Bedankt voor de felicitaties allemaal!

Anna is toch nog op mijn favoriete datum geboren 08-09-10

Om 20.00 uur precies en ze weegt 3375 gram. Het ging eigenlijk best voorspoedig allemaal. Sochtends om 8 uur werden de vliezen gebroken en een half uurtje later ging het infuus aan. Kreeg na een tijdje wel regelmatig harde buiken, maar deed allemaal nog niet echt zeer. Later op de dag werd het langzaam wat pijnlijker, maar kon het goed handelen allemaal nog. Tot een uur of 5, toen werd het echt wel erg pittig, en aangezien ik toen pas op 3a4cm zat, en ik verwachtte dat het nog een uur of 7 zou duren dus, heb ik toen remifentanil gekregen. Dat was erg fijn, scheelde net iets in de pijn waardoor ik het allemaal weer aankon, en ik werd er ook lekker zo'n beetje fuzzy van. Tot de persweeen kwamen, dat was echt super heftig, gelukkig had ik toen ook al echt 10cm, dus mocht gelijk al mee gaan persen. Man

wat is dat heftig als je niet helemaal stoned bent zeg. De vorige keer heb ik dat dus écht niet meegekregen. Gelukkig ging het persen heel snel, want ik vond het echt vreselijk

Toen ik dacht nu kan het echt niet meer, toen kwam ze er gelukkig al echt aan. En toen had ik ineens mijn dochter op mijn buik liggen

Ze is zo mooi en zo perfect

Ze lijkt heel erg op Graeme maar heeft toch echt een eigen gezichtje. En een hele bos donkerbruin haar.
En nu zijn we aan het proberen of ze aan de borst wil drinken, gaat allemaal nog erg moeilijk, heb nu ook een huurkolf, maar we proberen het gewoon en zien wel hoe ver we komen. Voor nu genieten we gewoon heel erg.
Graeme vind Anna nog niet heel erg interessant, komt af en toe even kijken, tot ie iets anders ziet wat hij interessanter vind