WTF is dat voor gezwelquote:Op woensdag 8 september 2010 19:00 schreef baquelappe het volgende:
Ssangyong in het algemeen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enz enz.
Is Ssangyong niet Koreaans?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:00 schreef baquelappe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enz enz.
Dat zeg ik, zo lelijk dat hij weer leuk wordtquote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef Daniel1976 het volgende:
Die auto uit de OP is juist leuk man![]()
![]()
![]()
![]()
bolhoedjequote:
Een Prius met een dakkapel.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:00 schreef baquelappe het volgende:
[ afbeelding ]
Da's een klassieker man, en nog een mooie ookquote:
De WUT !?!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel of dat ding uit 4 superlelijke auto's is samengesteld, en de 'ontwerper' wist ook nog niet wat de voor- en achterkant zou gaan worden volgens mij
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Vind hem juist wel iets hebben, niet echt mooi ofzo maar ook niet bepaald lelijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:23 schreef retuow82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn god wat een gedrocht, heb je nog geluk dat hij snel is en dat niemand het ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |