Ik 1...valt weer meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef cafca het volgende:
Dit keer in ieder geval maar 2 platen gemist die ik zelf in de kast heb staan
Hier nog wel een vrijwilliger trouwens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:42 schreef belsen het volgende:
De volgende komt als het goed is van Grobbel, ook Berkery had al aangegeven om er eens eentje samen te stellen. Ik hoop dat we het kunnen volhouden iedere maand er eentje te hebben.
Dat is niet misgelopen. want dat klopt ook gewoon. En als ik mijn pnt natel, ook goedgerekend.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:20 schreef ScottTracy het volgende:
n00bie gefeliciteerd, belsen opnieuw bedankt. Ben zelf wel tevreden, al had ik er wel meer kunnen weten als ik er nog even goed voor was gaan zitten. Ben denk ik een puntje misgelopen bij Too Much Love Will Kill You (dacht Brian May)
Hm, dan misschien bij Bassie & Adriaan... ik had "Dag Vriendjes" en het moest "Hallo Vriendjes zijn...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is niet misgelopen. want dat klopt ook gewoon. En als ik mijn pnt natel, ook goedgerekend.
Die heb ik allebei opgeschreven, want bestaan allebei en beginnen hetzelfdequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hm, dan misschien bij Bassie & Adriaan... ik had "Dag Vriendjes" en het moest "Hallo Vriendjes zijn...
Ik ben niet te streng geweest, inderdaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die heb ik allebei opgeschreven, want bestaan allebei en beginnen hetzelfde
Vind het trouwens erg lastig om een moeilijkheidsgraad vast te stellen. Ideeën zat, maar het kan zowel veel te moeilijk als te makkelijk worden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:42 schreef belsen het volgende:
De volgende komt als het goed is van Grobbel, ook Berkery had al aangegeven om er eens eentje samen te stellen. Ik hoop dat we het kunnen volhouden iedere maand er eentje te hebben.
Bij de jubileum-trivia's deed ik het meestal zo:quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vind het trouwens erg lastig om een moeilijkheidsgraad vast te stellen. Ideeën zat, maar het kan zowel veel te moeilijk als te makkelijk worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |