Nee, denk niet dat je het in dit geval met het OV gered had. Daarom had ik er ook 'Maar om 1 uur, tsja...' er bij gezet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik nog thuiskom vanaf 1 uur op Overtoom met het ov... sowieso weet ik niet hoe lang je onderweg bent van Overtoom naar een treinstation en welk treinstation dan het handigst is vanaf Utrecht... met de auto is het binnen 45 minuten te rijden.
bij Tivoli weet je dat het rond 11 uur afgelopen is dus dan haal je altijd de trein nog wel. Bij Tivoli De Helling is dat al wat spannender (maar beide Tivolis kan ik al een paar jaar op de fiets doen)
Ik weet alleen dat het een bewerkte foto is van Gnarls Barkley (Cee-Lo staat rechts). Die dame die haar hoofd over dat van Danger Mouse heeft geplakt heeft de zoveelste cover gedaan van 'Crazy' zeker? (je wil niet weten hoeveel singersongwriters denken 'origineel' te zijn door dat nummer akoestisch te spelenquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's duo Fuck You, Lily Allen en Cee Lo.
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
![]()
Als je tenminste bedoelt dat ze allebei een nummer hebben uitgebracht dat 'Fuck You' heet, want zo'n duo bestaat uiteraard niet. (in het geval van een onwaarschijnlijke google fail)
Ik ben schuldig aan quick en dirty Photoshoppen...quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's duo Fuck You, Lily Allen en Cee Lo.
Eerst denken wie het kan zijn op basis van vervolgvraag en dan kijken of de foto er bij pastquote:
En ELO was het zeker niet...quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Eerst denken wie het kan zijn op basis van vervolgvraag en dan kijken of de foto er bij past![]()
Dat het niet J-Lo is zag ik vrij snel
echt suiker.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
letterlijk suiker of mag zoet ook?
verrassende keuzequote:Lou Bandy - Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan
prima lijstje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ladytron - sugar
system of a down - sugar
lynsey de paul - sugar me
archies - sugar sugar
rolling stones - brown sugar
dángelo - brown sugar
flo rida - sugar
rubettes - sugar baby love
sneaker pimps - spin spin sugar
four tops - i can't help myself (sugar pie, honey bunch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |