echt hequote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef Silenus het volgende:
Zelf een stofmasker en dan je zoontje onbeschermd op je arm zetten.
Way to go dad.
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
Die mensen op de brug doen me denken aan die scene uit Cloverfield.
Dat doet deze hele docu me al.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
Die mensen op de brug doen me denken aan die scene uit Cloverfield.
Maar goed dan dat dat niet gebeurt.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:39 schreef Mixende_match het volgende:
En wederom
Snap ik gewoon niet hoe je het in je hoofd kan halen om op die plek, waar vele mensen zijn gestorven... Om daar een moskee meer te zetten
Eens.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:37 schreef DuchessX het volgende:
Hart van Nederland. Wat een afknapper.
Het is niet op die plek. Er zijn ook moslims omgekomen. Er.. ach. Why do I bother.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:39 schreef Mixende_match het volgende:
En wederom
Snap ik gewoon niet hoe je het in je hoofd kan halen om op die plek, waar vele mensen zijn gestorven... Om daar een moskee meer te zetten, om
Daar iets neer te zetten wat (oa) de oorzak was van deze tragische gebeurtenis
Sowieso raar heh, 2 miljoen mensen die ineens weg moeten.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, zo'n mooie bruisende stad en dan totale leegte. Heel raar.
Nee volgens mij wel 's avonds, maar verder niet, jah dat het alleen maar gefilmd werd door zo'n cameratjequote:Op woensdag 8 september 2010 22:37 schreef OnCraintDégun het volgende:
mm cloverfield speelt zich toch geheel in het donker af als ik me goed herinner?? is toch een verschil
Lekker makkelijk hé, om zonder ook maar ergens even over na te denken overal commentaar op te leveren, zo vanachter je TV.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef Silenus het volgende:
Zelf een stofmasker en dan je zoontje onbeschermd op je arm zetten.
Way to go dad.
Dat wil Geert Wilders ook. Misschien gaat hij daarom zaterdag een kijkje nemen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Sowieso raar heh, 2 miljoen mensen die ineens weg moeten.
Friendly fire.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het is niet op die plek. Er zijn ook moslims omgekomen. Er.. ach. Why do I bother..
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:41 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Dat wil Geert Wilders ook. Misschien gaat hij daarom zaterdag een kijkje nemen.
Ja dat zeg ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Sowieso raar heh, 2 miljoen mensen die ineens weg moeten.
Ja ik heb het ook maar over één scene, pff.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:37 schreef OnCraintDégun het volgende:
mm cloverfield speelt zich toch geheel in het donker af als ik me goed herinner?? is toch een verschil
En nog een schaap die de massa napraat.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:39 schreef Mixende_match het volgende:
En wederom
Snap ik gewoon niet hoe je het in je hoofd kan halen om op die plek, waar vele mensen zijn gestorven... Om daar een moskee meer te zetten, om
Daar iets neer te zetten wat (oa) de oorzak was van deze tragische gebeurtenis
wat heb je het ook zwaar hequote:Op woensdag 8 september 2010 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik heb het ook maar over één scene, pff.
Waarom maken ze er dan niet een plaats voor gebed voor ook andere geloven? Als het blijkbaar toch niet alleen gericht is op de Islam.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En nog een schaap die de massa napraat.
Deze komt niet op GZ, maar een block of 5 ervan vandaan. Bovendien is het geen moskee, maar een gebedsruimte. Ergo: het uiterlijk is van een ieder ander gebouw, plus komt er van alles en nog wat in, zwembad, bioscoop en dergelijke en ook toevallig een plek waar moslims kunnen bidden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |