Dat is volgens mij wat serieuzer, net als Melt-Banana (hoewel?) of Mono.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:55 schreef A-mineur het volgende:
Probeer eens Boris uit Japan, is meer stonerrock/doom maar hebben ook wel wat punk-achtige nummers
als het maar rammeltquote:Op woensdag 8 september 2010 17:30 schreef psaexorp het volgende:
Is dit een ''alle japanse punk hier'' topic of moet je specifiek zoetsappige shizzle posten?
Ook de mijne niet...quote:Op woensdag 8 september 2010 18:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind het wat teveel op duitse powermetal lijken, niet mijn smaak
quote:
Die eerste... japanse versie van meezing/pubpunk waar goedkope engelse punk verzamelaars mee vol staan (sham69, 999, chelsea enzo).quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:35 schreef Desunoto het volgende:
Als het om Japanse punk gaat mag THE BLUE HEARTS niet ontbreken:
En ook THE HIGH-LOWS die daarna werd opgericht door twee van de leden waaronder de zanger:
En die zijn ook weer gestopt en nu heb je The Cro-Magnons.
Maar de muziek van deze bands is zo lastig te vinden.Zo jammer.
En iets minder punk maar het zijn dan wel weer meisjes met gitaren die rocken:
Mwoa, Melt Banana past hier vast ook wel tussen.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wat serieuzer, net als Melt-Banana (hoewel?) of Mono.
Nou ja, zeker de begin tijd was natuurlijk behoorlijk rammelend... Cell-scape is dan een stuk serieuzer en vind ik ook meteen hun beste. Daarom viel Bambi's Dilemma me ook tegen, was weer wat terug naar het oude terwijl ik hoopte dat ze op de weg van Cell-Scape verder zouden gaan.quote:Op zondag 12 september 2010 13:37 schreef Trashcanman het volgende:
Mwoa, Melt Banana past hier vast ook wel tussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |