De WUT !?!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel of dat ding uit 4 superlelijke auto's is samengesteld, en de 'ontwerper' wist ook nog niet wat de voor- en achterkant zou gaan worden volgens mij
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Vind hem juist wel iets hebben, niet echt mooi ofzo maar ook niet bepaald lelijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:23 schreef retuow82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn god wat een gedrocht, heb je nog geluk dat hij snel is en dat niemand het ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
En tóch denk ik dat er van zo'n Cube bést wat te maken valt met wat stylingDan welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Laat me raden, citroën fan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:38 schreef DS4 het volgende:
Mag ik ook gewoon volstaan met het verwijzen naar de websites van de Japanse merken? Daar staan plaatjes zat van lelijke jappen...
Serieus, ik ken vrijwel geen jap die er fatsoenlijk uit ziet (ok, ze zijn niet allemaal meteen lelijk, maar een mooie jap is heel zeldzaam).
Dat is ook niet geheel waar maar oke...quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:58 schreef Faxie het volgende:
Zo snel was ie niet eens dacht ik. Een beetje de Hyundai Coupe van de exoten haha
Ik vind zo'n Cube ook wel grappig heur, zijn we iig met zijn 2enquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:40 schreef MrSoreto het volgende:
Ik zal wel de enige op fok zijn die de Nissan Cube wel grappig vindt.. Doet me een beetje denken aan een Renault 4 van vroeger..
Maar:
[ afbeelding ]
Gelukkig zie je ze bijna niet meer, die lelijke pukkels op de weg..
En ze zijn ook nog met de meest foute velgen geleverd die je kunt bedenken:quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:46 schreef zquing het volgende:
[..]
de enige mazda die ik lelijk vind
Dit is trouwens ook wel grappig:quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind zo'n Cube ook wel grappig heur, zijn we iig met zijn 2en
Het spijt me..quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:27 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, erg grappig, maar lees de TT nog eens goed ??
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:08 schreef retuow82 het volgende:
[..]
En ze zijn ook nog met de meest foute velgen geleverd die je kunt bedenken:
[ afbeelding ]
berenvelgen
Met 233 hele pk's uit dat V6 blok kun je juist een 320d voorblijven jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:23 schreef retuow82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn god wat een gedrocht, heb je nog geluk dat hij snel is en dat niemand het ziet
Want een 320d is een modale wagen die iedereen zomaar even nieuw kan kopen....quote:Op zondag 12 september 2010 09:16 schreef osmo het volgende:
[..]
Met 233 hele pk's uit dat V6 blok kun je juist een 320d voorblijven ja
http://www.topgear.com/UK(...)mium-gold-2010-06-09
dat dus, en dan ook nog die gryfusherrie als ze een versnelling terugschakelen om er langs te willen.quote:Op zondag 12 september 2010 13:16 schreef wiltoyo het volgende:
[ afbeelding ]
Sjonnie-in-zijn-ferrari-auto
Deze valt nog wel mee, meestal kom je ze tegen met een kachelpijp aan de onderkant. Lopen die dingen op een open haard ofzo.
quote:Op zondag 12 september 2010 13:16 schreef wiltoyo het volgende:
[ afbeelding ]
Sjonnie-in-zijn-ferrari-auto
Deze valt nog wel mee, meestal kom je ze tegen met een kachelpijp aan de onderkant. Lopen die dingen op een open haard ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |