quote:Op woensdag 8 september 2010 23:24 schreef Koen66 het volgende:
Bijna 9/11? Dat duurt nog wel ffMorgen pas 9/9
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:24 schreef Koen66 het volgende:
quote:
overigens is 9/11 de US dateformat hequote:Op woensdag 8 september 2010 23:24 schreef Koen66 het volgende:
8. Koen wil een naamloos topicquote:
Yep, anders had het nog HEEL lang geduurd.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:30 schreef crv het volgende:
[..]
overigens is 9/11 de US dateformat hezou jij toch moeten weten
Ik stem voor 8: Konijntjes met een paardebloem in hun holquote:Op woensdag 8 september 2010 23:29 schreef crv het volgende:
Maar goed laten we gelijk voten wat wordt de nieuwe TT
-lijstje-
daarom zei ik toch ook kut TT door die doku op sbs6quote:Op woensdag 8 september 2010 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, anders had het nog HEEL lang geduurd.
Maar het duurt nog steeds 2 dagen en 30 minuten
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik stem voor 8: Konijntjes met een paardebloem in hun hol
En nu ga ik mijn bed in springen... Tot morgen, dan ff kijken of crv zijn persoonlijke dagcijfer record heeft verbrokenSlaap lekker
Truste Bennyquote:Op woensdag 8 september 2010 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
En nu ga ik mijn bed in springen... Tot morgen, dan ff kijken of crv zijn persoonlijke dagcijfer record heeft verbrokenSlaap lekker
jij bent echt nog te snelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
iets met haphap en 'terugpakken'?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:32 schreef crv het volgende:
[..]ik record
dat is wel het laatste waar ik mee bezig ben
is die Deutsche noch da Benny dat je telkens zo vroeg plat gaatquote:Op woensdag 8 september 2010 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
iets met haphap en 'terugpakken'?
kutquote:Op woensdag 8 september 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
iets met haphap en 'terugpakken'?
wat nou Flash is langzaamquote:Op woensdag 8 september 2010 23:29 schreef crv het volgende:
Maar goed laten we gelijk voten wat wordt de nieuwe TT
1: Flash is Langzaam
2. pgrferrari komt net binnen
3 Gomi gaat op vakantie
4 LL is moe
5 Myr kan morgen pas in BAd
6 crv is aangeschoten
7 Kally is nog maar even jarig
zegt ie wel vaker, en uiteindelijk doet ie het licht uit hierquote:Op woensdag 8 september 2010 23:34 schreef Koen66 het volgende:
Hey Benny loopt weg, moeten we op een ander mod wachten voor de TT
kijk maar naar je reactietijdquote:
"Boterhamworst in de aanbieding bij C1000"quote:Op woensdag 8 september 2010 23:26 schreef crv het volgende:
Overigens ben ik voorstander om de TT te vervangen. Alles beter dan dit
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:33 schreef crv het volgende:
[..]
jij bent echt nog te snelJa, snel en dan weer een typo makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Jonge ik maak net een kwartet hier manquote:
ga voor de deur liggenquote:Op woensdag 8 september 2010 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Boterhamworst in de aanbieding bij C1000"
Los van of dat echt zo is natuurlijk
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
Overigens... als cadeautje een échte échte 911 voor je topic![]()
[ afbeelding ]
...als afsluiter. Tot morgen!
Een 911quote:Op woensdag 8 september 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
waar danquote:Op woensdag 8 september 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonge ik maak net een kwartet hier man![]()
double
niets gezegdquote:Op woensdag 8 september 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Is Myr alweer vies
onee dat was Bella gisteren
das over 21 minutenquote:Op woensdag 8 september 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Een of andere naaibal zit hem weg te halenquote:
Huh?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Is Myr alweer vies
onee dat was Bella gisteren
ja Koen heeft gedronkenquote:
Na je doesj niet meer neequote:
kan die toch wel ff meldenquote:
niemand heeft hier ge-edit, je bent gewoon langzaam. besef het maar gewoon. komt doordat je altijd in het OV zitquote:Op woensdag 8 september 2010 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een of andere naaibal zit hem weg te halen![]()
Net alsof ik er echt een twintigklapper van zou maken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
dus tochquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
CRV wilde als TT dat je niet in bad kan
weet je hoever dat isquote:
We hebben maar 1 badkamer. En anders staat er straks een belg voor de badkamerdeur te schelden.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig waarom jij pas morgen in bad kan Myr(kom pas net aanwaaien en heb niet teruggelezen)
quote:
waarom zou jij nu niet mogen danquote:Op woensdag 8 september 2010 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben maar 1 badkamer. En anders staat er straks een belg voor de badkamerdeur te schelden.
Hesingue-Utrechtquote:
Ja en gewoon maling aan hebben of kan dat nietquote:Op woensdag 8 september 2010 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben maar 1 badkamer. En anders staat er straks een belg voor de badkamerdeur te schelden.
Deze stond bij een supermarkt in Millstatt (Oos)quote:Op woensdag 8 september 2010 23:50 schreef crv het volgende:
[..]
zo kom ik wel vaker leuek duitse nummers tegen hier, maar heb dan nooit mijn cam paraat
Hier in de omgeving is landkreis Lörrach dus "LÖ"
en dan zijn er die dus daar achter hebben EL
LÖEL
wist jij dat nietquote:
ja moet er ook altijd wel om lachen. Belgische kunnen ook leuk zijnquote:Op woensdag 8 september 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deze stond bij een supermarkt in Millstatt (Oos)
De kids moesten er om lachen.
Maar idd, het is een leuke bezigheid grappige Duitse kentekens spotten
met het vliegtuig een uurtje naar schipholquote:
ok, maar vandaar ook mijn onderschrift onder mijn nicknamequote:
Hoe ben je daar belandquote:Op woensdag 8 september 2010 23:55 schreef crv het volgende:
[..]
ok, maar vandaar ook mijn onderschrift onder mijn nickname
waar is datquote:Op woensdag 8 september 2010 23:57 schreef crv het volgende:
Morgen ga ik met een oud-collega in de bezemsteel lunchen
was een herhaling, was een tijdje terug alquote:Op woensdag 8 september 2010 23:58 schreef JJH het volgende:
Ik was ff 3 op reis kijken. Over Burning Man.
Daar MOET ik ooit een keer naar toe.
Omdat ik dan ook een uur blijf liggen. Dat is niet tof als iemand anders naar de wc moet of iets. Dus ik wacht tot die niet thuis is.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom zou jij nu niet mogen dangeen recht op vandaag?
met de autoquote:
Omg ik ook, lijkt me zo vet.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:58 schreef JJH het volgende:
Ik was ff 3 op reis kijken. Over Burning Man.
Daar MOET ik ooit een keer naar toe.
Zeg dan gewoon dat je met je vriendje in bad wilquote:Op woensdag 8 september 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik dan ook een uur blijf liggen. Dat is niet tof als iemand anders naar de wc moet of iets. Dus ik wacht tot die niet thuis is.
Ah snapput, dan lig je idd niet relaxedquote:Op woensdag 8 september 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik dan ook een uur blijf liggen. Dat is niet tof als iemand anders naar de wc moet of iets. Dus ik wacht tot die niet thuis is.
Dat het een herhaling is maakt het er niet minder gaaf om.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was een herhaling, was een tijdje terug al
Ontzettend gaaf leek me dat ook zo in de woestijn
Dat is zo retevet.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omg ik ook, lijkt me zo vet.
quote:Op donderdag 9 september 2010 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je met je vriendje in bad wil
Er mogen ook geen vriendjes hier in huis.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je met je vriendje in bad wil
quote:Op donderdag 9 september 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er mogen ook geen vriendjes hier in huis.
djiez wat een dictatuur daarquote:Op donderdag 9 september 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan verkleed ik me welquote:Op donderdag 9 september 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
ikke niet snapquote:
Besenstiel Baselquote:
Jaquote:
Dan had ik op 2 dagen m'n maandomzet gehaald.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:08 schreef crv het volgende:
[..]
Ja
Had je gehoopt me in je taxi op te mogen halen voor de meet
ok ja idd. Maar nu dus in spanning afwachtend van een nieuwe uitdagingquote:
trusten pgrquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
(foto niet van mezelf)
welterusten koenquote:
gezien de 206 erachter was deze opzet vermoedelijk (gekocht), wellicht een NL inwonerquote:Op donderdag 9 september 2010 00:10 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb zo een belg ooit zien rijden
Mijn fles wijn is nu wel leeg.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:11 schreef crv het volgende:
lijkt wel of mijn fles niet leegkomt, of zou ik al een volgende hebben opengemaakt
Nee nee dat zei ik tegen de slapers.quote:
Keulen, zou kunnen., hoewel me dat toch net ff te ver van de gresn ligtquote:Op donderdag 9 september 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gezien de 206 erachter was deze opzet vermoedelijk (gekocht), wellicht een NL inwoner
ik ook niet denk ik. mijn fles is toch bij na leeg. en morgen is het zoals gewoonlijk toch weer 7 uur opquote:Op donderdag 9 september 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee nee dat zei ik tegen de slapers.
Niet dat ik nog lang blijf overigens
then we are triequote:
Nederlanders kunnen toch ook wel dieper in Duitsland gaan wonenquote:Op donderdag 9 september 2010 00:13 schreef crv het volgende:
[..]
Keulen, zou kunnen., hoewel me dat toch net ff te ver van de gresn ligt
nu moet ik op gaan passenquote:
5:45 gaat de pieppiepquote:Op donderdag 9 september 2010 00:14 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook niet denk ik. mijn fles is toch bij na leeg. en morgen is het zoals gewoonlijk toch weer 7 uur op
Alvast succes.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:14 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook niet denk ik. mijn fles is toch bij na leeg. en morgen is het zoals gewoonlijk toch weer 7 uur op
jawel, maar meestal zijn het dan toch zoals wij hier noemen Grenzgängers.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen toch ook wel dieper in Duitsland gaan wonen
quote:
je moet hem ook wel aanzettenquote:
idemquote:
Köln is een uurtje over de grens, dat is toch wel te doen?quote:Op donderdag 9 september 2010 00:16 schreef crv het volgende:
[..]
jawel, maar meestal zijn het dan toch zoals wij hier noemen Grenzgängers.
En Keuken is dan net ff te ver lijkt me
hoewel NL-ers schijt hebben aan afstanden rijden
net als jij een Nederlander die in buitenland woont en werkt, knookquote:Op donderdag 9 september 2010 00:16 schreef crv het volgende:
[..]
jawel, maar meestal zijn het dan toch zoals wij hier noemen Grenzgängers.
En Keuken is dan net ff te ver lijkt me
hoewel NL-ers schijt hebben aan afstanden rijden
Jep.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:17 schreef crv het volgende:
Maar we zitten nog steed smet die klote TT
als je bij DSM werkt of in Maastrig wel maar daarna word het toch wel karren. en de meeste van dat soort mensen zijn toch vaak "consultants" ff generaliserendquote:Op donderdag 9 september 2010 00:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Köln is een uurtje over de grens, dat is toch wel te doen?
Ja maar ik woon 3 km van de grensquote:Op donderdag 9 september 2010 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net als jij een Nederlander die in buitenland woont en werkt, knook
Een uur forenzen is prima te doen. Bij mijn vorige werkgever had ik een collega die iedere dag heen en weer pendelde naar Nordhorn. Dat is 1,5 uur vanaf Zwolle.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:18 schreef crv het volgende:
[..]
als je bij DSM werkt of in Maastrig wel maar daarna word het toch wel karren. en de meeste van dat soort mensen zijn toch vaak "consultants" ff generaliserend
Net aan de andere kant van de rijn.quote:
Jij rijdt als NL toch geheid niet met een NL kenteken rond nuquote:
In NL reed ik minimaal 1,5 uur enkele reis naar mijn werk. Maar zoals ik zeg wij NL-ers zijn wat dat betreft afstand/tijdvretersquote:Op donderdag 9 september 2010 00:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Een uur forenzen is prima te doen. Bij mijn vorige werkgever had ik een collega die iedere dag heen en weer pendelde naar Nordhorn. Dat is 1,5 uur vanaf Zwolle.
ik pendel dagelijks Zoetermeer-Almere vv. 80km, minimaal 50 min, maximaal 2.5 uur, gemiddeld 1uur en een kwartierquote:Op donderdag 9 september 2010 00:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Een uur forenzen is prima te doen. Bij mijn vorige werkgever had ik een collega die iedere dag heen en weer pendelde naar Nordhorn. Dat is 1,5 uur vanaf Zwolle.
Het zal ons de reet roesten inderdaad.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:21 schreef crv het volgende:
[..]
In NL reed ik minimaal 1,5 uur enkele reis naar mijn werk. Maar zoals ik zeg wij NL-ers zijn wat dat betreft afstand/tijdvreters
jawel daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij rijdt als NL toch geheid niet met een NL kenteken rond nu
Dan kan iedere Nederlander toch willekeurig waar in DU wonen en werken en een DU kenteken hebben, en er een leuke NL kwinkslag op laten zetten ???
quote:Op donderdag 9 september 2010 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Het zal ons de reet roesten inderdaad.
En we kunnen ook met z'n allen heel goed op de files mopperen.![]()
valt me nog meequote:Op donderdag 9 september 2010 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik pendel dagelijks Zoetermeer-Almere vv. 80km, minimaal 50 min, maximaal 2.5 uur, gemiddeld 1uur en een kwartier
Weet je wat tegenwoordig mijn grootste lol isquote:Op donderdag 9 september 2010 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar we zijn sowieso klagen over alles wat los en vast zit.
Tquote:
Das wel mmoi rijden natuurlijk, beter dan veel korte ritjes toch?quote:Op donderdag 9 september 2010 00:24 schreef JJH het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)677,4.938354&t=h&z=8
Dit was mijn rondje van vanmiddag/vanavond. Dat viel nog best wel mee. Ik heb ook wel eens schipholritten van 600km en meer.
Je caps stond nog aan.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:29 schreef crv het volgende:
[..]
DAS WEL MOOIR RIJDEN NATUURLIJK, BETER DAN VEEL KORTE RITJES TOCH ?
wtf je hangt onderstebovenquote:
Hij vertelt zijn verhaalquote:Op donderdag 9 september 2010 00:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat
een
mooie
korte
zinnetjes
gebruik
je.
Slaap
lekker.
Lekker iedere dag de misere bij Utrecht door.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef crv het volgende:
[..]
valt me nog mee
ik deed tot 2007 ofwel Heinenoord - de Meern of Heinenoord -Tilburg, zat bij Commit/Interpolis (laatste jaar Achmea) gedetacheerd.
Tilburg was prima te plannen, De Meern werd je gek van 75 km maar minimaal 1,5 uur
Hallo Tong.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij vertelt zijn verhaal
Een beetje zoal tong80
Maar dan nog korter
Dat dat kan.
had vroeger een vriendin die reed taxi in Bestquote:Op donderdag 9 september 2010 00:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Je caps stond nog aan.
De afwisseling is leuk. Het horeca rijden in Zwolle zou ik ook niet willen missen.
hallo Bell, je bent er nogquote:Op donderdag 9 september 2010 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij vertelt zijn verhaal
Een beetje zoal tong80
Maar dan nog korter
Dat dat kan.
Klopt precies.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:32 schreef crv het volgende:
[..]
had vroeger een vriendin die reed taxi in Best
zij vond het ook gaaf. hooguit enkele klant vervelend maar dat weegt niet op tegen de leuke
quote:
geen idee, heb vanavond sinds lang even dwdd gekeken en het kwam me de strot uitquote:Op donderdag 9 september 2010 00:34 schreef JJH het volgende:
Trouwens, heeft dwdd tegenwoordig van die oude filmpjes in de tv draait door?
Ik ken ze allemaal al.
quote:Op donderdag 9 september 2010 00:35 schreef crv het volgende:
[..]
ok fles is leeg, het wordt toch tijd plat te gaan
![]()
hopenlijk vandaag eindelijk uitsluitsel over mijn nieuwe baan. althans het aanbod.
Hier staat de herhaling aan, wil zo wel eens even die sjonnies en anita's van ohoh Cherso zien.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:36 schreef crv het volgende:
[..]
geen idee, heb vanavond sinds lang even dwdd gekeken en het kwam me de strot uit
dat laatste dus inteelt hagenezenquote:Op donderdag 9 september 2010 00:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Trusten en succes met alles morgen.
[..]
Hier staat de herhaling aan, wil zo wel eens even die sjonnies en anita's van ohoh Cherso zien.
Toch nieuwsgierig.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:40 schreef crv het volgende:
[..]
dat laatste dus inteelt hagenezen![]()
Nu echt naar bed
Niets. Ik kreeg even zo'n hoofd. Nu is ie weer weg.quote:
Inclusief ideetje?quote:Op donderdag 9 september 2010 03:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niets. Ik kreeg even zo'n hoofd. Nu is ie weer weg.
quote:Op donderdag 9 september 2010 07:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Te kort, ik ben gewoon aan vakantie toe
Nog 1,5 dag werken
Ha die Koenquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 07:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Te kort, ik ben gewoon aan vakantie toe
Nog 1,5 dag werken
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 07:37 schreef crv het volgende:shit
boy oh boySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Welke?quote:Op donderdag 9 september 2010 00:09 schreef crv het volgende:
[..]
ok ja idd. Maar nu dus in spanning afwachtend van een nieuwe uitdaging
ik kom zeker wel eens even buurtenquote:Op donderdag 9 september 2010 07:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]vakantie
Maar zal je missen hier
Heb de laatste tijd niet meer zoveel zin in scenquote:Op donderdag 9 september 2010 07:33 schreef crv het volgende:
[..]
Mutseflutsie
![]()
Waar was je ? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 september 2010 08:22 schreef -Miauw- het volgende:
Vreselijk, mensen die overal en altijd maar 'geniaal' zeggen
Ja, kreeg een mailtje van een collega, die gebruikt het woord 3 keerquote:
it's not me is itquote:Op donderdag 9 september 2010 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd niet meer zoveel zin in scen
quote:Op donderdag 9 september 2010 08:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is maar goed dat ik het niet over een geniale donderdag had dus. Al zijn die zeldzaam.
quote:Op donderdag 9 september 2010 08:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is weer donderdag. En donderdagen zijn best te doen.. Hiep hio allen!
quote:
Mogge Miauwquote:
Nieuwe baan?quote:Op donderdag 9 september 2010 08:35 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ff terug lezen, staat het uitgebreid
quote:
goedemorgenquote:Op donderdag 9 september 2010 08:44 schreef iBenny het volgende:
Mogguh
Ik ben al vanaf half 4 wakker
Thuis gebleven want het gaat hier in huis niet bepaald goed...
ow, klinkt niet goed Benny Wazzup ?quote:Op donderdag 9 september 2010 08:44 schreef iBenny het volgende:
Mogguh
Ik ben al vanaf half 4 wakker
Thuis gebleven want het gaat hier in huis niet bepaald goed...
Dat is toch geniaalquote:Op donderdag 9 september 2010 08:22 schreef -Miauw- het volgende:
Broertjequote:Op donderdag 9 september 2010 08:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goedemorgen
Met jou niet goed?
Geniaalquote:Op donderdag 9 september 2010 08:22 schreef -Miauw- het volgende:
quote:
Vertel crv...quote:Op donderdag 9 september 2010 08:43 schreef crv het volgende:
[..]
heb je wel ver genoeg teruggelezen ?
Bennyquote:Op donderdag 9 september 2010 08:46 schreef iBenny het volgende:
En de klote kwartetposts zijn echt stierlijk irritant... Kap daar ff mee. Je kunt ook multiquoten!
staat een heel verhaal, dat ga ik niet nog een keer tiepenquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BennyEr is echt wat mis he....
Troetelbeerjte voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 september 2010 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BennyEr is echt wat mis he....
Troetelbeerjte voor jou
[ afbeelding ]
link dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 08:49 schreef crv het volgende:
[..]
staat een heel verhaal, dat ga ik niet nog een keer tiepen
quote:Op donderdag 9 september 2010 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Troetelbeertjes straaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!!Ik heb heel veel dvd's gekocht laatst
In ieder geval sterkte en goodluck, we denken aan jequote:
quote:
Tijd om te gamen vandaag?quote:Op donderdag 9 september 2010 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee leuk joh
Niet dat ik ze kijk... maar is gewoon leuk om te hebben... jeugdsentiment ensow
Ik heb het gelezen.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:52 schreef crv het volgende:
[..]
jezus jij bent echt lui he je hoeft niet verder terug dan dat jij naar je nest ging of zo
Logischquote:Op donderdag 9 september 2010 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee leuk joh
Niet dat ik ze kijk... maar is gewoon leuk om te hebben... jeugdsentiment ensow
quote:Op donderdag 9 september 2010 08:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
Hoe je daar terecht bent gekomen enzo.
Maar je zei dat je weer een nieuwe uitdaging te w8 en stond.
Maar daar lees ik niks over.
En ik zit op mijn IPod, dat is lastiger dan een pc.
quote:Op donderdag 9 september 2010 08:46 schreef iBenny het volgende:
En de klote kwartetposts zijn echt stierlijk irritant... Kap daar ff mee. Je kunt ook multiquoten!
Geen id, in igg geen horse and mequote:Op donderdag 9 september 2010 09:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet werken....
Welk spel wil je spelen???
je hotkeys omgeconfigureerd misschienquote:Op donderdag 9 september 2010 09:02 schreef iBenny het volgende:
Waarom komt er als je ctrl+k tegelijk indrukt een vraagteken in de adresbalk?
Nopequote:Op donderdag 9 september 2010 09:04 schreef crv het volgende:
[..]
je hotkeys omgeconfigureerd misschien
die heb ik al uitgespeeld... 1000G in de the pockentquote:Op donderdag 9 september 2010 09:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen id, in igg geen horse and me
achtergrond update gehad, waardoor je instellingen verneukt zijn ?quote:
Ok, je wordt dus practice director bij een Amerikaans/Indisch IT bedrijf?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:03 schreef crv het volgende:
[..]
Hier, dit verhaal bedoelde ik of had je deze wel gelezen ?
[TAL SC #380] Grieks en pasvormen
is wel een respectabele leeftijd mits gezondquote:Op donderdag 9 september 2010 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik al uitgespeeld... 1000G in de the pockent
Afgelopen weekend was Gears of War actie. Je punten werden X25 gedaan.... Als ik dat eerder geweten had, dan was ik zeker gaan spelen... wil toch ooit de 100 halen
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:08 schreef crv het volgende:
[..]
is wel een respectabele leeftijd mits gezond
zoiets jaquote:Op donderdag 9 september 2010 09:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, je wordt dus practice director bij een Amerikaans/Indisch IT bedrijf?
dan moet je toch even vrij nemenquote:Op donderdag 9 september 2010 09:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik ga dit spel aanschaffen
http://www.futurezone.nl/fz/catalog/product/view/id/7600?ref=8001
Ik kan niet wachten
Dan nog is het niet te doen.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik al uitgespeeld... 1000G in de the pockent
Afgelopen weekend was Gears of War actie. Je punten werden X25 gedaan.... Als ik dat eerder geweten had, dan was ik zeker gaan spelen... wil toch ooit de 100 halen
Ok, en Halo Reach?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan niet wachten
Ook niet... voor de rest is alles normaalquote:Op donderdag 9 september 2010 09:07 schreef crv het volgende:
[..]
achtergrond update gehad, waardoor je instellingen verneukt zijn ?
Whahaquote:Op donderdag 9 september 2010 09:10 schreef charmed_angel het volgende:
pgr... ga je Halo reach kopen?
je bent toch aan het werk nu ?quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan niet wachten
weirdquote:Op donderdag 9 september 2010 09:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook niet... voor de rest is alles normaal
Kijk eens op de klokquote:Op donderdag 9 september 2010 09:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is toch pas zaterdag 11-09?
ow, weet ik veel ben geen gamertquote:Op donderdag 9 september 2010 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
spel komt pas in november
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:10 schreef charmed_angel het volgende:
pgr... ga je Halo reach kopen?
Ja die ga ik ook halenquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is toch pas zaterdag 11-09?
kan dat tegenwoordig alquote:Op donderdag 9 september 2010 09:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
pre orderen via internet.
smartass
hier zat je al de hele tijd op te azen hequote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
leef je in een andere tijdzone?
hoe kunnen we dan samen spelenquote:Op donderdag 9 september 2010 09:17 schreef pgrferrari het volgende:
*mompelt wat over teveel geld uitgeven.
Moet nog ff kijken of ik hem koop.
En ik heb ook geen gold.
ik vind dit wel fout klinken hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe kunnen we dan samen spelen
Of wil je samen met mij in een xbox live party
nee, kan nog lang genoeg liggen als ik dood benquote:
Eigenlijk niet... keek toevallig op de klok om 9:12quote:Op donderdag 9 september 2010 09:17 schreef crv het volgende:
[..]
hier zat je al de hele tijd op te azen he![]()
jajaquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:20 schreef crv het volgende:
nee, kan nog lang genoeg liggen als ik dood ben
Oh juistquote:Op donderdag 9 september 2010 09:23 schreef iBenny het volgende:
Neuhj... doe ik wel als ik ergens in een kistje lig ofzo.
gelijk enkele reis geven wat een nonoquote:Op donderdag 9 september 2010 09:25 schreef iBenny het volgende:
Een of andere sukkel op tv, op de vraag wat zijn grote droom is:
'Moonwalken op de zon'
t.o.v. begin dit jaar is dat bijna 10% loonsverhogingquote:Euro - Franken koers 1.2832 -0.28%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |