef Noa24 het volgende:
Fannetje, fijn dat ze is ingedaald! Hoef je niet meer te gaan liggen in de supermarkt :P

Ik ben vandaag bij de dermatoloog geweest voor het verwijderen van de hechtingen en de moedervlekken die zijn weggehaald waren goed :D Nu heb ik iig geen psychische barrieres meer die haar tegen kunnen houden, dus van mij mag ze nu wel komen!

Voor de mensen die brandend maagzuur hebben, bij mij helpt melk wel. En rennies!
Noa: dat is goed nieuws! En nu je weer hechtingloos bent is het idd tijd om te gaan bevallen :P .
pi_86254212
Tessie *O* Van harte gefeliciteerd met je meisje O+

Toch gek zeg,.... eerst zaten we samen in dit topic... en jij hebt nu al 2 van die scheten :D
Niet mieten! Door gieten!
pi_86254351
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:15 schreef Hobbesje het volgende:

[..]

Noa: dat is goed nieuws! En nu je weer hechtingloos bent is het idd tijd om te gaan bevallen :P .
tijd voor nieuwe hechtingen ;)
pi_86254418
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:25 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

tijd voor nieuwe hechtingen ;)
:')

hahhahaha :D

doet me denken aan dat verhaal van Poppedein. Dat van die Epi-no :X
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86254562
Dat was toch dat verhaal van dat oprekballonnetje wat een beetje teveel opgerekt was?? :X

Noa, mooi dat de hechtingen eruit zijn en dat het allemaal keurig hersteld is ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86254631
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:30 schreef Leandra het volgende:
Dat was toch dat verhaal van dat oprekballonnetje wat een beetje teveel opgerekt was?? :X

Noa, mooi dat de hechtingen eruit zijn en dat het allemaal keurig hersteld is ^O^
Ja, van die mevrouw die al 10 keer "bevallen" was van die ballon :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86259296
Bedankt voor de felicitaties allemaal! O+
Anna is toch nog op mijn favoriete datum geboren 08-09-10 O+ Om 20.00 uur precies en ze weegt 3375 gram. Het ging eigenlijk best voorspoedig allemaal. Sochtends om 8 uur werden de vliezen gebroken en een half uurtje later ging het infuus aan. Kreeg na een tijdje wel regelmatig harde buiken, maar deed allemaal nog niet echt zeer. Later op de dag werd het langzaam wat pijnlijker, maar kon het goed handelen allemaal nog. Tot een uur of 5, toen werd het echt wel erg pittig, en aangezien ik toen pas op 3a4cm zat, en ik verwachtte dat het nog een uur of 7 zou duren dus, heb ik toen remifentanil gekregen. Dat was erg fijn, scheelde net iets in de pijn waardoor ik het allemaal weer aankon, en ik werd er ook lekker zo'n beetje fuzzy van. Tot de persweeen kwamen, dat was echt super heftig, gelukkig had ik toen ook al echt 10cm, dus mocht gelijk al mee gaan persen. Man :o wat is dat heftig als je niet helemaal stoned bent zeg. De vorige keer heb ik dat dus écht niet meegekregen. Gelukkig ging het persen heel snel, want ik vond het echt vreselijk :o Toen ik dacht nu kan het echt niet meer, toen kwam ze er gelukkig al echt aan. En toen had ik ineens mijn dochter op mijn buik liggen O+ Ze is zo mooi en zo perfect O+ Ze lijkt heel erg op Graeme maar heeft toch echt een eigen gezichtje. En een hele bos donkerbruin haar.
En nu zijn we aan het proberen of ze aan de borst wil drinken, gaat allemaal nog erg moeilijk, heb nu ook een huurkolf, maar we proberen het gewoon en zien wel hoe ver we komen. Voor nu genieten we gewoon heel erg.
Graeme vind Anna nog niet heel erg interessant, komt af en toe even kijken, tot ie iets anders ziet wat hij interessanter vind :D
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 9 september 2010 @ 22:13:20 #61
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86259595
O+ O+ :o *O* Tessie gefeliciteerd!!!! Yeah!! Daar is ze dan.... O+ O+ foto? O-)
pi_86259674
Tessie, wat klink je verliefd! Geniet ervan hoor! Enne we moeten natuurlijk wel een foto zien om te kijken of ze echt op Greame lijkt O-)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86259755
tessie, wat fijn dat de bevalling voorspoedig gegaan is. En een mooi geboortegewicht hoor! En de datum... dat was ook mijn favoriet! O+
Hopelijk wil de BV een beetje op gang komen en ik ben ook héél benieuwd naar een foto!
pi_86260795

Anna O+

Grote broer Graeme O+

Ik heb nog geen foto zonder mutsje, omdat haar temperatuur nog een beetje aan de lage kant was steeds vandaag. Maar morgen mag ze ook in bad, dus dat komt dat vast nog wel :)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86260881
Ooooooooh kijk nou!!! O+ O+ O+
En kijk Graeme er nou bij O+ te lief zo zeg O+

Claudia kijk ns waar ze in ligt! :D ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86260903
Tessie, van harte, en wat een mooie geboortedatum heeft Anna gekozen!
pi_86261893
Oh! Anna! Wat ben je mooi! O+
En ze doet gewoon een lachje als Graeme haar vingertje kietelt! O+
En Graeme is ineens zo groot! :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 9 september 2010 @ 23:19:27 #68
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86262045
Tessie, gefeliciteerd!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86262096
Wat een plaatje! En lief met grote, broer Greame erbij!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86265402
Wow Anna...wat ben je mooi! O+ Tessie, man & Graeme....gefeliciteerd en geniet ervan!!! Prachtige datum met een mooi tijdstip :D

Bij mij helpen de Rennies niet echt tegen brandend maagzuur..heb er vooral s'avonds last van, nog geen wondermiddeltje ertegen gevonden. Gelukkig is het nog te behappen, hooguit wat vervelend soms.
En weer een mijlpaaltje, vandaag 28 weken en er prijkt sinds vanavond een prachtige Quinny 3 in 1 in onze woonkamer waar straks ons mannetje in komt... O+
Voelde volgens mij ook voor het eerst een duidelijk voetje vanaf de buitenkant :D
Back in business.
pi_86265757
Kun je niet slapen Shirley? Leuk om te voelen waarmee ze schoppen he ;)
Ik heb sinds vandaag ook last van maagzuur :(
blehh echt klote! Ga maar weer eens een poging tot slapen doen!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86267328
Oh oh heeft er iemand een teiltje? :r
Volgens mij wordt vrijdag kotsdag ofzo :?
pi_86267333
oh, tessie, wat een prachtige dochter zeg! gefeliciteerd ^O^ en inderdaad mooie datum :)

En samen met haar broertje...zo lief
pi_86267496
Oh tessie, wat is ze mooi!

En die bunting bag!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86267764
20 weken *O*
En een meisje. Daar kan ik wel heel hard om gaan juichen, maar dat had ik voor een jongen net zo hard gedaan.
Ach, een juich voor het eindelijk weten :)
*O* *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')