Smaken verschillen zullen we maar zeggen, maar ik heb het juist een beetje gehad met die Lexus-style achterlicht units.quote:Op zondag 19 september 2010 18:23 schreef Faxie het volgende:
De achterkant is niet bepaald gewaagd oid nee, maar 'lelijk' vind ik wel erg ver gaan. De onderkant van de bumper die wat verder uitsteekt zie je bij de RX7 FD trouwens ook.
Verder heeft de RX8 wel een van de mooiste achterlichten die er zijn imo. Ledjes aan de zijkant zijn erg gaaf in het donker.
quote:Op zondag 19 september 2010 14:59 schreef Hyperdude het volgende:
Subaru Impreza Casa Blanca
5000 stuks van gemaakt voor de Japanse markt.
[ afbeelding ]
5000 te veel volgens mij.
[..]
.
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Impreza
En dan te bedenken dat de mooiste wagen ooit dezelfde naam draagtquote:Op zondag 19 september 2010 14:59 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
.
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Impreza
De bekleding van de stoelen is wel tofquote:Op zondag 19 september 2010 19:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Subari Vivio Bistro verdient trouwens ook een vermelding in dit topic.
Smaken verschillen, daarom staat er ook 'imo'quote:Op zondag 19 september 2010 19:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen, maar ik heb het juist een beetje gehad met die Lexus-style achterlicht units.
Al heeft de RX8 wel 1 van de fraai-ere exemplaren van dat soort achterlicht units.
[..]
Net zo lelijk. Ik snap echt niet wat mensen in de RX8 zien...quote:Op zondag 19 september 2010 15:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Post dan een goede foto, en niet een van een concept.
[ afbeelding ]
Ik vind de kont van de Rx7 FD dan weer minder geslaagd met die bult in het midden.... rest wel erg mooi.
Verder ben je helemaal gestoord![]()
Vertel, wat vind jij wel mooi dan?quote:Op zondag 19 september 2010 20:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Net zo lelijk. Ik snap echt niet wat mensen in de RX8 zien...
Dat is de Homer Simpson auto!quote:Op zondag 19 september 2010 14:59 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat interieur is zeker wel nice alleen de verkeerde kleur!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:37 schreef ukker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |