quote:Deze staat ook op de boxsetOp donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef MervinMinky het volgende:
Ik zag net op MusicMeter dat er in 1986 nog een MJ album uit was gekomen met de titel Looking Back to Yesterday, ik kan deze nergens vinden op Internet (ahum downloadsites)
http://www.musicmeter.nl/album/169873
Heeft iemand deze en zo ja, kun je mij een PM sturen met de album? Zou fijn zijn
quote:Klopt, heb ik ookOp donderdag 28 oktober 2010 19:39 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Deze staat ook op de boxset
Hello World The Motown Solo Collection
Zijn 3 cd's met veel foto's van een jonge Michael.
Had hem anderhalf jaar geleden ofzo gehaald bij de Mediamarkt.
[ afbeelding ]
quote:Jep en is een mooie complete verzameling van een jonge (solo) MichaelOp donderdag 28 oktober 2010 19:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook
En laten we wel wezen, zoiets van MJ is natuurlijk veel leuker om op cd te hebben
quote:Ik heb het affiche van die film ingelijst op mijn schouw staanOp dinsdag 26 oktober 2010 19:26 schreef MervinMinky het volgende:
Wauw, bijna een jaar geleden dat This Is It in de bioscoop uitkwam en ik vol verwachting ernaar toe ging, wij waren midden in een verhuizing toendertijd en ik keek al ruim 3 maanden uit naar de film. Telde de dagen en de nachten en had het zelfs op de kalender staan.
De dag van de vertoning was ik ook erg vroeg wakker en begon natuurlijk met het luisteren naar zijn nummers om alvast in de stemming te komen. En de film was echt top! Precies zoals ik verwacht had en het leek alsof ie maar een half uur duurde, zo snel ging ik erdoorheen, met mijn mond wijd open van verbazing over wat ik aan het kijken was.
En nadat ik weer een poster zag van This Is It ergens waarop er stond 'in theatres october 28' moest ik weer aan die koude zonnnige dag denken van vorig jaar.Thanks Mike!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:38 schreef MervinMinky het volgende:
Heb hem al binnen van TheGeneral, bedankt hiervoor nog indien je op dit topic zit.
quote:Ja mijn broertje heeft die poster serieus een hele! jaar op zijn kamer hangen en toen ik eergisteren naar binnen liep en ernaar keek moest ik eraan denken toen ik vorig jaar voor de 3de keer naar de film ging, dit keer met hem de poster kreeg.Op donderdag 28 oktober 2010 22:46 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik heb het affiche van die film ingelijst op mijn schouw staan
Ahaa, nog niet helemaal gezien, enkel stukjes, dus bedankt hiervoor.quote:Op maandag 1 november 2010 13:05 schreef gifkwal het volgende:
Voor wie het nog niet gezien heeft:
Vind het wel treurig om te zien, ook hoe het destijds is misgelopen tussen hen. Jammer ook dat Michael misschien nooit heeft kunnen weten hoeveel LMP echt van hem heeft gehouden.
Oprah blijft een bitch, met haar valse glimlach en insinuaties.
Zou toch wat wezen iddquote:Op dinsdag 2 november 2010 06:01 schreef Zapato het volgende:
Het zal toch niet Jason Malachi worden die we voorgeschoteld krijgen he.
quote:Mijn god, wat een foute cover, zelfs ik kan het beter PhotoShoppen en vraag me af wat hierop komt behalve Earth Song.Op dinsdag 2 november 2010 07:11 schreef DrDentz het volgende:
Zal dit een mooie blu-ray zijn?
http://www.bol.com/nl/p/d(...)007514633/index.html
[ afbeelding ]
Nooit eerder van gehoord
Ja...zingen kan Bublé welquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:24 schreef MervinMinky het volgende:
Wauw, Michael Bublé doet Michael Jackson na in de concert van 28 oktober in Arnhem, hij zegt ook dat Michael een van zijn favoriete zangers en hij hem wilde zijn als kind haha
Vanaf minuut 3:30 begint hij erover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |