Coolbest is sap voor paupers.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zeg voeg eens wat nuttigs toe. Aan jouw gebrabbel hier hebben we niks aan.
Ja je hebt gelijk, ik ken de gehele situatie natuurlijk niet. Verveeld lijkt mij overigens niet, kinderen pikken feilloos stemmingen en sferen op. Maar op basis van hetgeen ik zag denk ik, ik zou het anders doen als het mijn kind zou zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja nou makkelijk oordelen aan de hand van 10 tellen beeldmateriaal. We weten niet hoe bang het kind was, hoe oud, etc. Misschien snapte het kind er gewoon niks van en was het verveeld.
Ik denk dat het wel goed was voor een 5 of 6-jarige. Als je zelf met je kind gaat huilen en steeds zegt 'het komt allemaal goed, het komt allemaal goed' dan raakt-ie alleen maar in paniek want de ouders zijn dan ook in paniek. Als het iets is van "Er is iets gebeurd, ga maar even een film kijken" dan is het 'minder'.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:59 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ik ken de gehele situatie natuurlijk niet. Verveeld lijkt mij overigens niet, kinderen pikken feilloos stemmingen en sferen op. Maar op basis van hetgeen ik zag denk ik, ik zou het anders doen als het mijn kind zou zijn.
Is verder ook niet zo boeiend eigenlijk in het kader van het geheel.
Niet. Dat is gewoon pure chaos. Een ramp van die omvang is niet te oefenen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:00 schreef DuchessX het volgende:
Hoe wordt eigenlijk de hulpverlening gecoördineerd in zo'n extreme situatie?
Waarschijnlijk geen details om het niet erger te maken. Geen idee.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef DuchessX het volgende:
En die dispatchers, wat hebben die gezegd tegen de mensen die vastzaten in het brandende gebouw en die 911 belden?
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef DuchessX het volgende:
En die dispatchers, wat hebben die gezegd tegen de mensen die vastzaten in het brandende gebouw en die 911 belden?
Zo kan je het ook bekijken idd.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed was voor een 5 of 6-jarige. Als je zelf met je kind gaat huilen en steeds zegt 'het komt allemaal goed, het komt allemaal goed' dan raakt-ie alleen maar in paniek want de ouders zijn dan ook in paniek. Als het iets is van "Er is iets gebeurd, ga maar even een film kijken" dan is het 'minder'.
Ah er zijn heel veel mensen die dat niet kunnen hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:04 schreef Trade het volgende:
Ik ben misschien een watje hoor........ maar ik ben gestopt met kijken. Ik vind dit zó erg om te zien.... 9 jaar terug was ik zwanger en zat ik ook met tranen over mijn wangen te kijken.... Te heftig voor mij. (live-beelden van de tsunami kan ik ook níet zien)
Echt heftig, krijg er rillingen van.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet. Dat is gewoon pure chaos. Een ramp van die omvang is niet te oefenen.
Heizeldrama, val van de muur, dood diana. Als je maar oud genoeg wordt krijg je helaas meer van dat soort momenten.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:44 schreef marcodej het volgende:
Blijven surrealistische beelden.
Is eigenlijk het eerste nieuwsfeit waarbij ik echt gelijk bewust was van het feit dat dit wereldgeschiedenis zou worden waar nog de rest van mijn leven over gepraat zou worden.
Dat in Rusland of waar was het met die school.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heizeldrama, val van de muur, dood diana. Als je maar oud genoeg wordt krijg je helaas meer van dat soort momenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |