abonnement Unibet Coolblue
pi_86283576
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef Zapato het volgende:

[..]



Que?
Ik dacht dat dit het nieuwe topic was:
Happy Birthday Michael Jackson - Doodoo, I Love you more!
Die zat ik op te zoeken om te kijken of er nog gereageerd was. oO<
standaarddrinker
pi_86283995
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:56 schreef DrDentz het volgende:
Rnnz haalt zijn 'kennis' altijd uit 'Man in the Mirror - The Michael Jackson Story'.
:D
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_86285458
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:56 schreef DrDentz het volgende:
Rnnz haalt zijn 'kennis' altijd uit 'Man in the Mirror - The Michael Jackson Story'.
Die bedoelde ik met die ene film. Die film was rampzalig. :'(
pi_86287398
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:59 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik dacht dat dit het nieuwe topic was:
Happy Birthday Michael Jackson - Doodoo, I Love you more!
Die zat ik op te zoeken om te kijken of er nog gereageerd was. oO<
Aha. Die heb ik gemist. :P

En die film heb ik na een half uur uitgezet. Wat een bagger.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:52:07 #30
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_86289629
Michael Jackson gaf Quincy Jones de bons omdat die van rap hield
10/09/10 14u15

Michael Jackson stuurde producer Quincy Jones, die nochtans zijn doorbraakalbum 'Off The Wall' en zijn bestseller 'Thriller' had geproduceerd, de laan uit omdat hij oordeelde dat Jones geen voeling meer had met de ontwikkelingen in de muziek. Jones was dol op rap, Jackson meende dat het genre op sterven na dood was.

"Michael gaf me de bons. Hij zei 'Quincy begrijpt de business niet meer, hij weet niet dat rap dood is'", herinnert Jones zich. Niet dat hij het Jackson kwalijk neemt. "Het was in die tijd niet zo duidelijk dat rap een enorme kracht had".

Vandaag gelooft Jones nog altijd in rap, hij meent zelfs dat het genre een revolutie in het onderwijs kan ontketenen. Jones meent dat tieners op rapmuziek les zouden moeten krijgen en heeft zelfs al een lessenpakket samengesteld. "Overal ter wereld luisteren de kids naar rap. Leraars moeten weten wie die rappers zijn". Quincy solliciteert zelfs openlijk voor een postje in de administratie van president Obama om zijn droom van raponderwijs waar te maken. "We zijn het enige land ter wereld zonder minister van Cultuur", merkt hij fijntjes op.

Zou dit waar zijn? Of een kern van waarheid bevatten?
Leef en Laten Leven
pi_86290367
Dit lijkt me wel zo'n grote bullshit. _O- _O-
pi_86290634
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:58 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Nee, geen films gezien, het is toevallig m'n eigen theorie. :P Het viel me op dat die hele handschoen en pleistertjes pas kwamen toen z'n handen en nagels er anders uit gingen zien. Het was gewoon de bedoeling om ze te maskeren, echter het publiek zag het als een uitgesproken fashion dingetje. :D
Maar dat is ook echt zo, heeft Karen Faye onlangs nog verteld.

Hehe, die gekke Quincy. Juist in het Dangerous album zit vrij veel rap.
pi_86292418
Karen had het van mij gehoord. :)

;)
pi_86292436
Ah, hier is ie.
Had ff niet in de gaten dat er een nieuw topic was.

Waar blijft de OP btw!
pi_86294788
O god dit meen je niet. OP kan niet ge-edit worden. Te lang ermee gewacht _O-
-
pi_86297083
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:44 schreef SteelDogg het volgende:
O god dit meen je niet. OP kan niet ge-edit worden. Te lang ermee gewacht _O-
Je bent de laatste tijd lekker bezig :(

Eerst een nieuw topic openen waardoor er verwarring alom ontstond en nu geen OP. Schande zeg ik je! :(
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_86298382
Ja he :P Achja, het is maar een OP.

So what. We zijn hier om over Michael te posten, niet om naar een OP te kijken!
Maargoed, ik compenseer het toch maar met een heerlijk filmpje.

-
  zaterdag 11 september 2010 @ 14:45:03 #38
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_86313630
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:44 schreef SteelDogg het volgende:
O god dit meen je niet. OP kan niet ge-edit worden. Te lang ermee gewacht _O-
Hmm. Jammer van de reeks. Vind ook wel dat je wat aan het aan kloten bent.

Michael Jackson: The Experience uitgesteld naar 2011
print rss - door Fabian (Pannenkoek3000) op 11-09-2010 @ 11:21

Michael Jackson: The Experience is voor de Xbox 360 en de PlayStation 3 uitgesteld tot 2011 zodat de game meer ontwikkelingstijd kan krijgen. Volgens Ubisoft moeten de teams meer tijd te krijgen om een toffe ervaring te creëren met Kinect en Move.

"We're giving our teams more time to develop the Kinect and Move versions to ensure we deliver awesome experiences that take full advantage of the new technologie" zo sprak de woordvoerder van Ubisoft over het uitstel. De Nintendo Wii, DS en PSP-versie van de game zijn echter niet uitgesteld en komen 25 november in de winkels te liggen.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:59:55 #39
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_86329662
uitstel past anders wel heel goed bij Michael..

God, hoe vaak invincible destijds wel niet is uitgesteld...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_86329950
Tja, games worden zo vaak uitgesteld.
  woensdag 15 september 2010 @ 09:18:26 #41
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_86451287
Enorm beeld King of Pop in Enschede

Voor museum TwentseWelle in Enschede wordt vrijdag een elf meter hoog standbeeld neergezet van Michael Jackson. Het is het uithangbord voor een expositie over schoonheidsidealen.

Onder de titel Beter dan God, het dilemma van de maakbare schoonheid zijn foto's van Jackson te zien als kind en volwassen man. Ook kun je zien hoe hij er zonder cosmetische ingrepen uit zou hebben gezien.



De expositie wordt op 30 september geopend door Marijke Helwegen. Het beeld van Jackson werd in 1995 gemaakt voor een serie concerten.

© ANP

http://www.rtl.nl/%28/act(...)-pop-in-enschede.xml

Volgens mij is dat het HIStory beeld, zo eentje staat ook in Best.
Ik woon in de buurt van Enschede, ga denk ik wel even een kijkje nemen.

Vroeg me eigenlijk meten af wat er met al die beelden gebeurd is en ben gaan googlen...er zijn er 9 gemaakt geloof ik.

1 staat in Best en via google vond ik deze nog:



Dat hoofd van Wolverine!!! Ik heb mijn lachstuip van de dag weer gehad, woehahaha.



Johannesburg



onbekende locatie



Madrid



Zwitserland maar volgens mij is die kleiner en van plastic

edit:

nog even het Best-beeld erbij:



Eigenlijkt lijkt het beeld voor geen meter. O-)


Op vrijdag 17 september a.s. wordt vanaf 09.00 uur een 11 meter hoog standbeeld van Michael Jackson geplaatst voor museum TwentseWelle in Enschede. Dit bijzondere beeld is destijds speciaal vervaardigd voor ‘The History’ concertreeks van The King of Pop in 1995. Het beeld wordt geplaatst op het plein voor het museum in het kader van de nieuwe expositie ‘Beter dan God, het dilemma van maakbare schoonheid’. De opening hiervan wordt verricht op 30 september a.s. door de Nederlandse icoon voor de plastische chirurgie Marijke Helwegen.

Het 4 ton wegende kunststof beeld is eigendom van een ondernemer uit Regensdorf in Zwitserland. Het beeld wordt van daaruit donderdag op een dieplader vervoerd. Zoals in 2009 het beeld van Lenin als aandachttrekker voor de succesvolle DDR-expositie voor het museum stond, zal daar nu Michael Jackson de aandacht moeten vestigen op de expositie ‘Beter dan God’. In de expositie is de in 2009 overleden zanger terug te zien met foto’s van hem als klein kind en als volwassen man. Daarnaast is een computerbewerking te zien van een Michael Jackson op latere leeftijd zonder cosmetische ingrepen. De tentoonstelling maakt onderdeel uit van het kunstenfestival GrensWerk, dat plaatsvindt in Enschede van 25 september t/m 12 oktober 2010.

