Elke zender had hetzelfde.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:47 schreef DuchessX het volgende:
Die vrouw tegen haar bange kind: "Ga maar naar de woonkamer, lekker tv kijken"
De moeder zei letterlijk tegen haar kind: Ga maar een film kijken. Misschien hadden die ouders een film aangezet om ervoor te zorgen dat het kindje niet in paniek zou raken.quote:
Ja precies. Zo raar is dat allemaal niet. Ik zou geloof ik ook even Dora opzetten ofzoquote:Op woensdag 8 september 2010 21:49 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
De moeder zei letterlijk tegen haar kind: Ga maar een film kijken. Misschien hadden die ouders een film aangezet om ervoor te zorgen dat het kindje niet in paniek zou raken.
Nee alleen de VS geloof ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:47 schreef newyorknewyork het volgende:
Was het vliegverkeer in NL nou ook gestopt toentertijd ?
O ik dacht gewoon tv.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:49 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
De moeder zei letterlijk tegen haar kind: Ga maar een film kijken. Misschien hadden die ouders een film aangezet om ervoor te zorgen dat het kindje niet in paniek zou raken.
Nee, maar vluchten van Schiphol onderweg naar de USA zijn toen of teruggekeerd, of uitgeweken naar Canada.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:47 schreef newyorknewyork het volgende:
Was het vliegverkeer in NL nou ook gestopt toentertijd ?
Idd, wikipedia:quote:Op woensdag 8 september 2010 21:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nee, maar vluchten van Schiphol onderweg naar de USA zijn toen of teruggekeerd, of uitgeweken naar Canada.
Ze had het over tv, niet over een film.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:49 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk het vliegtuig van de koninklijke Saudische familie die nog het land uit moesten.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, wikipedia:
Al het vliegverkeer boven het grondgebied van de Verenigde Staten werd binnen een uur stilgelegd. Wereldwijd raakte hierdoor het vliegverkeer ontregeld. Op Schiphol moest een geïmproviseerd onderkomen gevonden worden voor duizenden gestrande passagiers. De stillegging heeft drie dagen geduurd.
Het is niet raar om in Amerika "watch some tv" te zeggen ongeacht de bron van het tv kijken (dvd, televisiezender, etc).quote:Op woensdag 8 september 2010 21:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ze had het over tv, niet over een film.
Ik hoorde die moeder het woord movie in de mond nemen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ze had het over tv, niet over een film.
True. Nou ja, film of niet, maakt ook vrij weinig uit natuurlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het is niet raar om in Amerika "watch some tv" te zeggen ongeacht de bron van het tv kijken (dvd, televisiezender, etc).
Whatever...je bange kind wegsturen om zelf te kunnen blijven filmen..quote:Op woensdag 8 september 2010 21:54 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik hoorde die moeder het woord movie in de mond nemen.
Zeg voeg eens wat nuttigs toe. Aan jouw gebrabbel hier hebben we niks aan.quote:
Ja nou makkelijk oordelen aan de hand van 10 tellen beeldmateriaal. We weten niet hoe bang het kind was, hoe oud, etc. Misschien snapte het kind er gewoon niks van en was het verveeld.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:56 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Whatever...je bange kind wegsturen om zelf te kunnen blijven filmen..
Mensen beoordelen op twee seconden film.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:56 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Whatever...je bange kind wegsturen om zelf te kunnen blijven filmen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |