Misschien iets aantrekkenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat het als ik een milkshake aan het maken ben en al die jongens lopen mijn tuin in.
Een "gewoon" restaurant staat niet zoals de Griek of Argentijn bekend om z'n vleesmaaltijdenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:28 schreef crv het volgende:
[..]
Dat geldt dan voor elk restaurant en niet alleen voor de griek.
Overigens de griek waar ik altijd ging die heeft gewoon one-plate gerechten
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 8 september 2010 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat het als ik een milkshake aan het maken ben en al die jongens lopen mijn tuin in.
En je bent er gelijk weer even bijquote:
Gohquote:
Ja ik snap het dus ook niet. [quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik snap het dus ook niet. [
Soppen zei je? [/TAL]quote:
quote:
Let's agree to disagreequote:Op woensdag 8 september 2010 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een "gewoon" restaurant staat niet zoals de Griek of Argentijn bekend om z'n vleesmaaltijden
En ja tuurlijk hebben ze ook gewone borden. Maar ook een bord vol vlees als je wilt.
quote:
wat halen ?quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 8 september 2010 15:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in de nieuwe topic lijst.Ik kom altijd als der een nieuwe topic is.
Oh jaquote:Op woensdag 8 september 2010 15:33 schreef Kally het volgende:
Ll, meestal wacht je met een test tot je overtijd bent en aangezien C_A tot vrijdag ongesteld zou kunnen worden lijkt mij het logisch dat ze nog heel even wacht
Bij Kelis denk ik altijd meteen aan "i hate you so much right now, AHHHHHHHH"quote:
Heerlijk liedjequote:Op woensdag 8 september 2010 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Kelis denk ik altijd meteen aan "i hate you so much right now, AHHHHHHHH"
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
waar doe je dat? Ik wil ook jongens halen!
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Samen kokûh?quote:
De basisschool schijnt een goede plek te zijn. Probeer het eens.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind het niksquote:
Dat liedje moet gewoon keihard gedraaid worden.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het niksMaar speel je dat dan ook automatisch hard af om lekker in de vibe te zitten of gewoon zacht volume?
Een vrij recente van Kelis vond ik wel tof, met die vage clip en husky's erbij
Vanavond niet sorry, zit nog vol van Papa Joequote:Op woensdag 8 september 2010 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Samen kokûh?
Ik wil nu én naar de Griek én een milkshake én die truffelnoten van Benny
Wat danquote:Op woensdag 8 september 2010 15:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow echt? Hmmm ik begin me wat af te vragen
Denk je? Ik hoop hetquote:Op woensdag 8 september 2010 15:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat ze misschien niet ongesteld wordt
Ik eet te vaak bij de Griek… ik ben het gewendquote:Op woensdag 8 september 2010 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je gaat er niet van aan de raceMaar als je al aan de race bent en daar een bord vol gekruid vlees naar binnen douwt
Ik heb niet zo snel last van m'n maag, maar veel mensen hebben met zwaar tafelen bij bv de Griek snel last.
Dat kan ik zaterdag pas doenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan toch gewoon een test doen? Dan weet je het zeker
Dit dusquote:Op woensdag 8 september 2010 15:33 schreef Kally het volgende:
Ll, meestal wacht je met een test tot je overtijd bent en aangezien C_A tot vrijdag ongesteld zou kunnen worden lijkt mij het logisch dat ze nog heel even wacht
Hmm misschien dat het daar mis gaat, eens een keer hard afspelen en gillenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat liedje moet gewoon keihard gedraaid worden.En dan lekker schreeuwen ook al heb ik er geen reden voor want ik haat niemand echt
Hehequote:Op woensdag 8 september 2010 15:39 schreef crv het volgende:
[..]
Vanavond niet sorry, zit nog vol van Papa Joe
Dat klinkt wel heel erg fout
Ik heb er gelukkig ook nooit last van, ik heb alleen een enkele keer best veel dorst als ik thuis komquote:Op woensdag 8 september 2010 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik eet te vaak bij de Griek… ik ben het gewend
verzamelpostpostquote:Op woensdag 8 september 2010 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat dan
[..]
Denk je? Ik hoop het
[..]
Ik eet te vaak bij de Griek… ik ben het gewend
[..]
Dat kan ik zaterdag pas doen
[..]
Dit dusHoewel het wel erg kriebelt
Joahquote:Op woensdag 8 september 2010 15:42 schreef crv het volgende:
Overigens kun je niet te vaak bij de griek eten![]()
Toen ik nog in NL woonde gingen we elke week
Inktvisringen was mijn lievelingsvoorgerecht, Varkenshaas met Feta in champignongsaus als hoofdgerecht en een fles Chateau Julia erbijquote:
Welke wedstrijd?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga zaterdag voor het eerst van mijn leven naar een voetbalwedstrijd, of ja, een professioneel wedstrijd.
vanaf januari 2007quote:Op woensdag 8 september 2010 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang zit je al in het buitenland crv?
Welke ?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga zaterdag voor het eerst van mijn leven naar een voetbalwedstrijd, of ja, een professioneel wedstrijd.
welke wedstrijdquote:Op woensdag 8 september 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
Oh zo'n tijd al! Is het permanent?quote:
PVS - NEC in het Eindje.quote:
Haha misschien wel.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke... tof
Bos gaat ook altijd... misschien zie je 'm
Leuk Bellaquote:
Ik doe een Ajaxshirt aan. Of Feyenoord. Ik weet niet welke erger zal zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk BellaDoe je een sjoaltjie om
Ajaxquote:Op woensdag 8 september 2010 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik doe een Ajaxshirt aan. Of Feyenoord. Ik weet niet welke erger zal zijn.
Ajax it is.quote:
Joah, het komt niet geloofwaardig over als je vol walging als een Rottûrdammert gaat pratenquote:
Ik mijn 38000stequote:Op woensdag 8 september 2010 16:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn 35000ste bericht gemist.
Je hebt me niet ingehaald.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik mijn 38000ste
Ik heb je ingehaald
Mijn Amsterdamse accent is betur. Rotterdam is alleen goed voor concerten enzo.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joah, het komt niet geloofwaardig over als je vol walging als een Rottûrdammert gaat praten
Jij hebt er een tijdlang meer gehadquote:Op woensdag 8 september 2010 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt me niet ingehaald.Je had er zolang ik je ken altijd al meer.
Echt?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt er een tijdlang meer gehad
Dat siewosie.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kom je nog leuke boeren tegen Bellabella
Als het aan mij ligt wel, heb geen behoefte terug te keren naar Nederlandquote:Op woensdag 8 september 2010 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo'n tijd al! Is het permanent?
Nee.quote:
Dus je zit daar maar als rasechte Nederlander ergens in de middle of Nowhere?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:16 schreef crv het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel, heb geen behoefte terug te keren naar Nederland
Ciaotjes en succesquote:Op woensdag 8 september 2010 16:17 schreef crv het volgende:
ok ik gaat ervandoor. Heb een date bij de Bank
Ja, je jaagt iedereen weg.quote:
Wat een onwijs toffe kaartquote:Op woensdag 8 september 2010 16:23 schreef pgrferrari het volgende:
Pisces, ik heb weer een kaartje ontvangen!
http://www.postcrossing.com/postcards/US-817105
Ik heb er nu 6 ontvangen en 5 verzonden
http://www.postcrossing.com/user/Marcel91
Welke teckel?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
Die teckel is wel een tikkie fors though
Spambot.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
4 op een rij, als ik nou niet in de dag score sta
Icon van die Amerikaanquote:
Ja, leuk tochquote:Op woensdag 8 september 2010 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
"(For example: if you are from France a Peugeot,Citroen, if you are from Italy a Ferrari...)"
Hehe
Nee, ik post niet om te scoren, meer een constateringquote:
Ja zekerquote:
:333333333quote:Op woensdag 8 september 2010 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik post niet om te scoren, meer een constatering
Ik ga altijd voor mijn brievenbus liggenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeker![]()
Ik ben benieuwd wanneer ik weer een kaartje krijg
Ja het is zeker heel leuk, want het kan vandaag, morgen of over 2 weken zijn, dat is idd het leukequote:Op woensdag 8 september 2010 16:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor mijn brievenbus liggen![]()
Maar dat is juist leuk want dan is je brievenbus elke dag een verassing!
Vooral als je een blauwe envelop krijgt
Ja die zakjesquote:Op woensdag 8 september 2010 16:32 schreef pgrferrari het volgende:
@Pisces, je weet toch dat ik die plastic zakjes had gekocht voor de kaarten?
Ik heb net bij de Aldi een hele mooie opbergdoos gekocht voor de kaarten
Dus ik kan nog ff vooruit
quote:
Jij komt ook op de meet, wat leuk.quote:
Als jij een beetje je best erop doet wel jaquote:Op woensdag 8 september 2010 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij komt ook op de meet, wat leuk.
Nou, daar maak ik me zo'n zorgen om, ik ben bang dat het allemaal niet geil genoeg is.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jij een beetje je best erop doet wel ja
Een blauwe doos met witte bloemetjes patronen en van die zilvere sierranden.quote:
Staat die ook op de site (in de folder)? Kiek eensquote:Op woensdag 8 september 2010 16:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een blauwe doos met witte bloemetjes patronen en van die zilvere sierranden.
Redelijk modern.
Zulke als ze bij Ikea ook hebben, alleen wat groter.
Maak me gekquote:Op woensdag 8 september 2010 16:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een blauwe doos met witte bloemetjes patronen en van die zilvere sierranden.
Redelijk modern.
Zulke als ze bij Ikea ook hebben, alleen wat groter.
Ik had gedacht dat jij niet genoegen zou nemen met zo'n goedkope doos.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vorig jaar 2 doosjes gekocht bij de Action, om m'n losse (nog te sorteren/in te plakken) foto's in te doen. De meesten kochten die doos voor de postkaarten die je er bij krijgt. Ik voor het doosje
Daar bewaar ik ook alle kaartjes in die ik nu voor Postcrossing koop.
Binnenkort eens kijken of ze de dozen nog verkopen, om er nu eentje te kopen om echt voor de foto's te gebruiken
Ik heb ook net een 2 fotoalbums bij de Aldi gehaald:quote:Op woensdag 8 september 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vorig jaar 2 doosjes gekocht bij de Action, om m'n losse (nog te sorteren/in te plakken) foto's in te doen. De meesten kochten die doos voor de postkaarten die je er bij krijgt. Ik voor het doosje
Daar bewaar ik ook alle kaartjes in die ik nu voor Postcrossing koop.
Binnenkort eens kijken of ze de dozen nog verkopen, om er nu eentje te kopen om echt voor de foto's te gebruiken
Ik zal ff kijken.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat die ook op de site (in de folder)? Kiek eens
Ik ben normaal niet zo van de doosjes Bella, dus dan mag hij goedkoop zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij niet genoegen zou nemen met zo'n goedkope doos.
Ah zo eentjequote:Op woensdag 8 september 2010 16:45 schreef pgrferrari het volgende:
Dat is ongeveer zoiets: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80115460
Alleen heb ik een andere kleur met patroon, en is de doos ongeveer 2x zo groot.
Ik zal ff kijken of ik hem nog kan vinden op internet van de Aldi.
Zweedse dozen zijn erg in trek de laatste jaren.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:45 schreef pgrferrari het volgende:
Dat is ongeveer zoiets: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80115460
Alleen heb ik een andere kleur met patroon, en is de doos ongeveer 2x zo groot.
Ik zal ff kijken of ik hem nog kan vinden op internet van de Aldi.
Ja altijd lekker en makkelijkquote:Op woensdag 8 september 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zweedse dozen zijn erg in trek de laatste jaren.
Maar deze is Duits en 2x zo groot.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar deze is Duits en 2x zo groot.
Straks eens vragen of Benny z'n chick niet kwijt is
Die is natuurlijk ook 2x zo groot na die vakantie met iBumpy
Vooral die blondequote:Op woensdag 8 september 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:48 schreef pgrferrari het volgende:
Zal dit wel zijn:
http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_32/OFF01.SHTML
Maar daar staat mijn doos niet bij, en deze staat op 14 augustus.
Dus gewoon even langswippen bij de Aldi zou ik zeggen
Ik zie Benny en Duitse chick als dit:quote:Op woensdag 8 september 2010 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Benny een oude fiets of een jonge Lena?
Pics!quote:Op woensdag 8 september 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
Die Daphne Deckers en d'r nieuwe bustehouders, watisdat?
Ik heb de reclame op tv nu een keer of 3 gezien, L-vorm ofzo, magische houders voor huisvrouwtjes.quote:
Even op youtube kijken...quote:Op woensdag 8 september 2010 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de reclame op tv nu een keer of 3 gezien, L-vorm ofzo, magische houders voor huisvrouwtjes.
Niet zo´n kuttopics maken.quote:
Zu hause misschien?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok.
Waar is iedereen gebleven?!
Ik ga hem ook weer eens draaien. Na die hele issue hier met de PM en de blog, en las ook al iemand in dat topic die toch wel eea had zitten. Ben vanavond weg, dan kan het mooi draaienquote:Op woensdag 8 september 2010 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
Kolere, ik heb werkelijk alles al gedraaid, van Ad-aware, Hitman Pro, Spybot en weet ik het wat allemaal, en nog heb ik bagger aan spyware staan
Welk topic?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde hem openlaten. Maar je liep te baggeren.
Ga je maar eens in de hoek staan schamen.
Ja maar, ik moet een oplossingquote:Op woensdag 8 september 2010 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga hem ook weer eens draaien. Na die hele issue hier met de PM en de blog, en las ook al iemand in dat topic die toch wel eea had zitten. Ben vanavond weg, dan kan het mooi draaien
Bite mequote:Op woensdag 8 september 2010 17:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde hem openlaten. Maar je liep te baggeren.
Ga je maar eens in de hoek staan schamen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hitman Pro nogmaals? Avast downloaden en die gewoon es draaien?
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
Kolere, ik heb werkelijk alles al gedraaid, van Ad-aware, Hitman Pro,
Ja okay, maar dat zijn voornamelijk spyware programma's. Heb je ook een behoorlijke virusscanner? En anders ff PC opnieuw installeren.quote:
Whut. Serieus? Per ongeluk?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een kutzooi, mijn oom heeft mijn tante d´r neus gebroken.
Nee.quote:
Ja piemol dat is nou net wat ik niet wil doenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
En anders ff PC opnieuw installeren.
Maar als je beide vreemdgaatquote:Op woensdag 8 september 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
Lang verhaal maar ze zijn allebei vreemdgegaan, maar hij kan het blijkbaar iets minder hebben.
Ja, krijg van die hoerenreclames als ik google gebruikquote:Op woensdag 8 september 2010 17:06 schreef pgrferrari het volgende:
Weet je zeker dat het spyware is Pisces?
Inderdaad, maar hij heeft een dikke kronkel in zijn kop qua die dingen.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar als je beide vreemdgaatDan of ga je er beide lekker mee door en heb je gewoon een open cq kut-huwelijk. Of je je zegt 'Fair enough
' en je gaat scheiden
Welke browser?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, krijg van die hoerenreclames als ik google gebruikIk snap d'r geen reet van, niemand anders werkt op m'n laptop en ik download zelden op dit ding. Nou ja zal toch wel ergens iets geklikt hebben ofzo
Nee, was dat maar. Het is m'n bloedeigen oom.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso meteen aangifte gaan doen en dan duidelijk aangeven dat je niet denkt dat hij het erbij laat zitten.
Hij is de aangetrouwde partij?
Zowel Firefox als IEquote:
Ben je lekker mee dan.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, was dat maar. Het is m'n bloedeigen oom.
Ccleaner ook al gebruikt?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, krijg van die hoerenreclames als ik google gebruikIk snap d'r geen reet van, niemand anders werkt op m'n laptop en ik download zelden op dit ding. Nou ja zal toch wel ergens iets geklikt hebben ofzo
Tja elke familie zijn rotte appels zullen we maar zeggen.quote:
Ik hoop dat ze het doorzetquote:Op woensdag 8 september 2010 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
Nu heeft ze er eindelijk genoeg van, hij heeft haar wel vaker geslagen maar ze is te bang om van hem af te gaan. Nu wil ze het doen, ze kan ook bij ons terecht enzo. Ik ben bang dat hij iet heel engs gaat doen.
Inderdaad. Ik bedoelde het ook niet lullig. Maar klote situatie wel ja. Zeker aangezien hij hier de 'eigen' familie isquote:Op woensdag 8 september 2010 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja elke familie zijn rotte appels zullen we maar zeggen.
AVG gedaan, Ccleaner zal ik eens doenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ccleaner ook al gebruikt?
En installeer AVG free anders ook ff
Misschien een stomme vraag.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AVG gedaan, Ccleaner zal ik eens doen
wss?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bleegh, je wss blocked je spyware/virus dan ook gewoon die bekende removers
Werk zelf met computers, dus jepquote:Op woensdag 8 september 2010 17:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag.
Maar je weet wat cookies zijn?
quote:
Alle windows updates gedraaid?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Werk zelf met computers, dus jep
Maar ik gooi er nog wel even een ander virusding over, meestal is het een kwestie van een paar proggies en dan is het klaar.
Whutterdewhut?quote:AMSTELVEEN - Een 55-jarige man uit Amstelveen heeft woensdagochtend een brandweerman met een mes in zijn arm gestoken, terwijl die een brand bluste in de woning van de verwarde man. Dat maakte de politie bekend.
Ja redelijk up-to-date, al wacht ik altijd ff tot de nieuwste er even doorheen is.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alle windows updates gedraaid?
Zelfde mensen die ambulancepersoneel in elkaar slaan.quote:
Ik las dus echt letterlijk "JE wss" vandaar de vraagquote:Op woensdag 8 september 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bleegh, je wss blocked je spyware/virus dan ook gewoon die bekende removers
Als het nou iemand van 80 was, dement ofzo, maar 55...quote:Op woensdag 8 september 2010 17:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zelfde mensen die ambulancepersoneel in elkaar slaan.
Lief.quote:
Mja rotte appel is een ding, maar dit is meer een rotte granaatappelquote:Op woensdag 8 september 2010 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja elke familie zijn rotte appels zullen we maar zeggen.
Hey geklede manquote:Op woensdag 8 september 2010 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja rotte appel is een ding, maar dit is meer een rotte granaatappel.
Dat kun je wel zeggen, hij maakt haar helemaal kapot.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja rotte appel is een ding, maar dit is meer een rotte granaatappel.
Nee nee, maar zit duizend dingen tegelijk te doen, over 40 minuutjes weer weg, vandaarquote:Op woensdag 8 september 2010 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las dus echt letterlijk "JE wss" vandaar de vraag![]()
Zit je mobiel LL?
Dank je ik was je tegen gekomen, alleen ik miste de fotoquote:Op woensdag 8 september 2010 17:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kally![]()
Nogmaals gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen, hij maakt haar helemaal kapot.
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nee, maar zit duizend dingen tegelijk te doen, over 40 minuutjes weer weg, vandaar
Ik had hem via pakketpost van TNT verzonden.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je ik was je tegen gekomen, alleen ik miste de foto
Ms heeft de postbode hem zelf meegenomenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had hem via pakketpost van TNT verzonden.![]()
Hij zal nog wel komen dan...
Anders dien ik wel een klacht in.
Sterkte er maar mee. Hopelijk wordt er iets mee gedaan.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja mop, ik snap het je weet wat ik heb meegemaakt, maar ze moet zelf toch echt weggaan, anders gebeurt er niks en loopt het straks helemaal erg afquote:Op woensdag 8 september 2010 17:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik was er helemaal op voorbereidquote:Op woensdag 8 september 2010 17:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had hem via pakketpost van TNT verzonden.![]()
Hij zal nog wel komen dan...
Anders dien ik wel een klacht in.
Weet ik, en ze wil nu ook echt doorzetten maar hij heeft nog steeds een grote grip op haar. En wij weten ook niet precies wat we moeten doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mop, ik snap het je weet wat ik heb meegemaakt, maar ze moet zelf toch echt weggaan, anders gebeurt er niks en loopt het straks helemaal erg af
Haar iig uit zijn invloedssfeer halenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet ik, en ze wil nu ook echt doorzetten maar hij heeft nog steeds een grote grip op haar. En wij weten ook niet precies wat we moeten doen.
Probeer haar een paar dagen bij jullie te houden, even wat rust voor der, haar vooral niet met hem laten praten en klaar staan voor der meer kun je niet doenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet ik, en ze wil nu ook echt doorzetten maar hij heeft nog steeds een grote grip op haar. En wij weten ook niet precies wat we moeten doen.
ASO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111`!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 september 2010 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Volle treinen. Kinderen die nog geen 5 minuten zonder aandacht kunnen kleuren en constant op durende toon "mama!" roepen. Telefoongesprekken van anderen waar je niet omheen kan... kill me...
Daarom ook mp3 speler.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Volle treinen. Kinderen die nog geen 5 minuten zonder aandacht kunnen kleuren en constant op durende toon "mama!" roepen. Telefoongesprekken van anderen waar je niet omheen kan... kill me...
Ik ben zo blij met mijn tuutquote:Op woensdag 8 september 2010 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Telefoongesprekken afluisteren vind ik juist een van de leukste dingen om te doen in de trein.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
staat al aanquote:
Vooral van zo'n puber die ruzie heeft met vriend/vriendinquote:Op woensdag 8 september 2010 17:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Telefoongesprekken afluisteren vind ik juist een van de leukste dingen om te doen in de trein.
Mijn tuut = mijn autoquote:
Wat een belachelijke benaming.quote:
Ik ookquote:
ik soms ook, maar.dit.was een.vervelend gesprek door iemand met een vervelende en doordringende stem.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Telefoongesprekken afluisteren vind ik juist een van de leukste dingen om te doen in de trein.
Ik vind huisvrouwen veel leuker, die kunnen zó enorm zeuren. Ik krijg dan altijd medelijden met degene aan de andere kant van de lijnquote:Op woensdag 8 september 2010 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Vooral van zo'n puber die ruzie heeft met vriend/vriendin
Even denken...nee boeit me dus geen reet hoe jij erover denktquote:
Idemquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Even denken...nee boeit me dus geen reet hoe jij erover denkt
quote:
Ja meestal hun man, die zo dom was te zeggen nee schat je hoeft niet te werkenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind huisvrouwen veel leuker, die kunnen zó enorm zeuren. Ik krijg dan altijd medelijden met degene aan de andere kant van de lijn.
O ikke weer foeiquote:
Nee ik vind het wel lekker zo, lekker pittig, lekker anders, lekker prettig gestoord, wijntje erbij, lekker bouwvak in Renesse.quote:
Of een van hun vriendinnen, dat gezever over die kinderen... je zou er moordneigingen van krijgen. Maar toch is het wel leuk om aan te horen hoe wanhopig ze zijn om hun kind maar zoveel mogelijk de hemel in te prijzenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja meestal hun man, die zo dom was te zeggen nee schat je hoeft niet te werken
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik vind het wel lekker zo, lekker pittig, lekker anders, lekker prettig gestoord, wijntje erbij, lekker bouwvak in Renesse.
O ik prijs mijn kinderen ook de hemel in, damn en ik ben niet eens huisvrouwquote:Op woensdag 8 september 2010 17:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Of een van hun vriendinnen, dat gezever over die kinderen... je zou er moordneigingen van krijgen. Maar toch is het wel leuk om aan te horen hoe wanhopig ze zijn om hun kind maar zoveel mogelijk de hemel in te prijzen.
Ach, zit ingebakken. Kun je niets aan doenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:50 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik prijs mijn kinderen ook de hemel in, damn en ik ben niet eens huisvrouw![]()
Ik wil medelijden mensen, en jullie moeten zeggen dat t een slecht baas is..quote:Op woensdag 8 september 2010 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Grr.. had voor alle dagen dat ik naar jumbo moet komende 2 weken collega' gevonden waarmee ik kan meerijden..
Belt leidinggevende dat mn rooster helemaal is veranderd
weer opnieuwe beginnen..
Nee ik weet het, ik moet ermee levenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, zit ingebakken. Kun je niets aan doen.
KUT BAAS IK HAAT HEM KUTVEGHEL HEELDIE JUMBO KAPOT MAKENBOM EROP IK HAAT COMMUNISMEquote:Op woensdag 8 september 2010 17:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wil medelijden mensen, en jullie moeten zeggen dat t een slecht baas is..
toe nouuuuhouuuu....
Ahhhhhhhhhhhh Kittykatje wat rot nou toch voor je, hier kusje eropquote:Op woensdag 8 september 2010 17:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
toe nouuuuhouuuu....
het is een vrouwquote:Op woensdag 8 september 2010 17:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
KUT BAAS IK HAAT HEM KUTVEGHEL HEELDIE JUMBO KAPOT MAKENBOM EROP IK HAAT COMMUNISME![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
toe nouuuuhouuuu....
Kutwijf.quote:
Dankje!quote:Op woensdag 8 september 2010 17:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhh Kittykatje wat rot nou toch voor je, hier kusje erop
Precies, niet denken in problemen maar in oplossingenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Ik heb nu iemand waar ik morgen mee kan rijdenAls die andere dagen niet lukken, gaan ze maar mooi mijn tijden aanpassen
quote:
Jaaquote:Op woensdag 8 september 2010 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies, niet denken in problemen maar in oplossingen
Ja paps, have funquote:Op woensdag 8 september 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
Kinders, ik ben naar college. Lief spelen hé
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa:Y maar wel klote, net alles geregeld.. grr Maar goed
Ik word zo opgehaald voor het afvalclubje
*zenuwachtig*
We gaan wippen en doktertje spelen.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
Kinders, ik ben naar college. Lief spelen hé
quote:
Ik wilde die ook hier neerzetten maar iets hield me tegen.quote:
Jij vind mij liefquote:Op woensdag 8 september 2010 17:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wilde die ook hier neerzetten maar iets hield me tegen.
quote:
Mijn autoriteit op het gebied van plaatjes, natuurlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wilde die ook hier neerzetten maar iets hield me tegen.
Mijn collectie geeft de jouwe een minderwaardigheidscomplex. Mijn piemol trouwens ook.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mijn autoriteit op het gebied van plaatjes, natuurlijk.
Veel plezier.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik ga mn haartjes ff strak doen, en dan er van door!
x
kokkerel ze jarige jetquote:Op woensdag 8 september 2010 17:59 schreef Kally het volgende:
Ik ga eten maken denk ik, ja ik ga het doen, gewoon omdat het kan
quote:
quote:
Nee, ik heb geen piemol, moet je nagaan hoe groot die van FF dan is!quote:
Dankje, veel plezier.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
Bella sterkte lievie
Ik ben zo uit etentot vanavond misschien
Frank F.?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen piemol, moet je nagaan hoe groot die van FF dan is!
griek zequote:Op woensdag 8 september 2010 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
Bella sterkte lievie
FiFa.quote:
Ach, size doesn't matter!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen piemol, moet je nagaan hoe groot die van FF dan is!
Ik mag tot hopen voor je dat ik onder de 2e categorie valquote:Op woensdag 8 september 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo neukvlees![]()
En biermaten natuurlijk
Jawel.quote:
Ik vermoedde al zoietsquote:
Qua vrouwen is dat natuurlijk een ander verhaal. Lijkt me.quote:
Eet smakelijk alvast C_A, veel plezierquote:Op woensdag 8 september 2010 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
Bella sterkte lievie
Je mag zelf kiezenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:08 schreef crv het volgende:
[..]
Ik mag tot hopen voor je dat ik onder de 2e categorie val![]()
Mwah, hangt er vanaf welke 'size' bedoelt wordtquote:Op woensdag 8 september 2010 18:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Qua vrouwen is dat natuurlijk een ander verhaal. Lijkt me.
TETTEN.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:11 schreef Avey het volgende:
[..]
Mwah, hangt er vanaf welke 'size' bedoelt wordt
Ah.quote:
quote:
Oh. Uiteraard maakt dat uitquote:
quote:
Dankje.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah.
Ik lees nu ook terug, ook van mij sterkte Bella voor jou en je familie. Hopelijk kunnen jullie ze op de een of andere manier nog een zetje de goede richting in geven.
ben je uitgekookt ?quote:
Nee ze willen brood dus nou ja makkelijkquote:
Zou me een goed idee lijken, laat de raderen goed draaien.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dankje.We hebben haar net gesproken en er zijn weer allemaal kutdingen gebeurt, ik wil het liefst dat ze gewoon bij ons blijft nu, alles op een rijtje zetten en zo.
Eetzequote:Op woensdag 8 september 2010 18:13 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik ga eten, lekkere klysmaatjes van me.
Heb je zulk tof beleg?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ze willen brood dus nou ja makkelijk
Nee nou ja pindakaas en jam willen zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |