abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 september 2010 @ 19:42:50 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86215420
Het vorige deel: Slank #1157: augurkentijd...

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 50% gewijzigd door uniekhoorn op 08-09-2010 19:48:30 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86215444
Fipo. Ik vind dat ik 'm wel mag.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 8 september 2010 @ 19:43:25 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86215445
Ha, je bent er toch.

Ik had net een leuke 'Waar Uniekje haar haarmasker uitspoelt'-TT bedacht :').
Niet meer actief op Fok!
pi_86215456
Net terug trouwens, meneer belde vlak na mn laatste post of ik naar zn school wilde komen om hem te helpen. Dus nu nog koken.

Dat wordt spinazie, 2 gekookte eieren en 2,5 visstick :')
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  woensdag 8 september 2010 @ 19:45:21 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86215525
Kuttember?

Sepkutter?

Septemkut:?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_86215612
lijstje als tvp:
O: havermout met lijnzaad, appelmoes en kaneel (viesss :'))
T: 1 volkoren boterham ham/mayo
L: 2 volkoren boterhammen met gekookt ei/mayo +cappuccino
T: 1 volkoren boterham ham/mayo, 1 met pindakaas +cappuccino
S: half uur hardlopen
T: minneola
D: sla, volkoren penne, pesto, gebakken groente (ui, knof, courgette, paprika, champignons) en tonijn
T: koffie met volle melk, banaan (evt met een beetje brinta)

niet verkeerd denk ik zo 8-)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 8 september 2010 @ 19:49:03 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86215697
Ja, nu moet ik toch spoelen :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86215878
Hoe gaat het verder Kwak? Je vindt uiteindelijk vast wel een eetritme dat werkt. :)

Chico, dat klinkt fijn. O+ Ik heb dat nog steeds weleens, zo'n trots gevoel als we veel gezonde dingen op de band hebben liggen. Soms vind ik het nog steeds heel raar, dat we al die "volwassen" dingen gewoon zelf doen. :D Had je die bloemkool en broccoli bij iets anders gepland of zomaar gekocht? Anders kan dat ook prima bij je eten van vanavond natuurlijk!
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 8 september 2010 @ 19:54:13 #9
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86215928
boh, ik zit vol. Ik heb 5 pannenkoeken gegeten. 1 met kaas, 1 met appel en de rest naturel, met een beetje hagelslag erop!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_86216074
Oh, lijstje... Ik geloof dat ik maar eens boodschappen moet gaan doen want alles is op. :')
O: havermout met smaakje, koffie met melk
T: niks :{
L: broodje met kalkoen, mayo, sla en tomaat, koffie met melk
T: banaan
D: ligt eraan of ik voor het eten boodschappen ga doen, anders vissticks met brood en groente :+
  woensdag 8 september 2010 @ 20:04:48 #11
236335 neen
schone schijn
pi_86216439
Oh, deze huisgenoot kon echt heerlijk koken. Een diepvriespizza en nog wat sla een grandioze combinatie. Hulde!
het lijkt niet wat het is
pi_86216530
Hoi!
Knuffies voor Cali en floris en ook voor XM, wat een narigheid!
Er staat currystoofvlees op :9
pi_86216537
ben ik de enige die dat plaatje een beetje vies vindt? :')
  woensdag 8 september 2010 @ 20:07:27 #14
236335 neen
schone schijn
pi_86216568
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:06 schreef Blurred86 het volgende:
Nee, :r aziaten :r

Wat een figuren bij dwdd, ben benieuwd :')
pi_86216955
ieuw! dat plaatje is echt NSFW!

ja, ik kook vanavond voor t eerst in anderhalve week :')

maar verder gaat t goed, ik begin te wennen *O* en t is leuk!!
Kwak
pi_86216970
quote:
Nou ja...
Het doet me wel denken aan de eerste keer ergens eten met mn huidige vriend. Op het moment dat ik een stuk vlees in mn mond ga steken vroeg ie of ik deep throat had gezien (die was toen op tv geweest) :')
Dus.
:s)
pi_86217045
quote:
Nee :') IEUW.

Zo, net terug van 't werk :P jaaropening. Heel gezellig, denk dat ik morgen geen stem meer heb, teveel gekletst.
En lekkere hapjes gehad, alleen geen mosselen, die lussiknie ;(

Vroeg me wel de hele tijd af of Coco er ook was :D
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86217164
Hoi.
pi_86217183
quote:
Als het geen photoshop is, maar echt zo uit het bakje kwam, vind ik het eigenlijk wel grappig :D :@.

quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe gaat het verder Kwak? Je vindt uiteindelijk vast wel een eetritme dat werkt. :)

Chico, dat klinkt fijn. O+ Ik heb dat nog steeds weleens, zo'n trots gevoel als we veel gezonde dingen op de band hebben liggen. Soms vind ik het nog steeds heel raar, dat we al die "volwassen" dingen gewoon zelf doen. :D Had je die bloemkool en broccoli bij iets anders gepland of zomaar gekocht? Anders kan dat ook prima bij je eten van vanavond natuurlijk!
Ik had niet alleen maar gezonde dingen O-) maar wel echt allemaal van die volwassen boodschappen. Ook kruiden/zout enzo. Zou ik nooit kopen als ik bij mn ouders nog zou wonen.

Morgen doe ik bloemkool met gehaktbal (iemand een receptje? Ik heb gehakt, ei en paneermeel? En dan gewoon mengen ofzo?). Broccoli schuif ik nu door naar maandag. Vandaag toch maar die komkommer opgegeten :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 8 september 2010 @ 20:19:42 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86217205
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:18 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi.
Ohaai! Al introdingen gehad? O+
  woensdag 8 september 2010 @ 20:20:16 #21
236335 neen
schone schijn
pi_86217241
Gehaktkruiden en mosterd doe ik dan :')

Lijstje van heute:
O: appel, yoghurt, geen brood met gel
T: koffie
L: broodjes pindakaas
D: pizza en wat salade :')
T: water, appel

Morgen denk ik aan eeh:
O: gekookt eitje, koffie, paar volkoren boterhammen
T: koffie, appel
L: broodjes pindakaas natuurlijk altijd lekker en gezellig
D: rijst/groente/kip
S: rondje lopen denk ik, mits mooi weer/energie :')

Woah, vrijdag uit eten als alles goed loopt. Ik hoop het maar :')
  woensdag 8 september 2010 @ 20:21:10 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86217285
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Als het geen photoshop is, maar echt zo uit het bakje kwam, vind ik het eigenlijk wel grappig :D :@.
[..]

Ik had niet alleen maar gezonde dingen O-) maar wel echt allemaal van die volwassen boodschappen. Ook kruiden/zout enzo. Zou ik nooit kopen als ik bij mn ouders nog zou wonen.

Morgen doe ik bloemkool met gehaktbal (iemand een receptje? Ik heb gehakt, ei en paneermeel? En dan gewoon mengen ofzo?). Broccoli schuif ik nu door naar maandag. Vandaag toch maar die komkommer opgegeten :').
Ik vind gesnipperd uitje altijd lekker door het gehakt! Verder idd gewoon gehakt, ei, paneer, snuf zout, peper. Easy peasy.

Fijn dat je het zo naar je zin hebt in je huisje! O+
pi_86217327
quote:

[..]

[..]

Ik heb een héle grote bus gehaktkruiden die ik zelf nooit op krijg, kan je de helft toesturen 8-) :P
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86217388
En maak meer tegelijk, anders heb je veel te veel ei en krijg je geen mooie ballen!
  woensdag 8 september 2010 @ 20:24:13 #25
331 Merel
Be here now.
pi_86217446
Nynke! Nu heb ik ook zin in pannenkoeken :9

Lijstje:
O - yoghurt met muesli
L - minnestronesoep, bruine boterham old amsterdam, bruine boterham filet americain met een gekookt eitje, bakje salade met tonijn, glas melk
T - appel, banaan, glas appelsap
D - pasta met heeeeel veel cherrytomaatjes en knoflook en kappertjes
T - rood wijntje

Lijkt me prima!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86217463
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ohaai! Al introdingen gehad? O+
Ja maandag. Morgen weer, de dom beklimmen :')
Maar ik heb wel een bietje kriebeltjes in mijn buik omdat er wel hele leuke mensen bijzitten :P :@
pi_86217479
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
En maak meer tegelijk, anders heb je veel te veel ei en krijg je geen mooie ballen!
:Y Gewoon alles braden en wat je niet opeet invriezen. Of koud opeten de dag erna :9
pi_86217489
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb een héle grote bus gehaktkruiden die ik zelf nooit op krijg, kan je de helft toesturen 8-) :P
Ohja daar heb ik ook nog een zakje van! :P

quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoeveel ei per hoeveel gehakt? Ik heb geloof ik bijna anderhalve kg gehakt :').
pi_86217515
quote:

[..]

[..]

ik vind een gehaktbal geen gehaktbal zonder nootmuskaat. maar zout en peper moet er sowieso door. en evt. gensipperd uitje (dan wel lang laten sudderen anders blijft de ui hard...)
Kwak
pi_86217552
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ohja daar heb ik ook nog een zakje van! :P
[..]

Hoeveel ei per hoeveel gehakt? Ik heb geloof ik bijna anderhalve kg gehakt :').
WTF!

een ei per pond. maar bij 300 gram gebruik ik ook gewoon 1 ei. dan moet er gewoon wat meer paneermeel door voor de juiste substantie
Kwak
  woensdag 8 september 2010 @ 20:27:54 #31
236335 neen
schone schijn
pi_86217628
O+ Little Britain op tv straks O+
pi_86217640
K doe eik altijd brood erbij.
pi_86217642
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

WTF!

een ei per pond. maar bij 300 gram gebruik ik ook gewoon 1 ei. dan moet er gewoon wat meer paneermeel door voor de juiste substantie
Grote voordeel van een vriezer. En nadeel van eentje waarbij je vergeet dat je nog een halve kg had liggen en dan in de bonus teveel extra koopt :+.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:28:49 #34
236335 neen
schone schijn
pi_86217679
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:28 schreef shinydiscoball het volgende:
K doe eik altijd brood erbij.
Droog brood/paneermeel is toch hetzelfde?
  woensdag 8 september 2010 @ 20:28:55 #35
331 Merel
Be here now.
pi_86217684
Ik maak nooit gehaktballen, die mislukken altijd. Ik let dus even goed op bij alle tips 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 8 september 2010 @ 20:29:01 #36
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86217693
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:24 schreef Merel het volgende:
Nynke! Nu heb ik ook zin in pannenkoeken :9

Lijstje:
O - yoghurt met muesli
L - minnestronesoep, bruine boterham old amsterdam, bruine boterham filet americain met een gekookt eitje, bakje salade met tonijn, glas melk
T - appel, banaan, glas appelsap
D - pasta met heeeeel veel cherrytomaatjes en knoflook en kappertjes
T - rood wijntje

Lijkt me prima!
Ze waren heerlijk. En ik heb over, die neem ik morgen mee om te lunchen!
  woensdag 8 september 2010 @ 20:29:50 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86217734
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:24 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ja maandag. Morgen weer, de dom beklimmen :')
Maar ik heb wel een bietje kriebeltjes in mijn buik omdat er wel hele leuke mensen bijzitten :P :@
Oh leuk! O+ Die jongen van dat liedje? :P

De Dom O+
pi_86217817
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef neen het volgende:
Woah, vrijdag uit eten als alles goed loopt. Ik hoop het maar :')
*boks*. Zo, dat heb ik altijd al eens willen doen.

En waarom vind ik in hemelsnaam Lady Gaga leuk. Ik haat popmuziek.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:33:31 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86217894
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:53 schreef Mini_rulez het volgende:

Hahahaha, herkenbaar.

Dan staat er iemand achter mij naar mijn boodschappen te kijken en dan denk ik: " *) jaja, gezonde dingen eet ik hè? *)" en als ik dan chips erop heb liggen, wil ik het liefst wegkruipen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_86217914
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:57 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja, telkens als ik een uitstrijkje heb gehad, koop ik een cadeautje voor mezelf.
Voor straf wens ik je een herenuitstijkje toe. En geloof me, daarna heb je cadeautjes verdiend :%.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86217974
Chico: ik maak wel eens deze gehaktballetjes, echt superlekker en heel easy :9
ik doe er alleen wel nootmuskaat bij, en ik laat de dille eigenlijk altijd weg..
  woensdag 8 september 2010 @ 20:35:50 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86217988
Wat is de link tussen de tt en het plaatje? :@. Mis ik iets? Ik heb wel een vermoeden, maar straks word ik weer voor viespeuk uitgemaakt ofzo :'). Dus als iemand het even wil zeggen, kan ik met een gerust hart zeggen dat ik dat ook al dacht :+. Of niet natuurlijk :7.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 20:36:04 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86217996
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef neen het volgende:
O+ Little Britain op tv straks O+
I want THAT one!!

Gehaktballen doe ik moeilijk :')
Gehakt, ei, paneer, fijn gesneden munt, peterselie, ui, knoflook en augurkje, mosterd, sambal, ketjap, gember, paprikapoeder, zout, peper, nootmuskaat en een tikje kerrie...
Dus dat allemaal, dan husselen, heel platdrukken en dan grillen :9

De rest invriezen want een kg wordt snel anderhalf kg
  woensdag 8 september 2010 @ 20:37:09 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86218041
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Wat is de link tussen de tt en het plaatje? :@. Mis ik iets? Ik heb wel een vermoeden, maar straks word ik weer voor viespeuk uitgemaakt ofzo :'). Dus als iemand het even wil zeggen, kan ik met een gerust hart zeggen dat ik dat ook al dacht :+. Of niet natuurlijk :7.
Duvel: "eet die griet nou een kút?!"

Subtiliteit O+
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86218051
Het lijkt op eenkut. vagina
pi_86218065
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahahaha, herkenbaar.

Dan staat er iemand achter mij naar mijn boodschappen te kijken en dan denk ik: " *) jaja, gezonde dingen eet ik hè? *)" en als ik dan chips erop heb liggen, wil ik het liefst wegkruipen :').
Uhuh. Vanaf volgende week ga ik echt weer normaal eten hoor. Het is echt een ramp nu wat eten betreft, zo erg dat ik niet eens meer een lijstje durf te posten. Waar zijn jouw lijstjes eigenlijk Vik? })
  woensdag 8 september 2010 @ 20:38:06 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86218091
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

I want THAT one!!

Gehaktballen doe ik moeilijk :')
Gehakt, ei, paneer, fijn gesneden munt, peterselie, ui, knoflook en augurkje, mosterd, sambal, ketjap, gember, paprikapoeder, zout, peper, nootmuskaat en een tikje kerrie...
Dus dat allemaal, dan husselen, heel platdrukken en dan grillen :9

De rest invriezen want een kg wordt snel anderhalf kg
Eigen recept? Hoe kom je erop :').

Mijn mams maakt heule lekkere, maar dan moet er wel een ei in zitten. Elke keer als ze gehaktballen serveert vraag ik: "Zit er ei door? :9" *glimmende oogjes*.
Niet meer actief op Fok!
pi_86218122
Oh wat ruikt het huis lekker O+
Wat is de ergste sollicitatievraag ooit? Ik moet me voorbereiden op het ergste! :O
  woensdag 8 september 2010 @ 20:38:59 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86218128
Toen ik vanmiddag door de stad liep met m'n chagrijnige hoofd, dacht ik trouwens ineens: "Straks kom ik Laureline tegen en dan kijk ik zo!" :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 20:39:49 #50
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86218166
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Nee hoor, het is tot zover voor velen een kutmaand...

Verdorie, had het V***** van moeten maken, wel wat netter :Y
pi_86218179
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahahaha, herkenbaar.

Oh geen last van, ik kan zonder enige schaamte chips/koek/snoep op die band leggen. Heb wat meer moeite met het sixpack 1,5L flessen cola light. Het is niet voor een feestje, maar voor mij :').

Bedankt voor de recepten allemaal! Ga morgen maar eens wat proberen :9. En nu moet ik de afwas doen, maar geen zin in ;(. Alleen die van gister staat ook nog, dus het moet wel een keer gebeuren.
pi_86218188
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh leuk! O+ Die jongen van dat liedje? :P

De Dom O+
Onder andere. Hehe.
Nee maar gewoon leuke mensen, ik ben alleen een beetje zenuwachtig, best raar.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:41:40 #53
236335 neen
schone schijn
pi_86218238
Maar goed, pagina 2 dus. Ik ben dus ook geen ochtendmens he en vandaag moest ik te vroeg op school zijn. Nou ja ik dus even ontbijten, toen brood smeren voor daarzo, ik zo brood bord + mes ik dacht heee, pindakaas dat moet er nog op! Ik pak zo'n pot steek het mes erin en smeer, was het gewoon een pot gel maar dat had ik in eerste instantie niet door. Nou gelukkig later wel zodat ik met eetbaar spul op school zat.

Wat een avontuur.

quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:40 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh geen last van, ik kan zonder enige schaamte chips/koek/snoep op die band leggen. Heb wat meer moeite met het sixpack 1,5L flessen cola light. Het is niet voor een feestje, maar voor mij :').

Bedankt voor de recepten allemaal! Ga morgen maar eens wat proberen :9. En nu moet ik de afwas doen, maar geen zin in ;(. Alleen die van gister staat ook nog, dus het moet wel een keer gebeuren.
Minimaal een fles per dag is gezond volgens m'n huisgenoot.
Afwas doe ik echt maar 1x per week joh

quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:40 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Onder andere. Hehe.
Nee maar gewoon leuke mensen, ik ben alleen een beetje zenuwachtig, best raar.
Leuke mensen = ^O^
Bij m'n eerste opleiding vond ik de mensen (op een paar na) echt niet "mijn ding" nu veel meer zelf interesses met ze en tenminste fatsoenlijke discussies zoveel leuker dan die domme grappen van die andere lui toen. O+
  woensdag 8 september 2010 @ 20:41:50 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86218244
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik vanmiddag door de stad liep met m'n chagrijnige hoofd, dacht ik trouwens ineens: "Straks kom ik Laureline tegen en dan kijk ik zo!" :').
:D

Zo denk ik ook wel eens als ik suf door het dorp loop... straks kom ik MiMu tegen :P
pi_86218299
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef neen het volgende:
Maar goed, pagina 2 dus. Ik ben dus ook geen ochtendmens he en vandaag moest ik te vroeg op school zijn. Nou ja ik dus even ontbijten, toen brood smeren voor daarzo, ik zo brood bord + mes ik dacht heee, pindakaas dat moet er nog op! Ik pak zo'n pot steek het mes erin en smeer, was het gewoon een pot gel maar dat had ik in eerste instantie niet door. Nou gelukkig later wel zodat ik met eetbaar spul op school zat.

Wat een avontuur.

O+
  woensdag 8 september 2010 @ 20:43:16 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86218300
Ik kijk gewoon altijd chagrijnig.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:43:53 #57
331 Merel
Be here now.
pi_86218329
Neen!! _O-
pi_86218359
Verdorie, van de ene op de andere dag laadt mijn Gmail niet meer hier op mijn thuispc }:|
Cache al leeggemaakt, maar dat was 't niet. En ik ben te moe om nu na te gaan zoeken wat t dan kan zijn. Heb ook niks geinstalleerd de laatste tijd.
pi_86218383
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook. Zo staat mijn gezicht het lekkerste oO<
pi_86218451
quote:
QFT!
Heb het waarschijnlijk net gemist, maar wat had je eigenlijk dat je naar de dokter geweest bent? Klonk als heavy als ze MS wilden uitsluiten? En nu aan de ascal!
  woensdag 8 september 2010 @ 20:47:05 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86218488
quote:
Toen je mij zag anders niet *).
Niet meer actief op Fok!
pi_86218528
Vanaf mijn nieuwe speeltje O+ MacBook Pro

Neen _O- geweldig!

Oi, ik wil de hele avond op m'n nieuwe laptop klooien, maar ik ga nu toch echt eerst leren. Morgen hele dag vrij ook, dus dan kan ik ook lekker klooien! *O*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  woensdag 8 september 2010 @ 20:48:04 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86218540
quote:

Wat een avontuur.
OMG :') :D.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 20:48:11 #64
236335 neen
schone schijn
pi_86218545
Ik kijk ook altijd chagrijnig, tot ik bekenden zie waar ik voor wil lachen. Niet iedereen dus.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:48:54 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86218583
:W naar Nachtwacht die meeleest (ik mag niet vertellen wat jullie hier zeggen).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 20:49:19 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86218605
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef Swietje het volgende:
Vanaf mijn nieuwe speeltje O+ MacBook Pro

Neen _O- geweldig!

Oi, ik wil de hele avond op m'n nieuwe laptop klooien, maar ik ga nu toch echt eerst leren. Morgen hele dag vrij ook, dus dan kan ik ook lekker klooien! *O*
Ik zeg: nu klooien, morgenochtend leren *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_86218624
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef neen het volgende:
Ik kijk ook altijd chagrijnig, tot ik bekenden zie waar ik voor wil lachen. Niet iedereen dus.
O+
pi_86218664
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zeg: nu klooien, morgenochtend leren *O*.
Beter idee O+
pi_86218671
Uniekhoorn, hoe is het nu met je? Bijna beter? En had je nou nog vrij of heb je je ziek moeten melden?

Met mij is het goed, heel druk deze week. Vandaag Hond laten castreren, hij houdt zich groot.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 8 september 2010 @ 20:50:39 #70
236335 neen
schone schijn
pi_86218682
weg dan

[ Bericht 94% gewijzigd door neen op 08-09-2010 21:00:08 ]
pi_86218713
Mensen durven mij nooit aan te spreken omdat ik zo boos kijk, zeggen ze. :'( Maar zo zit m'n hoofd gewoon 't lekkerst...
  woensdag 8 september 2010 @ 20:51:58 #72
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86218745
"wat kijk je boos" is altijd wat ik te horen krijg :')
Tja, helaas hangt mijn mond niet omhoog...

Neen :D
Heel herkenbaar! Had haarmaskertube op tafel gezet (anders vergeet ik het) maar tijdens het eten toch maar even weggezet
pi_86218747
Groarrwww neen :9
pi_86218795
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:52 schreef Syrena het volgende:
Groarrwww neen :9
QFT :Y
pi_86218809
Mjammie, Neen! :9~
  woensdag 8 september 2010 @ 20:55:20 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86218886
Sigme, een hond met 'ballen' dus :)

Voel me al beter en morgen begin ik weer met werken dus lekker in mijn vrije dagen... kan er niet zo goed tegen om ziek te melden, hoeft gelukkig niet.

Maar morgen dus weer 4.45 de wekker dus iedereen een mooie avond, lekker slapen :*

Hoop dat vanavond voor iedereen een heldere maan schijnt
pi_86218939
Dat zijn geen tijden Uniek! Werk ze!
pi_86218951
'truste uniek! En werk-ze morgen :).
  woensdag 8 september 2010 @ 20:56:49 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86218958
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:53 schreef Swietje het volgende:
Mjammie, Neen! :9~
Neen heeft sjans _O-.

Mijn moeder smst net dat de Blokker tot en met vandaag een droogmolen in de aanbieding had. Fijn dat ik dat zo op tijd te horen krijg! ^O^ :').
Niet meer actief op Fok!
pi_86219043
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Neen heeft sjans _O-.
En terecht.
pi_86219086
quote:

[..]

Neen heeft sjans _O-.

Mijn moeder smst net dat de Blokker tot en met vandaag een droogmolen in de aanbieding had. Fijn dat ik dat zo op tijd te horen krijg! ^O^ :').
Jysk heeft de hele week nog droogrekken voor 10 euro ^O^ Ga ik er morgen ook eentje van halen, want de drie die ik al heb vind ik niet genoeg :')

En ze hebben flanellen dekbedovertrekken O+ (ja dat had ik al gezegd, maar die zijn zo lekker zacht en warm O+ )
pi_86219111
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

En terecht.
:Y Jij kan het weten *beetje jaloers is* :') :@
Ouwe taart die ik ben :Y)
  woensdag 8 september 2010 @ 21:01:09 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86219155
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Jysk heeft de hele week nog droogrekken voor 10 euro ^O^ Ga ik er morgen ook eentje van halen, want de drie die ik al heb vind ik niet genoeg :')

En ze hebben flanellen dekbedovertrekken O+ (ja dat had ik al gezegd, maar die zijn zo lekker zacht en warm O+ )
Jee, alleen heb ik geen tijd meer om langs de Jisk te gaan :'(. Oh, koopavond morgenavond! :9~.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:02:26 #84
236335 neen
schone schijn
pi_86219224
Nou, als je zo kijkt naar iemand die je niet kent dan kijken ze gauw weg hoor. Net voor het moment dat ik bedenk dat ik niet zo boos moet kijken. (dat zit in de familie, ook heul veul mensen waren bang voor m'n opa omdat hij boos keek)

Viking, er waren stadsgenoten van je bij dwdd :') gezien?
  woensdag 8 september 2010 @ 21:03:05 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86219250
Mehe die foto :D Al staat een lach je toch echt beter, ik herinner me een stralend wit gebit :7 </Chip Skylark>

Shiny: tuurlijk is het spannend! O+

Oh en ik heb meestal een soort halve lach op mn hoofd, das ook niet altijd handig want soms kijken mensen dan zo van 'ken ik jou?' :') Terwijl ik dan alleen maar rond kijk, zeg maar!
pi_86219587
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:00 schreef Syrena het volgende:

[..]

:Y Jij kan het weten *beetje jaloers is* :') :@
Ouwe taart die ik ben :Y)
Jij bent nog heul fris en fruitig anders hoor.
  woensdag 8 september 2010 @ 21:11:03 #87
331 Merel
Be here now.
pi_86219609
Ik ben nu die hele slechte Natallee Holloway-film op RTL8 aan het kijken. Echt heel slecht. Heeeeel slecht. Had ik al heel slecht gezegd?
pi_86219623
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh wat ruikt het huis lekker O+
Wat is de ergste sollicitatievraag ooit? Ik moet me voorbereiden op het ergste! :O
Persoonlijk heb ik de schurft aan de vraag naar je slechte eigenschappen, maar ik heb er een fraaie u-bocht op verzonnen. Mijn slechte eigenschappen zijn de overdreven variant van mijn goeie (en dus niet het tegengestelde). Op die manier kan ik nogmaals sterke punten benadrukken (en loop ik niet in de valkuil van mezelf afkraken :().
  woensdag 8 september 2010 @ 21:14:42 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86219798
Wat ik zo jammer vind aan de Jysk is dat ze alleen eenpersoonsdekbedovertrekken met leuke patroontjes lijken te hebben. Elke keer als ik een folder krijg, staat hetzelfde tweepersoonsdekbedovertrek (drie keer woordwaarde) in de folder en die heb ik vorig jaar al op m'n verjaardag gekregen :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:17:43 #90
331 Merel
Be here now.
pi_86219959
Ik had echt nog nooit van de Jysk gehoord, blijken we er hier in de stad gewoon ook eentje te hebben!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:18:04 #91
236335 neen
schone schijn
pi_86219976
quote:

[..]

Neen heeft sjans _O-.

Dat was wel handig ja :D ik zou wel een beetje een stevige kopen als ik jou was! Die bij m'n ouders rammelt echt veel en valt heul snel om als je was ophangt. Wij hebben hier natuurlijk een wasdroger B-) :')

En oh oh oh oh oh als ik er toch niet was, m'n huisgenoot heeft net boodschappen gedaan maar is gewoon het belangrijkste vergeten. Gelukkig was deze barmhartige arnhemeriaan zo vrij om over zijn hard te wrijven en de koelkast te openen. Tast toe knul, zei ik.

Water!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:19:14 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86220034
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

QFT!
Heb het waarschijnlijk net gemist, maar wat had je eigenlijk dat je naar de dokter geweest bent? Klonk als heavy als ze MS wilden uitsluiten? En nu aan de ascal!
Bedoel je nou de uitslag van vandaag?
pi_86220041
Neen, niet te hard over je hart strijken.
  woensdag 8 september 2010 @ 21:19:47 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86220052
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Toen je mij zag anders niet *).
Had je geluk!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:21:11 #95
331 Merel
Be here now.
pi_86220116
Wat hebben ze leuke goedkope dingen bij de Jysk! :o
  woensdag 8 september 2010 @ 21:21:22 #96
331 Merel
Be here now.
pi_86220126
Waarom heeft niemand me dat ooit verteld :(
  woensdag 8 september 2010 @ 21:23:01 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86220220
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Had je geluk!
Je stond de n00b uit de provincie uit te lachen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:23:35 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86220251
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je stond de n00b uit de provincie uit te lachen.
:Y
pi_86220266
Slechte eigenschappen naar goede ombuigen is lastig inderdaad.
Mijn slechte eigenschappen zijn oa dat ik chaotisch ben en graag de kat uit de boom kijk. Maar daar gaan ze me niet op aannemen :P
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Bedoel je nou de uitslag van vandaag?
Nee van waarom je een scan kreeg!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:24:07 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86220276
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:21 schreef Merel het volgende:
Waarom heeft niemand me dat ooit verteld :(
Ik had tot voor kort ook nooit van de Jysk gehoord, hoor! :*.

Ik heb een bankje gezien bij de Jysk! *O*.

Maar de Leen Bakker heeft ook een bankje dat ik erg mooi vind: Madagaskar heet 'ie geloof ik.

Voorlopig heb ik iig geen geld voor een bankje :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:24:16 #101
236335 neen
schone schijn
pi_86220283
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:19 schreef sigme het volgende:
Neen, niet te hard over je hart strijken.
Taal is zeg maar echt mijn ding.
  woensdag 8 september 2010 @ 21:26:39 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86220431
pi_86220437
hoi!

moe!

welterusten!
Ja doei.
pi_86220473
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef Viking84 het volgende:
Hehe, dat kan niet, want ik was vandaag de hele dag in Amsterdam, 2 werkbesprekingen voor verschillende opdrachten. God wat word ik altijd moe van die stad :'( , sorry hoor Mokummers. Ook leuk dat sinds de chipkaart alleen maar kan, de tram dus bij iedere halte 5 minuten stilstaat voor de rij toeristen die allemaal een kaartje bij de bestuurder moeten kopen :'( . Nog nooit zo lang erover gedaan vanaf het Museumplein naar CS. Maar gemakkelijk hoor, die chipkaart :')
pi_86220551
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Slechte eigenschappen naar goede ombuigen is lastig inderdaad.
Mijn slechte eigenschappen zijn oa dat ik chaotisch ben en graag de kat uit de boom kijk. Maar daar gaan ze me niet op aannemen :P
Je moet het daarom andersom doen.
Niet: je slechte eigenschappen ombuigen naar goed, maar je goede eigenschappen te ver doorvoeren.

Bijvoorbeeld: ik kan secuur werken. Is goed. Slecht: wanneer ik niet voldoende tegengas / duidelijke opdracht krijg, staar ik me mogelijk blind op details. En dan altijd om zo'n manier noemen, en alleen indien expliciet gevraagd wordt naar slechte eigenschappen.
pi_86220566
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:50 schreef neen het volgende:
weg dan
What did I miss?
  woensdag 8 september 2010 @ 21:31:25 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86220676
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
De waarheid als een koei!

Ik heb een hete douche genomen en voel me meteen weer een stuk beter :Y)
  woensdag 8 september 2010 @ 21:31:25 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86220677
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Je moet het daarom nderom doen.
Niet: je slechte eigenschappen ombuigen naar goed, maar je goede eigenschappen te ver doorvoeren.

Bijvoorbeeld: ik kan secuur werken. Is goed. Slecht: wanneer ik niet voldoende tegengas / duidelijke opdracht krijg, staar ik me mogelijk blind op details. En dan altijd om zo'n manier noemen, en alleen indien expliciet gevraagd wordt naar slechte eigenschappen.
Dus steeds de valkuil noemen die elke goede eigenschap heeft?

Je kunt ook een SWOT-analyse maken, Puff :P.

Ik moet trouwens weer nadenken over mijn competenties en een POP maken. Dacht ik er eindelijk van af te zijn :'(. En volgende week komt er iemand in mijn les kijken. Vind ik ook helemaal niet leuk, maar het is wel goed, natuurlijk. Gelukkig komt 'ie bij de liefste klas :P.

Zaterdag zit ik de hele dag in Utrecht, op de volksuniversiteit, wegens een startersdag (waarvan er nog 9 volgen dit jaar ;(, maar dan gelukkig wel op werkdagen *O*)
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:32:40 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86220740
Ik zit nu aan de chocolade, want troostvoer.
pi_86220843
Ik zou eigenlijk alleen maar slechte eigenschappen weten over mezelf. Toch ben ik nogal goed in mijn werk, wonderlijk >:O
En Vik, als je me tegekomt: ik kijk meestal zo: }:| of ook wel vaak zo: :O of zo: *) Maar van binnen hè! Dat is één en al :X :'( o|O
  woensdag 8 september 2010 @ 21:36:18 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86220941
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:34 schreef Laureline het volgende:
Ik zou eigenlijk alleen maar slechte eigenschappen weten over mezelf. Toch ben ik nogal goed in mijn werk, wonderlijk >:O
En Vik, als je me tegekomt: ik kijk meestal zo: }:| of ook wel vaak zo: :O of zo: *) Maar van binnen hè! Dat is één en al :X :'( o|O
Ok, daar word ik wijzer van :').

Ik denk dat jij mij sneller herkent dan andersom. Dusdanig dat ik bij elke vrouw die ik tegenkom die me iets te lang aan kijk denk: "Zou dat Laureline zijn?" :'). Serieus! :D. Wel even "hoi" zeggen dan hè? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_86220973
Ik ben er duidelijk helemaal uit, Swot en Pop zeggen me niets! Klinkt als snoep van de Jamin van vroeger, de DibDablolly bijvoorbeeld.

O, en XM, ik las het net, schikken zeg! Wanneer heb je nog een gesprek, over hoe en wat? Want nu zit je natuurlijk met ontzettend veel vragen, kan ik me zo voorstellen. Oja, en niet teveel googelen erover hoor!
pi_86220984
quote:

Wat een avontuur.
Neen _O-
Die fles per dag kom ik wel aan :@ Ik vind het water hier zo ongelooflijk vies. Brrrr.

Als ik nadenk kijk ik alsof ik de ander het liefst zou vermoorden, zo boos. En normaal ook wel. Slechte eigenschappen heb ik ook genoeg, maar gek genoeg hebben die inderdaad met mn goede eigenschappen te maken :').
  woensdag 8 september 2010 @ 21:36:56 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86220985
Excuses voor de rare zinnen. Ik ben m'n taalgevoel even kwijt :'). Zal eens onder het bed kijken morgen.
Niet meer actief op Fok!
pi_86221016
:W

Wat een naar nieuws Cali en XM! Sterkte! :*

Ik ben vandaag op de bank in slaap gevallen :') wat was ik moe.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:38:43 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86221080
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:36 schreef Laureline het volgende:
Ik ben er duidelijk helemaal uit, Swot en Pop zeggen me niets! Klinkt als snoep van de Jamin van vroeger, de DibDablolly bijvoorbeeld.

SWOT staat voor Strenghts, Weaknesses, Opportunities en Threats en POP staat voor Persoonlijk OntwikkelingsPlan :'). Typisch HBO!
Niet meer actief op Fok!
pi_86221100
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dus steeds de valkuil noemen die elke goede eigenschap heeft?
Neuh, het gesprek gaande houden, een inhoudelijk antwoord geven op de vraag en toch een positieve indruk vestigen. Je moet ook niet je hele lijst goede eigenschappen gaan doorakkeren.

Meestal vragen ze eerst je goede eigenschappen. Je somt er een paar op.
Dan vragen (" nu komt een moeilijke: " ) je slechte, en dan zeg je, nou, ik noemde dus zojuist dat ik <in andere woorden nog een keer een goede eigenschap benoemen>, maar <in slechte omstandigheden, wanneer zij hun zaakjes niet op orde hebben> dan <lichte overdrijving>. Maar ik heb geleerd daar vrij aardig mee om te gaan en op tijd aan de bel te trekken.

Dan heb je meer 1 eigenschap bij de kop gepakt en meestal wil de PZ-medewerker dan allang weer het woord terug. Kletsmajoors eersteklas.
pi_86221611
Zo, ik mag een half uur ontspannen }:| Net klaar met meneer helpen met zn stageles voor morgen ... Oke dat zijn maar liefst ... 15 uren werk - 30 min pauze, 1 uur naar huis rijden, 30 min eten koken + opeten. Dus 13 uren werk }:|
Op naar morgen! :W
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_86221772
oh, en m'n bestuurspakbroek past dus nog maar net, maar eigenlijk niet.

'hij gaat dicht', is alles mee gezegd.

Ik had 'm al op de afval gekocht :') wat dus niet gebeurd is, dus nu zit hij helemaal strak :r :r :r muffintop kwadraat... :') :r en dan ben ik boos op mezelf en Mr.Mo en denk ik: zeg dan tegen me dat ik weer moddervet wordt, terwijl het niet écht heel DIK is, maar wel broek-niet-meer-pas-dik.. maargoed, heb die broek ook sinds februari niet mee aangehad :X bah!

truste!
Ja doei.
pi_86221925
Oh God, daarom ben ik mislukt, ik weet gewoon niet hoe Swots en Pops te maken! :'(

Hee Vik, op welk parkje kijk je daar eigenlijk uit? Arendsdorp? (je kwam toch ook in het Bejaardenhout? :') )

En moblo, ik voel met je mee, ik moet ook weer eens in mijn wat slankere kleding passen, ik ben veel te lang in het vacantieregime blijven hangen. Vanochtend stond ik weer eens op de crosstrainer, het begin is er.
pi_86222214
En laat ik er nog maar eens een lijstje ingooien, ter loutering:

O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: croissant
T: cake
T: zakje paprikachips
D: sate ajam ketjap en spinazie
T: stukje oude kaas, 2 glazen rosé, handje cashewnoten, 4 pure chocoladepepernoten (ze zijn er weer! *O* onee :'( )
  woensdag 8 september 2010 @ 22:03:03 #122
236335 neen
schone schijn
pi_86222264
Heb je ook echt nog wat gedaan of ging je er alleen zo op staan en denken van: "Ja, dit zou ik at vaker moeten doen"

Die pepernoten zijn lekker he :~ dit jaar ga ik ze weer niet eten :')
pi_86222414
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en m'n bestuurspakbroek past dus nog maar net, maar eigenlijk niet.

'hij gaat dicht', is alles mee gezegd.

Ik had 'm al op de afval gekocht :') wat dus niet gebeurd is, dus nu zit hij helemaal strak :r :r :r muffintop kwadraat... :') :r en dan ben ik boos op mezelf en Mr.Mo en denk ik: zeg dan tegen me dat ik weer moddervet wordt, terwijl het niet écht heel DIK is, maar wel broek-niet-meer-pas-dik.. maargoed, heb die broek ook sinds februari niet mee aangehad :X bah!

truste!
:*

Ik weet hoe je je voelt...
pi_86222485
Hai iedereen!

Schandalige lijstjes, zowel gisteren als vandaag, niet eens de moeite waard om te posten :@

quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:16 schreef Syrena het volgende:
Zo, net terug van 't werk :P jaaropening. Heel gezellig, denk dat ik morgen geen stem meer heb, teveel gekletst.
En lekkere hapjes gehad, alleen geen mosselen, die lussiknie ;(

Vroeg me wel de hele tijd af of Coco er ook was :D
Nope, ik was er niet. Werd opgehouden door een paar studenten met vragen en toen die ein-de-lijk weg waren, ben ik maar naar huis gegaan :+ Lekkere hapjes dus? Kan ook bijna niet anders :D
  woensdag 8 september 2010 @ 22:07:51 #125
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86222488
uh heeft er iemand hier verstand van msn?
ik had zo bovenin mijn msn staan dat ik "1 invitation" had en toen klikte ik daarop en toen was het iemand die friends met mij wilde zijn dus toen dacht ik nou prima maar nu staat er voor alle contactpersonen in mijn lijst een schuine rode streep door het vierkantje dat hun status weergeeft (groen voor online, oranje afwezig etc), wtf?
en nu in adium (gebruik ik op mijn mac) krijg ik wel melding als mensen online komen maar in mijn lijst staat iedereen offline???
hoe maak ik dit weer normaal?!

nu ben ik boos op die sukkel die friends met mij wilde zijn, heel mijn msn verpest }:|
  woensdag 8 september 2010 @ 22:09:03 #126
331 Merel
Be here now.
pi_86222539
Ik lach me rot om die film op RTL8, zo'n acteur die Peter R. de Vries naspeelt, zo slecht :D
  woensdag 8 september 2010 @ 22:09:51 #127
236335 neen
schone schijn
pi_86222573
Heb je misschien per ongeluk in iedereen geblokkeerd? Geen idee hoe je dat moet veranderen in een keer maar per persoon kun je ze volgens mij gewoon unblocken.
  woensdag 8 september 2010 @ 22:09:57 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86222580
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:07 schreef Blurred86 het volgende:
uh heeft er iemand hier verstand van msn?
ik had zo bovenin mijn msn staan dat ik "1 invitation" had en toen klikte ik daarop en toen was het iemand die friends met mij wilde zijn dus toen dacht ik nou prima maar nu staat er voor alle contactpersonen in mijn lijst een schuine rode streep door het vierkantje dat hun status weergeeft (groen voor online, oranje afwezig etc), wtf?
en nu in adium (gebruik ik op mijn mac) krijg ik wel melding als mensen online komen maar in mijn lijst staat iedereen offline???
hoe maak ik dit weer normaal?!

nu ben ik boos op die sukkel die friends met mij wilde zijn, heel mijn msn verpest }:|
Iedereen geblokkeerd dus.
pi_86222640
Sonja Bakker, 17 kg in 5 weken :')
  woensdag 8 september 2010 @ 22:11:28 #130
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86222651
haha ok nu voel ik me een beetje dom :')
maar waarom blokkeert hij nou weer iedereen als 1 iemand friends met mij wil worden?? (en dat was dus iemand die ik al in mijn lijst had staan!)
  woensdag 8 september 2010 @ 22:12:31 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86222708
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:11 schreef Blurred86 het volgende:
haha ok nu voel ik me een beetje dom :')
maar waarom blokkeert hij nou weer iedereen als 1 iemand friends met mij wil worden?? (en dat was dus iemand die ik al in mijn lijst had staan!)
Misschien is het iemand die niet graag de aandacht deelt? :')
  woensdag 8 september 2010 @ 22:12:52 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86222722
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:56 schreef Laureline het volgende:

Hee Vik, op welk parkje kijk je daar eigenlijk uit? Arendsdorp? (je kwam toch ook in het Bejaardenhout? :') )

Geen Bejaardenhout o|O .

Ik weet het niet :'). Eerder stond het park gewoon op google maps en nu niet meer :'(.
Niet meer actief op Fok!
pi_86222780
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef neen het volgende:
Heb je ook echt nog wat gedaan of ging je er alleen zo op staan en denken van: "Ja, dit zou ik at vaker moeten doen"

Die pepernoten zijn lekker he :~ dit jaar ga ik ze weer niet eten :')
Neenee, ondanks alle drank en eten heb ik een puike basisconditie, dus ik heb 20 minuten gedingesd, toen moest ik weg. Morgen ga ik een half uur, nog liever ren ik een half uurtje door het bos, maar het was wel erg nat vandaag, en ik vind mezelf ook nog niet trainingsbroekfähig.

En de lokroep van de chocoladepepernoten is veel sterker dan mijn zelfbeheersing, ik probeer het niet eens meer. Als ik de komende maand in een héél gezond regime beland lukt het me soms ze wel te laten staan.
  woensdag 8 september 2010 @ 22:13:58 #134
236335 neen
schone schijn
pi_86222781
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:09 schreef Merel het volgende:
Ik lach me rot om die film op RTL8, zo'n acteur die Peter R. de Vries naspeelt, zo slecht :D
Ik ben erheen gezapt :') die gast die Patrick speelt ook _O-
  woensdag 8 september 2010 @ 22:14:08 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86222789
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:').

@ Blurred: ik vroeg me al af waarom ik je ineens niet meer op MSN zag! :'(.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 22:14:27 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86222805
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:13 schreef neen het volgende:

[..]

Ik ben erheen gezapt :') die gast die Patrick speelt ook _O-
Wie speelt Joran? :9~.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 22:14:29 #137
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86222808
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

haha!
nou ja, als ik weer zo'n domme invitation heb dan negeer ik die dus gewoon he :(
nu maar 1 voor 1 al mijn contacten unblocken :')
pi_86222889
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Geen Bejaardenhout o|O .

Ik weet het niet :'). Eerder stond het park gewoon op google maps en nu niet meer :'(.
Nou moe! Ben je in hardcore Scheveningen blijven hangen? En je had het nog over de Jaguars waar iedereen in je toekomstige buurt in reed! Ik had nog voor je geteld bij ons om de hoek, de score was 3 Jaguars en 1 Rolls :P
pi_86222892
Dus: ik ben jong en enthousiast, dat maakt echter wel dat ik mezelf er toe moet zetten om structuur aan te brengen, hier ben ik van op de hoogte. Verder ben ik uitgebreid in m'n analyse voor de patiënt, waarbij ik misschien mezelf moet bewaren om het op de verpleeghuiszorg te houden, iets wat ik warschijnlijk snel genoeg zal leren... ? :P
  woensdag 8 september 2010 @ 22:17:15 #140
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86222934
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:').

@ Blurred: ik vroeg me al af waarom ik je ineens niet meer op MSN zag! :'(.
hoax! ik stond namelijk op offline weergeven :6
  woensdag 8 september 2010 @ 22:18:03 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86222964
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:16 schreef Laureline het volgende:

[..]

Nou moe! Ben je in hardcore Scheveningen blijven hangen? En je had het nog over de Jaguars waar iedereen in je toekomstige buurt in reed! Ik had nog voor je geteld bij ons om de hoek, de score was 3 Jaguars en 1 Rolls :P
Hallo, dat van die Jaguars zei iemand anders :P. Ik heb ze nog niet gezien iig.

Eergisteren waren er kinderen aan het voetballen. Misschien was jouw mini er ook wel bij :P.

Edit: adresinformatie is bij nader inzien wat te specifiek. Ik pm wel :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 22:19:19 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86223016
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dus: ik ben jong en enthousiast, dat maakt echter wel dat ik mezelf er toe moet zetten om structuur aan te brengen, hier ben ik van op de hoogte. Verder ben ik uitgebreid in m'n analyse voor de patiënt, waarbij ik misschien mezelf moet bewaren om het op de verpleeghuiszorg te houden, iets wat ik warschijnlijk snel genoeg zal leren... ? :P
Jong en enthousiast vind ik vrij cliché. Je moet eigenschappen kiezen die je kunt concretiseren aan de hand van een voorbeeld.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 22:20:25 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86223068
Tijd om te slapen. Weltrusten allen!
  woensdag 8 september 2010 @ 22:20:41 #144
236335 neen
schone schijn
pi_86223082
Ik zit nu op google maps, in die wijk liep ik dus een keer (Den Haag) Benoordenhout en dat waren allemaal schildersnamen? Dus ik dacht dat is de schilderswijk :?
  woensdag 8 september 2010 @ 22:22:20 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86223143
Ja, aan die kant wel ja. Mauve, Jozef Israëls etc.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 22:23:21 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86223190
Beetje verwarrend idd, want ik zie dat de Schilderswijk een andere wijk is, een arme wijk.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 22:23:36 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86223200
En ik ga ook slapen.

Vaya con dios!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 22:24:16 #148
236335 neen
schone schijn
pi_86223228
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:23 schreef Viking84 het volgende:
Beetje verwarrend idd, want ik zie dat de Schilderswijk een andere wijk is, een arme wijk.
Inderdaad, uit O O Den Haag.

Welterusten he :9

Hmm, als ik naar facebook ga zie ik een foto van Amsterdam als advertentie van Vodafone en die gaat niet weg :(

quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:11 schreef shinydiscoball het volgende:
Sonja Bakker, 17 kg in 5 weken :')
Haha, nu een die 20kg is afgevallen. Ze kijkt heel erg sip en zegt dan: "Ik ben echt zo blij"
pi_86223408
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jong en enthousiast vind ik vrij cliché. Je moet eigenschappen kiezen die je kunt concretiseren aan de hand van een voorbeeld.
Jong is m'n leeftijd. Maar misschien voel ik me 50 inderdaad, dat zou kunnen.
Jeetje, heb ik wat bedacht wordt het afgeschoten!
Wat zou jij zeggen?
  woensdag 8 september 2010 @ 22:30:16 #150
331 Merel
Be here now.
pi_86223469
Je kunt hoe jong je bent concretiseren door je paspoort te tonen :+ Ik heb jongheid wel eens als slechte eigenschap genoemd, trapten ze helemaal in :D
pi_86223472
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:22 schreef Viking84 het volgende:
Ja, aan die kant wel ja. Mauve, Jozef Israëls etc.
Benoordenhout: schilders van de Haagse School
Schilderswijk: oudere schilders
Maar verwarrend is het wel, ja!
pi_86223511
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:23 schreef Viking84 het volgende:
Prachtwijk heet dat hier, Vik. Voorheen Voorrangsgebied :')
pi_86223824
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:30 schreef Merel het volgende:
Je kunt hoe jong je bent concretiseren door je paspoort te tonen :+ Ik heb jongheid wel eens als slechte eigenschap genoemd, trapten ze helemaal in :D
Nou ja in mijn geval kan het natuurlijk ook als slechte eigenschap gelden. Net als m'n onervarenheid. Voordeel: ik kom vers uit de kliniek, nadeel heb nog geen ervaring in dit exacte werkveld? Voordeel ik ben jong, nadeel ze noemen me zuster ;( voordeel ik ben jong nadeel die oude mannetjes zijn zo onder de indruk ;(

Oh en ik wilde een lekker neutrale zwarte broek aandoen, heb alleen geen zwarte schoenen momenteel, kunnen bruine laarsjes ook? Of kan ik beter wat anders aandoen? M'n rokjes zijn ook niet echt mevrouwig ofzo. Hmmmm
  woensdag 8 september 2010 @ 22:45:44 #154
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_86224176
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jong is m'n leeftijd. Maar misschien voel ik me 50 inderdaad, dat zou kunnen.
Jeetje, heb ik wat bedacht wordt het afgeschoten!
Wat zou jij zeggen?
Je kunt ook zeggen dat je ehhh.. chaotisch was het he? goed kunt multitasken, maar dat je soms een beetje het overzicht verliest en daarom structuur nodig hebt ofzo? (is het een baan die structuur biedt?)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 8 september 2010 @ 22:46:49 #155
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_86224215
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nou ja in mijn geval kan het natuurlijk ook als slechte eigenschap gelden. Net als m'n onervarenheid. Voordeel: ik kom vers uit de kliniek, nadeel heb nog geen ervaring in dit exacte werkveld? Voordeel ik ben jong, nadeel ze noemen me zuster ;( voordeel ik ben jong nadeel die oude mannetjes zijn zo onder de indruk ;(

Oh en ik wilde een lekker neutrale zwarte broek aandoen, heb alleen geen zwarte schoenen momenteel, kunnen bruine laarsjes ook? Of kan ik beter wat anders aandoen? M'n rokjes zijn ook niet echt mevrouwig ofzo. Hmmmm
Ik vind bruin wel bij zwart kunnen hoor! Doe je adners nog een bruine riem erbij ofzo?

En inderdaad: je bent onervaren, maar nog wel heel leergierig en met verse kennis!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_86224427
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:46 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik vind bruin wel bij zwart kunnen hoor! Doe je adners nog een bruine riem erbij ofzo?

En inderdaad: je bent onervaren, maar nog wel heel leergierig en met verse kennis!
Voordeel ik heb deze week SEH cursus dus ik intubeer die patiënten zo, geen ziekenhuis meer nodig :7
  Vis een optie? woensdag 8 september 2010 @ 22:58:27 #157
70532 loveli
N
pi_86224672
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Voor straf wens ik je een herenuitstijkje toe. En geloof me, daarna heb je cadeautjes verdiend :%.
Die is te waar om niet te quoten. Eigenlijk ook wel waar genoeg om in iemands sig te zetten.
crap in = crap out
  woensdag 8 september 2010 @ 23:00:03 #158
236335 neen
schone schijn
pi_86224724
Nou mevrouwpuff, ga iig niet chagrijnig kijken. Dat is de enige tip die ik je kan geven.
pi_86224817
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:00 schreef neen het volgende:
Nou mevrouwpuff, ga iig niet chagrijnig kijken. Dat is de enige tip die ik je kan geven.
Gouden tip! Ik verschuil me wel achter het kopje koffie dat ze me hopelijk aan gaan bieden!
Maar ik kan wel grapjes maken en daar zelf om lachen, dan kijk ik niet continu chago ^O^
  Vis een optie? woensdag 8 september 2010 @ 23:07:58 #160
70532 loveli
N
pi_86224986
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:17 schreef Merel het volgende:
Ik had echt nog nooit van de Jysk gehoord, blijken we er hier in de stad gewoon ook eentje te hebben!
Die is erg vers.
crap in = crap out
  woensdag 8 september 2010 @ 23:30:25 #161
331 Merel
Be here now.
pi_86225754
Verse Jysk, dat klinkt als een drankje! "Doet u mij maar een verse Jysk" 8-)
pi_86226007
Ik heb ook zo'n }:| hoofd in ontspannen toestand. Ik heb wel eens voor de spiegel iets minder ontspannen maar vriendelijkere gezichtsuitdrukkingen geoefend maar in de praktijk komt dat na een tijdje toch neer op een "ik lijk heel vriendelijk maar als je je straks omdraait spring ik in je nek om met mijn tanden je halsslagaders door te knagen om je daarna met mijn nagels aan flarden te scheuren en je hart leeg te zuigen"-blik omdat die grijns er dan nog wel opzit maar de rest van je gezicht alweer in }:| -modus is gezakt. :')

@Uniek: ik was vanmiddag ook bij de Scapino in Leek en ik heb dat leuke paarse jurkje ook in de handen gehad maar hij was nog net even te klein en ik wil ook niet te optimistisch dingen op de krimp gaan kopen. Hoewel ik daar nu eigenlijk alweer spijt van heb want het is wel een ontzettend leuk jurkje. O+
Misschien heb ik je wel gezien. :o
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 8 september 2010 @ 23:50:48 #163
236335 neen
schone schijn
pi_86226529
Slaaptijd! Fijna nachtrust he :9
pi_86226541
Puff, veel succes met je gesprek! :*.

Zucht. O+. (8> .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? woensdag 8 september 2010 @ 23:53:47 #165
70532 loveli
N
pi_86226624
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

Zucht. O+. (8> .
^O^
crap in = crap out
pi_86226668
Even een vraagje he..
Als je 30 paar schoenen hebt, waar je nooit op loopt, wat voor smoes zouden jullie dan bedenken om toch nog een paar schoenen te mogen kopen? O-)
pi_86226688
Oh verrek, mijn uiteindelijke lijstje:

O: banaan
T: volkoren boterham met humus
L: banaan en boterham met appelstroop
S: 11 km wandelen
D: McDonalds :@

Wandelen vanmiddag was leuk! We moesten een cacheroute voor een bekende uitproberen voor hij online gezet werd en het was op zich een heel mooie route die ook met de honden goed te doen was. Tot hij vergeten was om een punt in te voeren en we daarna dus grandioos de verkeerde kant op gingen. Het zou een route van 7 km zijn door een gebied waar je met de honden goed kon lopen dus we hadden ze alle drie meegenomen. Door die fout in de beschrijving was het echter een tocht van zo'n 11 km met grote delen achteraf langs weggetjes waar dan misschien niet veel verkeer kwam maar wat er kwam reed wel keihard!
De honden hebben dus zo'n vier kilometer moeten volgen. Zowel voor ons als voor hen vrij frustrerend. :')
Gelukkig hadden we de coördinaten van de auto wel opgeslagen dus we zijn goed terug gekomen en de honden waren blij want vlak bij de auto hebben ze nog even lekker kunnen uitrazen en zwemmen. Op de terugweg dus met drie stinkende, natte en uitgetelde honden langs de Mac gereden want het was veel later dan gepland.

Maaaar, door die kilometers met de honden aan de lijn zijn wel mijn ook armspieren goed getraind. *) Ze kunnen op zich netjes volgen aan de lijn maar dit was wel een echte beproeving voor ze, en helemaal voor kleine Wammes. Die vergat af en toe wel even dat hij aan de lijn zat en vloog dan ineens op een vliegje o.i.d. af. :')
  Vis een optie? woensdag 8 september 2010 @ 23:56:06 #168
70532 loveli
N
pi_86226693
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:55 schreef Swietje het volgende:
Even een vraagje he..
Als je 30 paar schoenen hebt, waar je nooit op loopt, wat voor smoes zouden jullie dan bedenken om toch nog een paar schoenen te mogen kopen? O-)
Heb je daar tegenwoordig een smoes voor nodig? oO<
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 8 september 2010 @ 23:56:54 #169
70532 loveli
N
pi_86226719
O, en pics!!
crap in = crap out
pi_86226733
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb je daar tegenwoordig een smoes voor nodig? oO<
Ik wel, al is het maar om 't voor mezelf goed te praten :')
pi_86226737
quote:

Zucht. O+. (8> .
Dank. Uiteraard zal ik verslag doen van mijn bevindingen. Hoop dat het meevalt en ik niet in huilen uitbarst van de stress :@
Wat vind ik het leuk voor je dat je zo blij bent met meneer baard! Je verdient het na alle ellende!

Trusten :W
  Vis een optie? woensdag 8 september 2010 @ 23:59:32 #172
70532 loveli
N
pi_86226807
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:57 schreef Swietje het volgende:

[..]

Ik wel, al is het maar om 't voor mezelf goed te praten :')
Sta je rood? Moet je een maand kattevoer eten als je dit paar koopt?

En als je echt een smoes nodig hebt, doe een uitstrijkje. Dan mag je een cadeautje kopen.
Dat laatste meen ik niet serieus he, dat begrijpen jullie.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 9 september 2010 @ 00:00:11 #173
70532 loveli
N
pi_86226825
Swietje, misschien is dit het moment om in je profiel aan te passen dat je vrouw bent?
crap in = crap out
pi_86226896
_O- Hm. Ik kan het wel betalen.. maar ik heb al te veel gekocht. }:|
pi_86226938
Ben ik nu een vrouw? :6
pi_86226980
Hoi :W

Puff, heel veel succes met je gesprek morgen! Ik zou jong idd niet noemen, dat bepalen ze zelf maar lekker. Wat sigme zegt klinkt goed. Kat uit de boom kijken kan je ook ombuigen naar leiver observeren en het goed den dan maar wat aan te klooien, ofzo. Als ik mijn slechte eigenschappen met sollicitaties noem ik meestal dat ik te veel wil en daardoor soms overzicht lijk kwijt te raken (dat is ook echt zo, alleen in mijn hoofd klopt het dan maar niemand snapt nog wat ik doe) en dat ik soms ongeduldig ben (pro: ik kan nel handelen en ben pro-actief) dat soort dingen. Maar het blijft lastig. Ik zal voor je duimen morgen ;)
pi_86226992
quote:

Zucht. O+. (8> .
Dat van die baardmans heb ik gemist, vertel eens? *nieuwsgierig*

Succes morgen Puff! :)
  Vis een optie? donderdag 9 september 2010 @ 00:05:04 #178
70532 loveli
N
pi_86227009
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:03 schreef Swietje het volgende:
Ben ik nu een vrouw? :6
Bijna, er ontbreekt alleen nog een paar schoenen B-)

Smoes genoeg?
crap in = crap out
pi_86227017
DaD O+ wat leuk van Baardmans. Wat een liefde toch weer de laatste tijd, het lijkt echt alsof het weer een stuk beter gaat met de meesten hier...!

En swietje, als je er zoveel hebt maakt 1 meer of minder ook niet uit toch. En van schoenen word je vrolijk! Ik heb er ook nooit genoeg. Het volgende paar wat ik echt nodig heb zjn nieuwe zwarte sneakers.
  donderdag 9 september 2010 @ 00:06:04 #180
236335 neen
schone schijn
pi_86227054
Ik heb al meer dan 2 jaar geen schoenen gekocht. Zielig hè.
pi_86227137
Ah, neen, van schoenen kopen word je gelukkig! O+

Eigenlijk zal het gewoon niemand opvallen dat ze nieuw zijn, want niemand weet uit zijn/haar hoofd welke schoenen ik heb... :P
pi_86227147
Lijstje:
O: 2x volkorenbrood, 2x ham/tomaat 1x pindakaas
L: couscoussalade met komkommer, olijf, paprika, feta en ernaast gekookte boontjes
B: 7 km wandelen
T: half roombroodje (puddingbroodje), handje chips
D: pasta met creme fraiche, beetje bacon en veel champignons met verse peterselie
T: 2 lepels sorbet ijs.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 09-09-2010 00:20:06 ]
pi_86227192
Het feit dat het voor schoenen niet uitmaakt als je aankomt of afvalt vind ik altijd wel een goede smoes. Ik heb van die periodes dat ik geen kleren wil kopen omdat ik eerst af wil vallen, dus van al het geld dat ik dan "bespaar" mag ik dan sjaals, schoenen, tassen, riemen etc. kopen. O-) Ja, ik ben heel goed in mezelf rijk rekenen. :')
pi_86227255
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Het feit dat het voor schoenen niet uitmaakt als je aankomt of afvalt vind ik altijd wel een goede smoes. Ik heb van die periodes dat ik geen kleren wil kopen omdat ik eerst af wil vallen, dus van al het geld dat ik dan "bespaar" mag ik dan sjaals, schoenen, tassen, riemen etc. kopen. O-) Ja, ik ben heel goed in mezelf rijk rekenen. :')
Zo bekend! Jurkje wat eigenlijk 80 euro, kopen voor 40, en dan van de overige 40 euro ook nieuwe dingen kopen omdat "ik het anders toch ok wel had uitgegeven" :') zo word ik natuurlijk nooit miljonair....
pi_86227417
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

Zo bekend! Jurkje wat eigenlijk 80 euro, kopen voor 40, en dan van de overige 40 euro ook nieuwe dingen kopen omdat "ik het anders toch ok wel had uitgegeven" :') zo word ik natuurlijk nooit miljonair....
Heel herkenbaar... zo doe ik het ook!
Als ik mezelf te dik/lelijk voel voor kleding koop ik gewoon schoenen of tassen.. En als ik iets wilde kopen, maar het is goedkoper dan ik dacht, koop ik toch gewoon nog iets? 8)7
pi_86227438
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ach, ik denk maar zo, van je halve leven op een houtje bijten totdat je eindelijk rijk bent word je ook niet blij, en als je het dan eindelijk hebt durf je het nergens meer aan uit te geven. Dan kun je beter arm blijven maar wel veel leuke spullen hebben.
Of je moet natuurlijk gewoon een rijke man zoeken. :7
pi_86227609
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ach, ik denk maar zo, van je halve leven op een houtje bijten totdat je eindelijk rijk bent word je ook niet blij, en als je het dan eindelijk hebt durf je het nergens meer aan uit te geven. Dan kun je beter arm blijven maar wel veel leuke spullen hebben.
Of je moet natuurlijk gewoon een rijke man zoeken. :7
hm "mijn man" is heel leuk maar niet rijk... maar ik heb gelezen dat geld maar gelukkig maakt tot 58 k op jaarbasis, dat moet me lukken toch? ;)
  Vis een optie? donderdag 9 september 2010 @ 00:24:34 #188
70532 loveli
N
pi_86227729
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

hm "mijn man" is heel leuk maar niet rijk... maar ik heb gelezen dat geld maar gelukkig maakt tot 58 k op jaarbasis, dat moet me lukken toch? ;)
Is dat per persoon of samen?
crap in = crap out
pi_86227926
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Is dat per persoon of samen?
Ik geloof pp, hier is het artikel, volgens mij staat het er niet letterlijk in...
pi_86228058
Naar bed :) truste!
pi_86228232
Slaap lekker iedereen. Ik ga ook zo. :Z
  Vis een optie? donderdag 9 september 2010 @ 00:44:28 #192
70532 loveli
N
pi_86228299
trusten slankies!
crap in = crap out
pi_86228548
Slaap lekker allemaal!
pi_86231060
Goeiemorgen!

Ik vind het feit dat je niet erop loopt voldoende smoes hoor Swietje.
Schoenen kopen is niet mijn hobby. Laatst 2 paar nette hakjes gekocht voor bij het mantelpakje, bij de scapino. Dat is mijn schoenniveau.
pi_86231150
Goedemorgen!

Ik loop nog te zwijmelen. :').
pi_86231225
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen!

Ik loop nog te zwijmelen. :').
Niet :'). *O* O+
  donderdag 9 september 2010 @ 07:30:50 #197
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86231234
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:08 schreef Swietje het volgende:
Ah, neen, van schoenen kopen word je gelukkig! O+

Eigenlijk zal het gewoon niemand opvallen dat ze nieuw zijn, want niemand weet uit zijn/haar hoofd welke schoenen ik heb... :P
van schoenen kopen word ik echt heel erg ongelukkig...M'n voeten zijn veel te groot...

DaD, ik ben blij voor je!

Ik heb gister ruzie gemaakt met de Duutser, en ik ben benieuwd hoe lang we het nog volhouden. Als het goed is komt hij eind september/begin oktober hier heen..
pi_86231241
Goedemorgen.. :)

ben super moe, maargoed.. weer en collegedag..!

Lijstje gisteren:

O: bak kwark
L: bak roerbakgroenten
T: 2 bananen
T: twix
D: een tortillawrap met daarbij gele rijst, bonen/mais en een rood sausje met rundergehakt (universiteitsrestaurant)
T: half pint murphy's

Lijstje vandaag:

O: volle griekse yoghurt met honing
S: fitnessen
L: 3 boterhammen
T: biertje op borrel (ja, ik ga er écht maar 1 drinken)
D: groentensoep met bruchetta's ofzo

[ Bericht 3% gewijzigd door motorbloempje op 09-09-2010 07:49:46 ]
Ja doei.
  donderdag 9 september 2010 @ 07:33:55 #199
331 Merel
Be here now.
pi_86231257
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:30 schreef AKnynke het volgende:

Ik heb gister ruzie gemaakt met de Duutser, en ik ben benieuwd hoe lang we het nog volhouden.
:{
  donderdag 9 september 2010 @ 07:41:47 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86231323
Nynke -O- :*

Puff: succes vandaag!!! Ik duim voor je!

Ik zit compleet labielo in de trein. Volgens mij als er iemand naar me wijst, begin ik al te janken :'). Nog een dagje, morgen hebben we een bruiloft. En ik heb 3 enorme stresspukkels op m'n kop. Het liefst zou ik gewoon ff niks willen. Gewoon niks. Rust.
  donderdag 9 september 2010 @ 07:45:20 #201
331 Merel
Be here now.
pi_86231349
Maar XM, waarom meld je je dan niet ziek? Als je "arbeidsongeschikt" bent (lees: niet geschikt om te gaan werken omdat je al gaat huilen als iemand naar je wijst), heb je alle reden om thuis te blijven. Ze kunnen heus wel even zonder je. Ik snap écht niet waarom je zo slecht voor jezelf zorgt :{
  donderdag 9 september 2010 @ 07:46:45 #202
331 Merel
Be here now.
pi_86231364
En je schreef laatst wel dat het superdruk is op je werk, maar juist daarom moet je jezelf in acht nemen. Volgens mij valt stressen en labiel doen op je werk niet onder rustig aan doen. En je moet rustig aan doen van de dokter. Dus!
  donderdag 9 september 2010 @ 07:49:37 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86231385
Mijn collega is deze week nog met vakantie en ik ben de laatste op de afdeling. Als ik nu uitval, zadel ik de anderen met mijn werk op. Ik vind gewoon dat ik dat niet kan maken, heb gister ook al een halve dag verzuimd door het ziekenhuisbezoek. Vanaf maandag zijn we weer met z'n tweeen en hebben we wat meer ruimte. Het is ff niet anders.
pi_86231396
herinner je je het verhaal van mensen die onder tram 9 komen nog XM? :@
Ja doei.
pi_86231400
Mogge!
Nynke, weer ruzie, nee toch? :*
Xm: wat Merel zegt. Pas op jezelf!
Vanavond horen jullie meer :W gelukkig zijn er leuke praatjes om de boel af te leiden.
pi_86231434
Brrr koud. Moe.

XM: begrijpelijk dat je toch wil gaan, maar pas een beetje op jezelf idd!
pi_86231464
Puff, succes vandaag! Je kan het!

XM, meisje toch. -O- . Beloof je ons dat je dit weekend helemaal niets gaat doen?

En een kus voor Nynke. Ik hoop dat jullie eruit komen. :*.
  donderdag 9 september 2010 @ 08:00:43 #208
331 Merel
Be here now.
pi_86231470
Nou moet ik wel zeggen dat ik ook een groot verantwoordelijkheidsgevoel voor m'n werk heb en ook regelmatig zulke lange dagen maak dat ik denk "waarom doe ik dit??" Maar ergens is dat gewoon ook een eigen keus, niemand die me dwingt. Ik ben altijd zo verbaasd als ik moet melden dat ik iets niet af heb kunnen krijgen en dan hoor "oh, goh, nouja, dan doe je het toch morgen!" - heb ik voor niks zitten stressen, want blijkbaar was het een stuk minder belangrijk dan ik dacht. En als ik er niet ben moet iemand anders het opvangen ja, maar als anderen er niet zijn heb ik extra werk en zo doe je wel eens wat voor elkaar. Zolang het maar niet ten koste van je gezondheid gaat. En bij XM maak ik me daar wel zorgen over: wat is nou belangrijker, je werk of je gezondheid?

Puff succes vandaag!
pi_86231502
zo.. ik ga maar 's op pad, heb 3 tassen bij me :')

1 met boeken en zulks voor college, 1 met sportspullen en 1 met bestuurspak :% ik wil 'm echt níet aan :') fatso.... al was de spiegel wel positief vandaag.. hoop ook maar gewoon dat m'n benen wat steviger zijn geworden door de krachttraining en zulks.. zitten nu al weer op hogere gewichten danin 't begin 8-)
Ja doei.
  donderdag 9 september 2010 @ 08:11:04 #210
331 Merel
Be here now.
pi_86231563
Ik ben op dit moment precies 5 kilo zwaarder dan wat ik als m'n ideale gewicht beschouw. Dat moet minder!
pi_86231625
Heel veel succes Puff!

:* voor XM en Nynke

DaD, wat fijn O+ kun je inmiddels ook al weer een beetje eten?

Ik heb weer havermout met banaan dus mijn dag begint iig goed vandaag! O+ Heb met net ook weer eens gewogen en volgens mij ben ik nu stabiel rond 63 kilo en daar ben ik dik tevreden mee want ik ben wel een stuk strakker (gespierder volgens mij ook :D) dan toen ik rond de 60/61 zat en ik kreeg op dat gewicht ook vaak opmerkingen of ik wel genoeg at en dat ik wel wat meer vet moest kweken etc. En ik eet veel meer nu en ik ben lekker bezig met sporten dus ik voel me wel lekker zo eigenlijk *O*
  donderdag 9 september 2010 @ 08:20:05 #212
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86231666
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Puff, succes vandaag! Je kan het!

XM, meisje toch. -O- . Beloof je ons dat je dit weekend helemaal niets gaat doen?

En een kus voor Nynke. Ik hoop dat jullie eruit komen. :*.
het is vooral ik, geloof ik. Ik vind het allemaal maar moeilijk, en weet het niet zo goed meer...Ik hoop dat hij vluchten boekt voor eind september begin oktober, en dan moeten we maar zien hoe het gaat!

En XM, wat de anderen zeggen! Rustig aan...Ze hebben meer aan je op het werk als je volgende week nog terug kunt komen dan als je je nu overspannen werkt...
  donderdag 9 september 2010 @ 08:27:29 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86231753
Goeiemorgen :W.

Idd, XM, pas een beetje op jezelf! :*.
Wat leuk dat het zo goed gaat met baardmans, DaD! O+. Ik heb teveel aan mijn hoofd momenteel om met de liefde bezig te zijn. Even geen zin in. Komt vanzelf wel weer (hoop ik :'))
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 september 2010 @ 08:32:27 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86231802
Wachten tot je toast klaar is terwijl er niets in zit duurt best wel lang :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 september 2010 @ 09:15:47 #215
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86232518
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ehm.. nee?
  donderdag 9 september 2010 @ 09:26:56 #216
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86232739
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

SWOT staat voor Strenghts, Weaknesses, Opportunities en Threats en POP staat voor Persoonlijk OntwikkelingsPlan :'). Typisch HBO!
Typisch bedrijfsleven bedoel je.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_86232840
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:32 schreef Viking84 het volgende:
Wachten tot je toast klaar is terwijl er niets in zit duurt best wel lang :').
:D goodmorning!

:* voor nynke, verliefd zijn op iemand in een ander land kan echt moeilijk zijn...

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 09-09-2010 09:43:29 ]
pi_86232844
Ik heb net meegedaan aan Nederland in Beweging :') !
pi_86233000
Goedemorgen. :)

Hé Nynke, wat naar.
Is het weer stressgerelateerd en komt het dus wel weer goed?
  donderdag 9 september 2010 @ 09:43:31 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86233060
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D goodmorning!

:* voor nynke, verliefd zijn op iemand in een ander land kan echt vervelend zijn...
Verliefd zijn op iemand in hetzelfde land ook, hoor :P.

Ik schiet lekker op met mijn werk. Verhaalanalyse is zó leuk! Vinden de lln niet waarschijnlijk, maar ik wel :7.
Niet meer actief op Fok!
pi_86233095
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Verliefd zijn op iemand in hetzelfde land ook, hoor :P.

Ik schiet lekker op met mijn werk. Verhaalanalyse is zó leuk! Vinden de lln niet waarschijnlijk, maar ik wel :7.
ja 'tuurlijk, maar dat is toch wat dichter bij en je hebt wel minder last van cultuurverschillen etc... althans, dat is mijn ervaring ;)

Je hebt je plekje wel helemaal gevonden he? Leuk :)
pi_86233474
Goedemorgen!

Wat een spierpijn :(
Gister wel aardig wat PR's verbroken met krachttraining wat wel weer fijn was, voel me sterk :D

Vandaag spannend op het werk, komt het college van bestuur van een vrij grote instelling langs voor een presentatie en eventueel dat het contract direct geregeld kan worden. Moet zelf erbij zijn om technische vragen te beantwoorden. Gek genoeg geen zenuwen :?

Sterkte XM! En doe maar rustig aan dit weekend!

oO<
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 9 september 2010 @ 10:08:37 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86233627
He V1zOr, waarom zou je je zenuwen hebben als je zeker van je zaak bent en weet waar je het over hebt? Succes!

Puffje ook trouwens. Trots zijn op jezelf en denk eraan, je gesprekspartners zijn ook mensen met hun eigen zwakheden en minder goede eigenschappen. Zij oordelen over jou ja, maar jij mag ook best een oordeel over hen hebben.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? donderdag 9 september 2010 @ 10:20:01 #224
70532 loveli
N
pi_86233884
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
Eens. XM, je hoeft niet verantwoordelijker voor anderen te zijn dan voor je zelf. Meld je ziek en ga naar huis.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 9 september 2010 @ 10:21:08 #225
70532 loveli
N
pi_86233908
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:11 schreef Merel het volgende:
Ik ben op dit moment precies 5 kilo zwaarder dan wat ik als m'n ideale gewicht beschouw. Dat moet minder!
Bij jou zit het wel op lekkere plaatsen.
crap in = crap out
pi_86234081
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Eens. XM, je hoeft niet verantwoordelijker voor anderen te zijn dan voor je zelf. Meld je ziek en ga naar huis.
Ik sluit me hier helemaal bij aan.

NK: :* Relaties op afstand zijn moeilijk. :{

Succes met je presentatie V1z0r en met de sollicitatie Puf! ^O^

Ik heb spierpijn. :X
pi_86234124
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
He V1zOr, waarom zou je je zenuwen hebben als je zeker van je zaak bent en weet waar je het over hebt? Succes!

Puffje ook trouwens. Trots zijn op jezelf en denk eraan, je gesprekspartners zijn ook mensen met hun eigen zwakheden en minder goede eigenschappen. Zij oordelen over jou ja, maar jij mag ook best een oordeel over hen hebben.
Dankje :)

Ben ook wel zeker van m'n zaak, maar het is wel een contract van >ton/jaar.
Daarom had ik verwacht dat ik wat zenuwachtiger zou zijn.
Gelukkig is m'n zelfvertrouwen de laatste weken weer bijna teruggekeerd op het oude niveau. Zal allemaal wel met elkaar te maken hebben.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86234228
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:55 schreef Swietje het volgende:
Even een vraagje he..
je kan nooit genoeg schoenen hebben!!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86234398
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ehm.. nee?
dat mensen die onder tram 9 komen ook te vervangen zijn :*

meld je ziek en denk aan jezelf.
Ja doei.
pi_86234452
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:28 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik sluit me hier helemaal bij aan.

NK: :* Relaties op afstand zijn moeilijk. :{

Succes met je presentatie V1z0r en met de sollicitatie Puf! ^O^

Ik heb spierpijn. :X
^^

zonder spierpijn :P

Gister lekker mosselen gegeten :9 en frietjes met zurige mayo :9

Lijstje:

O: allbran en sinasappelsap
T: 1/2 komkommer
L: 1 roggebrood en kalkoenfilet
T: 2 tomaten
D: ik denk snelle hap bij de la place over de a4. Neem denk ik een grote kom soep en een broodje
T: Kwark en light siroop

Mijn lief is ziekig, hoest als een zeehond en heeft pijn aan zijn neusholtes. Hopelijk lukt het om zijn bacillen bij mij uit de buurt te houden. Geen zin om ziek te worden :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86234459
XM, luister eens naar je lichaam i.p.v. naar je verstand. :*

Schoenen besteld... :@ *O*
pi_86234515
never mind :')!
Ja doei.
pi_86234584
Hahahaha, Mo _O-
pi_86234594
:@
Ja doei.
pi_86234612
Ik zou het ook doen hoor :*
  donderdag 9 september 2010 @ 10:50:31 #236
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_86234693
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
never mind :')!
Ik heb het gelezen en ik zou het ook doen. Als jij je er toch prettiger door voelt :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 9 september 2010 @ 10:55:57 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86234858
Ik heb het gemist ;(.
  Vis een optie? donderdag 9 september 2010 @ 10:56:44 #238
70532 loveli
N
pi_86234882
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het gemist ;(.
Mod worden, kun je de editgeschiedenis zien.
crap in = crap out
  donderdag 9 september 2010 @ 10:57:38 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86234907
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat staat niet in de planning -O-
  donderdag 9 september 2010 @ 11:03:06 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86235078
Lijstje dan maar!

O: 2 bruine boterhammen: 1x jam, 1x appelstroop
T: appel, speculaasje
L: 500 ml roeryoghurt met muesli en gebroken lijnzaad
T: appel
D: pasta-ovenschotel part II
  donderdag 9 september 2010 @ 11:11:47 #241
236335 neen
schone schijn
pi_86235328
Doe je ding gewoon moblo!
pi_86235604
Whut mo?

Ik slaap al 2 weken beroerd. Bah :r
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_86236061
Chico, past het shirtje?
  donderdag 9 september 2010 @ 11:47:44 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86236356
Meh, ik verhuis nooit weer. Het enige boek dat ik nu écht nodig heb is volstrekt onvindbaar :r.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 september 2010 @ 11:49:40 #245
148689 Muis006
pi_86236396
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:47 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik verhuis nooit weer. Het enige boek dat ik nu écht nodig heb is volstrekt onvindbaar :r.
Het stratenboek?
  donderdag 9 september 2010 @ 11:49:57 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86236406
quote:
Gesproken versie hebben? *)
  donderdag 9 september 2010 @ 11:49:59 #247
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86236409
quote:
Hoe vinden de katjes het op het nieuwe adres?
The love you take is equal to the love you make.
  Vis een optie? donderdag 9 september 2010 @ 11:52:46 #248
70532 loveli
N
pi_86236487
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gesproken versie hebben? *)
Dat vraag je aan een dove?
crap in = crap out
pi_86236993
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje dan maar!

O: 2 bruine boterhammen: 1x jam, 1x appelstroop
T: appel, speculaasje
L: 500 ml roeryoghurt met muesli en gebroken lijnzaad
T: appel
D: pasta-ovenschotel part II
zeg lieve XM, je was zo goed boterhammen aan t eten... waar zijn ze gebleven? niet stiekem harder gaan lijnen omdat je niet mag sporten nu he...

en :* ik vind dat je je gewoon ziek moet melden. je hebt zelfs fysiek iets, ook al weet je nog niet wat het is... als je collega onder de tram loopt pak jij het werk op, nu andersom. je bent nooit echt onmisbaar op werk.
Kwak
pi_86236999
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:52 schreef loveli het volgende:

[..]

_O-
Kwak
pi_86237038
hoi. vrije dag vandaag. moet wel veel klusjes doen voor orkestproject en wil ook nog wat aan studie doen. en stofzuigen. hoei.

vandaag eerste gesprek gehad in de individuele behandeling als vervolg op de therapie vorig jaar. ben benieuwd wat dat wordt...
Kwak
  donderdag 9 september 2010 @ 12:09:44 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86237090
Ik begrijp de bezorgdheid, maar ik ga me echt niet ziek melden. Nog paar uurtjes. Morgen heb ik een bruiloft, maandag werk ik thuis ivm het onderzoek, dus ben pas dinsdag weer op kantoor.
  donderdag 9 september 2010 @ 12:09:50 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86237093
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Doet ze vast met opzet :P.

@ Lienekien: Pippa heeft het prima naar de zin, want dat is een avonturier, maar Janneke heeft wat meer tijd nodig.

Dank God dat het droog is vandaag *O*.

En ik heb m'n beddegoed wel gevonden, dus ik kon iig m'n bed verschonen na 3 weken :X.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 september 2010 @ 12:10:19 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86237108
Als Vik op een terras met mij kan praten, kan ze ook naar dat boek luisteren.
pi_86237174
Aloha!

IK hoef vandaag geen les te geven, dus zit lekker (wel op school) achter mijn computer te werken. *O*

Alleen zit mijn broek dus te strak, dus nu voel ik de hele tijd een rol over mijn broekrand heen hangen en tegen het bureau geplet worden :')
  donderdag 9 september 2010 @ 12:12:27 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86237177
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als Vik op een terras met mij kan praten, kan ze ook naar dat boek luisteren.
Ik heb het boek al gelezen ;). Maar mijn VWO 4-leerlingen moeten het ook lezen en ik wilde het even meenemen, zodat ze de achterflap kunnen lezen enzo.

Maar goed, dan volgende week maar. Hopelijk ligt het ergens tussen Marks spullen, al kan ik me dat niet voorstellen want ik heb al mijn boeken in LB-dozen ingepakt en de LB-dozen heb ik nu allemaal gehad. Een optie is dat het nog bij m'n ouders ligt.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 september 2010 @ 12:13:44 #257
148689 Muis006
pi_86237205
e: laat maar :P
  donderdag 9 september 2010 @ 12:18:41 #258
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86237354
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Doet ze vast met opzet :P.

@ Lienekien: Pippa heeft het prima naar de zin, want dat is een avonturier, maar Janneke heeft wat meer tijd nodig.

Dank God dat het droog is vandaag *O*.

En ik heb m'n beddegoed wel gevonden, dus ik kon iig m'n bed verschonen na 3 weken :X.
Ik zou daar enorm tegenop zien, verhuizen met kat. Maar bij jou ging het in zo'n stroomversnelling!

Zolang Janneke niet overal begint te plassen, hoef je je niet veel zorgen te maken. :)
The love you take is equal to the love you make.
  Vis een optie? donderdag 9 september 2010 @ 12:31:50 #259
70532 loveli
N
pi_86237679
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:13 schreef Muis006 het volgende:
e: laat maar :P
:W
crap in = crap out
pi_86238387
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:56 schreef loveli het volgende:

[..]

dat is bijna het grootste voordeel van mod zijn O+ zo kon ik ook de foto van Merel en haar masker nog zien O+
Ja doei.
pi_86238918
Presentatie goed verlopen!
Maar 10 vragen gehad, allemaal makkelijk te antwoorden.
Viel dus reuze mee :D
Nu hopen dat de baas het contract rond krijgt!

XM, je komt over als een taaie ^O^
Misschien wel net zo fijn dat je even je gedachten kunt verzetten op 't werk, erover blijven piekeren helpt ook niet natuurlijk.

M'n nieuwe dekbedovertrek + kussenslopen zijn binnen gekomen bij postkantoor.
Vanavond lekker fijn op nieuw beddengoed slapen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86239049
we gaan niet in pak O+ hebben m'n secretaris en besloten O+

yay :%
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 9 september 2010 @ 13:20:39 #263
70532 loveli
N
pi_86239093
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
we gaan niet in pak O+ hebben m'n secretaris en besloten O+

yay :%
Je gaat in jurk? Een van de laatste blote benen dagen!
crap in = crap out
pi_86239136
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Je gaat in jurk? Een van de laatste blote benen dagen!
nee, in m'n vormvrije kloffie O+ dat ik gewoon aan heb vandaag, en stropdas *)

muffintop kijken in de sportschool is overigens niet goed voor je humeur :')!
Ja doei.
pi_86239244
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee, in m'n vormvrije kloffie O+ dat ik gewoon aan heb vandaag, en stropdas *)

Muffintop kijken?! wtf is dat?
pi_86239324
te strakke broek, eroverheenbulkend vet

:')!
Ja doei.
  donderdag 9 september 2010 @ 13:28:21 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86239354
Fijn dat 't goed ging V1z0R! (net zo'n kutnaam als de mijne om te tikken O+ )

Ik meld me inderdaad niet gauw ziek. Dan moet er wel een been half afliggen ofzo, of ik moet echt hoge koorts oid hebben. Vorig jaar zelfs na val van de trap met onbruikbare knie naar het werk gegaan. Ik kon niet meer lopen. Duvel heeft me toen naar kantoor gebracht :').
  donderdag 9 september 2010 @ 13:29:11 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86239387
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Muffintop kijken?! wtf is dat?
pi_86239399
geen foto's van mij posten damnit! :(
Ja doei.
pi_86239410
Het maakt niet uit XM, maar wij willen alleen maar dat je goed om jezelf denkt en dat doe je niet echt.. }:|
  Vis een optie? donderdag 9 september 2010 @ 13:31:07 #271
70532 loveli
N
pi_86239446
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Doos, je moet naar de muffintops van anderen kijken en zien dat het best meevalt met de jouwe!
crap in = crap out
pi_86239465
er waren alleen maar gheyle mooie dames :')
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 9 september 2010 @ 13:32:36 #273
70532 loveli
N
pi_86239495
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
er waren alleen maar gheyle mooie dames :')
Dan moet je naar een sportschool gaan voor niet-studenten.
crap in = crap out
pi_86239502
en nu ga ik maar snel naar college voordat ik 'n nieuwe motor koop met geld dat ik eigenlijk niet kan missen :P :W
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 9 september 2010 @ 13:34:10 #275
70532 loveli
N
pi_86239542
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
en nu ga ik maar snel naar college voordat ik 'n nieuwe motor koop met geld dat ik eigenlijk niet kan missen :P :W
Met motoren is het net als met schoenen, alleen moet je die niet ongebruikt in de kast laten staan. Wat voor motor en wat kost 'ie?
crap in = crap out
pi_86239671
Nynke :*

Even een stomme vraag tussendoor. Gehakt he, dat bak je niet in een koekenpan toch? Maar hoe doe je dat dan wel? :@ :') Ik heb geen speciale braadpan, maar wel een gewone pan met deksel. En dan de gehaktballen erin + ? water? olie? En dan lang laten staan ofzo?

In mijn studentenkookboek ( :+ ) staat dat je boter in een pan moet doen en dan lang wachten. Maar er staat niet wat voor pan. En er staat dat je het moet braden, maar ik weet niet wat dat is.
  Vis een optie? donderdag 9 september 2010 @ 13:37:35 #277
70532 loveli
N
pi_86239674
1337 (8>
crap in = crap out
pi_86239739
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn dat 't goed ging V1z0R! (net zo'n kutnaam als de mijne om te tikken O+ )

Ik meld me inderdaad niet gauw ziek. Dan moet er wel een been half afliggen ofzo, of ik moet echt hoge koorts oid hebben. Vorig jaar zelfs na val van de trap met onbruikbare knie naar het werk gegaan. Ik kon niet meer lopen. Duvel heeft me toen naar kantoor gebracht :').
Typ dan gewoon viz :P

Ken het zelf ook, 3 dagen na 1e knie operatie achter de bar gestaan i.v.m. fiets-vierdaagse....
Knie is nooit meer beter geworden, wel oppassen dus!

Oke, weet ik nu ook wat muffintop is :D
Ietsjes minder dan op foto vind ik eigenlijk best wel 'sexy' (haat dat woord, klinkt alsof m'n ouders het zouden zeggen)
pi_86239746
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:36 schreef P.F. het volgende:
Chico, past het shirtje?
Ja het past! Ik ben wel duidelijk breder dan jij oO< maar hij zit prima. Dus hij blijft hier :P.
pi_86239851
ik smste net happy 1337 naar Mr.Mo :9 :P

het is een BMW R1100gs :P we gaan richting allroad en dat leek ons wel wat. Eerst even proefrijden.. zie er nu een voor 2500 euro staan met 114k op de teller.. is net ingereden :P
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 9 september 2010 @ 13:45:42 #281
70532 loveli
N
pi_86240019
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik smste net happy 1337 naar Mr.Mo :9 :P

het is een BMW R1100gs :P we gaan richting allroad en dat leek ons wel wat. Eerst even proefrijden.. zie er nu een voor 2500 euro staan met 114k op de teller.. is net ingereden :P
Ik ken iemand met zoiets. Klok-klepel: weet niet of het over dit type gaat, maar er was een bmw waar de 1100 een probleem had dat latere modellen niet meer hadden, omdat ze daar een 1150 blok in gedaan hadden. Iets met meer olieverbruik ofzo. Maar het is nogal een klok-klepel ding, dus ik kan er compleet naast zitten.

De man die ik ken is trouwens dik tevreden met z'n GS.
crap in = crap out
pi_86240054
Jullie weten wat 1337 is? Nerds :P
pi_86240289
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:37 schreef Chicolate het volgende:
Nynke :*

Even een stomme vraag tussendoor. Gehakt he, dat bak je niet in een koekenpan toch? Maar hoe doe je dat dan wel? :@ :') Ik heb geen speciale braadpan, maar wel een gewone pan met deksel. En dan de gehaktballen erin + ? water? olie? En dan lang laten staan ofzo?

In mijn studentenkookboek ( :+ ) staat dat je boter in een pan moet doen en dan lang wachten. Maar er staat niet wat voor pan. En er staat dat je het moet braden, maar ik weet niet wat dat is.
wat ik doe is idd een hapjespan of een koekenpan

braden = boter verhitten (een lekkere gehaktbal bak je niet in olie. sowieso, olie :{w )
ballen erin als de boter goed bruin is
even laten aanbraden tot ze lekker bruin worden aan één kant.
omdraaien

dan heb je de keuze: ofwel omdraaien, op een lager pitje zetten en deksel erop zonder water erbij (kan ook een pannendeksel op je koekenpan doen!) ofwel omdraaien, op lager pitje en laten sudderen door er een kopje warm water bij te gieten. dan krijg je jus maar worden ze niet krokant. ik heb altijd krokantige gehaktballen (haal ze vaak nog even door paneermeel voor ik ze bak :@ ) maar jusballen zijn ook lekkah

grote ballen moeten een half uurtje, kleintjes tien-15 minuten afh. van de grootte.
Kwak
  donderdag 9 september 2010 @ 13:52:49 #284
236335 neen
schone schijn
pi_86240297
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:46 schreef V1z0R het volgende:
Jullie weten wat 1337 is? Nerds :P
7 over half 12
pi_86240343
O+
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:52 schreef neen het volgende:

[..]

7 over half 12
Ja doei.
pi_86240596
quote:

[..]

7 over half 12
doh!

@Kwak: jusballen kun je eventueel nog even in de frituur doen voor een krokant laagje, is alleen zonde om daarvoor de frituur aan te doen :D
pi_86240778
quote:

[..]

7 over half 12
Pssst, dat is 1137, of was het expres? :@
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86240781
Hello ladies, ik heb een vraagje :)

Weet iemand goede Pilates workouts die je kan downloaden?

Heb vandaag voor t eerst een les gedaan en is erg goed bevallen en wil eventueel, buiten de les eens per week, ook thuis zelf wel eens iets eraan doen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 september 2010 @ 14:14:57 #289
331 Merel
Be here now.
pi_86241111
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:05 schreef DarkElf het volgende:

Heb vandaag voor t eerst een les gedaan en is erg goed bevallen en wil eventueel, buiten de les eens per week, ook thuis zelf wel eens iets eraan doen.
Ik vond Pilates voor Dummies wel oké :)
  donderdag 9 september 2010 @ 14:16:18 #290
236335 neen
schone schijn
pi_86241167
:') goed bezig maarja ik heb ook zon leuke engels lerares joh
  donderdag 9 september 2010 @ 14:17:35 #291
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86241207
ik heb een nieuwe monitor, en die kan ik kantelen. Vet cool!
pi_86241326
tof!
Ja doei.
pi_86241410
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:05 schreef DarkElf het volgende:

Lekker is dat hè? Ik moet na pilates altijd mijn achteruitkijkspiegel in de auto verstellen omdat ik dan ineens weer een stuk langer ben. :')
Heb het een tijdje gedaan via mijn fysiotherapeut en nu heb ik zelf zo'n mat en bal en doe ik dus thuis regelmatig wat oefeningen. Het fijnst is nog wel dat je heel snel resultaat ziet omdat je buikspieren echt aan het werk gezet worden tijdens de hele workout.

Geen tips voor donwloadbare workouts van mij want ik ben daar zelf ook naar op zoek. :P

Lijstje tot nu toe:
O: boterham met appelstroop en een met pindakaas
L: boterham met ham en een met humus
T: klein handje chips :@

Mijn D wordt waarschijnlijk de duitse biefstuk die gisteren op de planning stond met spruitjes en aardappels en dan vanavond nog een bak kwark met muesli en een perzik in stukjes.
pi_86241479
Pilates for dummies gevonden, in de lijst gezet. Eens zien of dat wat is idd :) Tnx merel.

en ja het was zeker lekker :Y Wel zwaar (ben geopereerd in maart en mijn buikspieren zijn afschuwelijk zwak) maar dat voelde juist lekker... Hoop hiermee mijn spieren sterker te maken. (zijn ze sowieso al van 3x per week hardlopen maar t kan altijd beter)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86241610
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wat ik doe is idd een hapjespan of een koekenpan

braden = boter verhitten (een lekkere gehaktbal bak je niet in olie. sowieso, olie :{w )
ballen erin als de boter goed bruin is
even laten aanbraden tot ze lekker bruin worden aan één kant.
omdraaien

dan heb je de keuze: ofwel omdraaien, op een lager pitje zetten en deksel erop zonder water erbij (kan ook een pannendeksel op je koekenpan doen!) ofwel omdraaien, op lager pitje en laten sudderen door er een kopje warm water bij te gieten. dan krijg je jus maar worden ze niet krokant. ik heb altijd krokantige gehaktballen (haal ze vaak nog even door paneermeel voor ik ze bak :@ ) maar jusballen zijn ook lekkah

grote ballen moeten een half uurtje, kleintjes tien-15 minuten afh. van de grootte.
Oh dankje! Ik ga dan voor de krokante ballen, jus eet ik toch niet :P.

En ik bak bijna alles in olijfolie :@. Vind ik lekker. Maar gehakt zal in boter bakken.
  Vis een optie? donderdag 9 september 2010 @ 14:29:41 #296
70532 loveli
N
pi_86241684
Broodje bal-mayo om 3 uur 's nachts bij Liliput, dat waren nog eens tijden!
crap in = crap out
pi_86241712
Ik ben er mee begonnen toen ik ook helemaal in de kreukels lag en ik zag na een week of vier / vijf al duidelijk verschil met twee keer in de week oefeningen doen. Je krijgt er echt een enorm goede kont, killerbenen en een strakke buik van. :9 De meeste oefeningen zijn ook prima aan te passen aan kneuzenlijven. :Y
  donderdag 9 september 2010 @ 14:30:39 #298
236335 neen
schone schijn
pi_86241728
Ik begin dus echt oud te worden, gas aan laten staan, dingen door elkaar halen, tijd verkeerd lezen. Beetje aan het wegdromen altijd. Ik ga maar koffie drinken ofzo, dit werk kan ik vanavond nog wel doen.
SPOILER
pi_86241874
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben er mee begonnen toen ik ook helemaal in de kreukels lag en ik zag na een week of vier / vijf al duidelijk verschil met twee keer in de week oefeningen doen. Je krijgt er echt een enorm goede kont, killerbenen en een strakke buik van. :9 De meeste oefeningen zijn ook prima aan te passen aan kneuzenlijven. :Y
goed om te weten :D

Hoe vaak ga jij?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 september 2010 @ 14:42:13 #300
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86242202
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel heeft me toen naar kantoor gebracht :').
Omdat je dreigde met de trein te gaan, dwaas mens. :{w
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86242263
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:33 schreef DarkElf het volgende:

[..]

goed om te weten :D

Hoe vaak ga jij?
Ik ging twee keer in de week maar inmiddels doe ik die oefeningen gewoon zelf thuis. Ze hebben bij de Scapino van die matjes (deze week ook nog in de aanbieding) en ik heb ooit eens ergens zo'n grote bal op de kop getikt en die haal ik nu regelmatig tevoorschijn. Maar ik merk wel dat het makkelijker is om die oefeningen te doen als iemand anders je verteld welke oefening je wanneer moet doen. Ik lig nu nog wel eens doelloos op dat matje te bedenken welke oefening ik nou weer zal doen en dan schiet het toch wat minder op. :')

Maar ik heb pilates voor dummies ook gedownload dus die ga ik morgen proberen. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')