Vrijkaart voor Michael Jackson look-a -like
Speciaal voor de komst van Michael Jackson nodigt TwentseWelle iedereen uit a.s. vrijdag als Michael Jackson look-a-like naar het museum te komen. Dit wordt beloond met een vrijkaart voor de expositie die vanaf 1 oktober te zien is tot 28 februari 2011. (openingstijden 11.00 – 17.00 uur). Gedurende de expositie wordt nog een heuse Michael Jackson look-a-like wedstrijd georganiseerd. Informatie over de activiteiten zal terug te vinden zijn op www.twentsewelle.nl.



http://www.cultuurnet.nl/nieuws/toon...le_in_Enschede

[ Bericht 12% gewijzigd door Janena op 15-09-2010 10:05:21 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_86451584
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:18 schreef Janena het volgende:
Enorm beeld King of Pop in Enschede

Voor museum TwentseWelle in Enschede wordt vrijdag een elf meter hoog standbeeld neergezet van Michael Jackson. Het is het uithangbord voor een expositie over schoonheidsidealen.

Onder de titel Beter dan God, het dilemma van de maakbare schoonheid zijn foto's van Jackson te zien als kind en volwassen man. Ook kun je zien hoe hij er zonder cosmetische ingrepen uit zou hebben gezien.

[ afbeelding ]

De expositie wordt op 30 september geopend door Marijke Helwegen. Het beeld van Jackson werd in 1995 gemaakt voor een serie concerten.

© ANP

http://www.rtl.nl/%28/act(...)-pop-in-enschede.xml

Volgens mij is dat het HIStory beeld, zo eentje staat ook in Best.
Ik woon in de buurt van Enschede, ga denk ik wel even een kijkje nemen.

Vroeg me eigenlijk meten af wat er met al die beelden gebeurd is en ben gaan googlen...er zijn er 9 gemaakt geloof ik.

1 staat in Best en via google vond ik deze nog:

[ afbeelding ]

Dat hoofd van Wolverine!!! Ik heb mijn lachstuip van de dag weer gehad, woehahaha.

[ afbeelding ]

Johannesburg

[ afbeelding ]

onbekende locatie

[ afbeelding ]

Madrid

[ http://kidz.bluehyppo.com/wp-content/uploads/2009/07/mjackson-statue.jpg]afbeelding ]

Zwitserland maar volgens mij is die kleiner en van plastic

edit:

nog even het Best-beeld erbij:

[ afbeelding ]

Eigenlijkt lijkt het beeld voor geen meter. O-)
Ik las het net in de krant :P
Het zou een expositie worden over cosmetische chirurgie.
  woensdag 15 september 2010 @ 09:42:39 #43
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_86451808
Die expositie hoef ik niet te zien maar dat beeld staat buiten, daar wil ik nog wel even langs.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_86457673
Dit zou MJ leuk gevonden hebben. :P
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_86463647
Marijke Helwegen loopt er ook rond :P pure horror
standaarddrinker
pi_86463838
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:49 schreef DrDentz het volgende:
Marijke Helwegen loopt er ook rond :P pure horror
Toch jammer dat die in hetzelfde rijtje staat.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_86471673
Leuk om al die beelden te zien Janena! Ik heb ooit eens gelezen dat er een aantal in een paar ex-sovietstaten staan op de sokkel waar men Stalin's tronie vanaf heeft getrokken om MJ er voor in de plaats te zetten :P

Wel een beetje jammer van dat museum om zo goedkoop te doen met foto's van hoe Michael "eruit zou hebben gezien". Dat is vast een mollige, bebaarde neger zoals ik ooit eens in een krant zag afgebeeld :') Zonder die cosmetische ingrepen was hij nog steeds wit en waarschijnlijk ook baardloos geweest, hoor.
pi_86486310
Kate gaat AEG slopen

quote:
Moeder Jackson dagvaardt promotor
Toegevoegd: donderdag 16 sep 2010, 04:51

De moeder van Michael Jackson heeft een rechtszaak aangespannen tegen AEG, de concertpromotor die de laatste serie concerten van haar zoon organiseerde. Volgens Katherine Jackson is AEG aansprakelijk voor de dood van haar zoon, in juni vorig jaar.

AEG had dokter Murray ingehuurd, de man die Jackson de dodelijke combinatie van narcosemiddelen en pijnstillers gaf. Ook zou AEG hebben geweigerd repetities voor de tour uit te stellen, ondanks gezondheidsklachten van de zanger.

Het bedrijf heeft zo winst boven Michael Jacksons gezondheid gesteld, aldus moeder Jackson.
standaarddrinker
  donderdag 16 september 2010 @ 09:04:33 #49
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_86487771
Ik las het....hopelijk komt de onderste steen boven....
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  donderdag 16 september 2010 @ 10:42:54 #50
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_86490284
Dat wordt nog wat, ze geven elkaar allemaal de schuld.

Hieronder nog een iets uitgebreider bericht:

Katherine Jackson Sues AEG Over Michael's Death

9/15/2010 4:10 PM PDT by TMZ Staff

Katherine Jackson and Michael Jackson's children are suing AEG Live -- claiming the company breached its agreement to provide physical care for Michael Jackson -- and that AEG was negligent in their hiring of Dr. Conrad Murray as MJ's physician.

In the suit, Katherine claims AEG's contract with Michael "created a legal duty for AEG to act reasonably toward the physical well-being of Michael Jackson."

In the document, Katherine also blames AEG for hiring Dr. Murray without a proper background check -- claiming, "AEG did not provide a doctor who was truly looking out for Jackson's well-being and did not provide equipment."

The suit also alleges AEG caused emotional distress to Michael's son Prince because he witnessed Michael suffering and dying, and "he was put in a position as bystander to these tragic events."

Kenny Ortega, who produced the planned London concerts for Michael, is also named as a defendant.

The attorney who filed the suit, Brian J. Panish, released a statement saying, "The purpose of this lawsuit is to prove to the world the truth about what happened to Michael Jackson, once and for all."

En:

Dr. Murray Targets Arnie Klein in MJ Death

9/15/2010 2:12 PM PDT by TMZ Staff

Dr. Conrad Murray is going after Michael Jackson's longtime physician and friend, Dr. Arnold Klein, claiming Klein is at least partly to blame for the singer's death and should be a defendant in Joe Jackson's wrongful death lawsuit.

In legal papers filed today and obtained by TMZ ... Dr. Murray challenges Joe Jackson's decision not to name Dr. Klein as one of the physicians allegedly responsible for his son's death.

In the new docs, Murray quotes from Joe's lawsuit, "Dr. Klein may have been medicating Michael Jackson up until or even beyond June 18, 2009, less than one week before Michael Jackson's death."

And Murray continues quoting from Joe's lawsuit that Dr. Klein "prescribed or may have over medicated Michael Jackson including to such point that AEG Live, LLC had to hire Dr. Murray in order to separate Michael Jackson from Arnold Klein."

And Murray goes on to quote Joe's lawsuit which claims "AEG Live, LLC read Michael Jackson the proverbial 'riot act' to get him to stop subjecting himself to overmedication by Dr. Arnold Klein."

So with all that, Dr. Murray concludes, "The plaintiff [Joe Jackson] does not explain why, given these allegations, Dr. Arnold Klein is not a required party to be added to accord proper relief."

In other words ... why didn't Joe sue Arnie?

As TMZ first reported, Dr. Klein shot Michael full of Demerol -- 51 injections in a 3-month span, right up until the week of his death.

Dr. Murray also points the finger at other doctors who treated Michael Jackson, citing TMZ stories revealing that 7 doctors other than Murray were fueling MJ with meds at or near the time of his death.

Murray's team also asked the court to dismiss Joe's wrongful death lawsuit -- claiming Jackson doesn't have the right to file because he's not a beneficiary of MJ's estate.

:{
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')