abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86233230
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:48 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

In de hoop dat daar vast wel een hoop moslims tussen zitten?
:|W
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_86237402
De 'moskee' grenst niet aan Ground Zero, maar zit tenminste twee straten verderop. Daarnaast zitten er al twee moskeeen daar in de buurt en is dit nieuwe centrum eerder een centrum voor educatie dan dat het puur en alleen een moskee is. Overigens gebruiken ze het pand nu al als gebedsruimte. Wist je ook dat diegene die het bekostigd een groot aandeelhouder is van Fox News? Ik vraag me af hoeveel van de media commotie die Fox veroorzaakt heeft hierover voor deze moskee betaalt _O-

Dit hele gebeuren gaat echt NERGENS over en een ieder die zegt 'omgwtfbbq, muslimz! kut moskee!' begrijpt er ook vrij weinig van. Lees verder dan de kop van het artikel, google het even en je vindt van zelf nuttige informatie over het onderwerp en ziet dan dat de media weer lekker een hype opklopt om rotzooi en haat aan mensen te verkopen. Want daar kunnen we niet genoeg van krijgen lijkt het.
pi_86244651
Ach, in het achterlijke gedeelte van het Midden-oosten worden wat cartoons (en ambassades) in de brand gestoken, en in het achterlijke deel in het Westen worden wat koranboeken in brand gestoken. Dat brengt de zaken weer wat in balans :+
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_86244747
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:20 schreef Hamilcar het volgende:
De 'moskee' grenst niet aan Ground Zero, maar zit tenminste twee straten verderop. Daarnaast zitten er al twee moskeeen daar in de buurt en is dit nieuwe centrum eerder een centrum voor educatie dan dat het puur en alleen een moskee is. Overigens gebruiken ze het pand nu al als gebedsruimte. Wist je ook dat diegene die het bekostigd een groot aandeelhouder is van Fox News? Ik vraag me af hoeveel van de media commotie die Fox veroorzaakt heeft hierover voor deze moskee betaalt _O-
Jon Stewart riep op om niet naar Fox News te kijken als je niet wil dat de 'moskee' er komt. _O-
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_86248980
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:54 schreef Compatibel het volgende:
Wilders wordt wijs;
- Gooit de helft van zijn standpunten over boord
Dit is het meest verwerpelijke. Als politieke partij dien je vast te houden aan je standpunten. Als verkiesbaar kamerlid dien je jezelf ook op te stellen als volksvertegenwoordiger, dus hetgeen te vertegenwoordigen wat in je partijprogramma staat. Het is werkelijk onbeschrijfbaar waarom Wilders op zoveel bijval kan rekenen nu hij bereid is om bij ieder standpunt water bij de wijn te doen. Van elke andere politieke partij wordt dat niet getolereerd.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_86250266
Maar het boek verscheuren en de film Fitna waren wel een goed plan zeker? :')

Nu is Wilders nog minder serieus te nemen, populist dattie is.
pi_86251295
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:49 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Dit is het meest verwerpelijke. Als politieke partij dien je vast te houden aan je standpunten. Als verkiesbaar kamerlid dien je jezelf ook op te stellen als volksvertegenwoordiger, dus hetgeen te vertegenwoordigen wat in je partijprogramma staat. Het is werkelijk onbeschrijfbaar waarom Wilders op zoveel bijval kan rekenen nu hij bereid is om bij ieder standpunt water bij de wijn te doen. Van elke andere politieke partij wordt dat niet getolereerd.
Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen op hem gaan stemmen een volgende verkiezing wanneer hij al zijn sociale punten laat vallen. Dit neemt namelijk de legitimering weg voor een stem op de PVV; het kan enkel en alleen nog wanneer je een xenofobe vreemdelingenhater bent (ja dat is dubbelop, maar het klinkt zo mooi). En hoe kun je dan nog vertellen aan de buurman dat je op de PVV hebt gestemd.

Tenzij vreemdelingenhaat de komende vier jaar op zichzelf een legitiem verschijnsel wordt natuurlijk, dat moeten we afwachten.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86251351
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:01 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen op hem gaan stemmen een volgende verkiezing wanneer hij al zijn sociale punten laat vallen.
Nou, de mensen die ik ken zijn anders niet van plan om NIET op Wilders te stemmen mocht het snel op verkiezingen aankomen. Kennelijk maakt het allemaal niet uit wat je roept, zolang het maar op islamietje pesten neerkomt.
pi_86251377
1Vandaag gekeken iemand?
pi_86251412
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:04 schreef IHVK het volgende:
1Vandaag gekeken iemand?
Nope. Want?
pi_86251425
Ging over Wilders 9/11 en zijn Amerikaanse geldschieters.
pi_86251437
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:03 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Nou, de mensen die ik ken zijn anders niet van plan om NIET op Wilders te stemmen mocht het snel op verkiezingen aankomen. Kennelijk maakt het allemaal niet uit wat je roept, zolang het maar op islamietje pesten neerkomt.
Zolang er nog geen gedoogakkoord is (ik wou regeerakkoord zeggen, maar dat is zó 2006) heeft Wilders nog geen standpunten laten vallen natuurlijk. Die impact moet nog komen, en ik verwacht daar veel van.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86251473
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:05 schreef IHVK het volgende:
Ook dat interesseert men niet. Het is gewoon heel simpel, men wíl Wilders stemmen, totdat men níet meer Wilders wil stemmen, maar dat zal eerder uit verveling of desinteresse zijn dan om dit soort zaken.
pi_86252855
Wilders neemt ons allemaal bij de neus. Zaterdag tekent hij de vrede met de Islam, daarna gaat hij alsnog over een links meerderheidskabinet praten.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  donderdag 9 september 2010 @ 20:47:40 #65
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_86255281
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:07 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ook dat interesseert men niet. Het is gewoon heel simpel, men wíl Wilders stemmen, totdat men níet meer Wilders wil stemmen, maar dat zal eerder uit verveling of desinteresse zijn dan om dit soort zaken.
Vergeet ook niet dat PVV in elke peiling minder zetels toebedeeld krijgt dan in de werkelijkheid.
  donderdag 9 september 2010 @ 20:48:55 #66
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_86255339
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:05 schreef IHVK het volgende:
Luuk Koelman had de Metrolezers eerder geïnformeerd over deze financiering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')