Misschien iets aantrekkenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat het als ik een milkshake aan het maken ben en al die jongens lopen mijn tuin in.
Een "gewoon" restaurant staat niet zoals de Griek of Argentijn bekend om z'n vleesmaaltijdenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:28 schreef crv het volgende:
[..]
Dat geldt dan voor elk restaurant en niet alleen voor de griek.
Overigens de griek waar ik altijd ging die heeft gewoon one-plate gerechten
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 8 september 2010 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat het als ik een milkshake aan het maken ben en al die jongens lopen mijn tuin in.
En je bent er gelijk weer even bijquote:
Gohquote:
Ja ik snap het dus ook niet. [quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik snap het dus ook niet. [
Soppen zei je? [/TAL]quote:
quote:
Let's agree to disagreequote:Op woensdag 8 september 2010 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een "gewoon" restaurant staat niet zoals de Griek of Argentijn bekend om z'n vleesmaaltijden
En ja tuurlijk hebben ze ook gewone borden. Maar ook een bord vol vlees als je wilt.
quote:
wat halen ?quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 8 september 2010 15:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in de nieuwe topic lijst.Ik kom altijd als der een nieuwe topic is.
Oh jaquote:Op woensdag 8 september 2010 15:33 schreef Kally het volgende:
Ll, meestal wacht je met een test tot je overtijd bent en aangezien C_A tot vrijdag ongesteld zou kunnen worden lijkt mij het logisch dat ze nog heel even wacht
Bij Kelis denk ik altijd meteen aan "i hate you so much right now, AHHHHHHHH"quote:
Heerlijk liedjequote:Op woensdag 8 september 2010 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Kelis denk ik altijd meteen aan "i hate you so much right now, AHHHHHHHH"
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
waar doe je dat? Ik wil ook jongens halen!
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Samen kokûh?quote:
De basisschool schijnt een goede plek te zijn. Probeer het eens.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind het niksquote:
Dat liedje moet gewoon keihard gedraaid worden.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het niksMaar speel je dat dan ook automatisch hard af om lekker in de vibe te zitten of gewoon zacht volume?
Een vrij recente van Kelis vond ik wel tof, met die vage clip en husky's erbij
Vanavond niet sorry, zit nog vol van Papa Joequote:Op woensdag 8 september 2010 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Samen kokûh?
Ik wil nu én naar de Griek én een milkshake én die truffelnoten van Benny
Wat danquote:Op woensdag 8 september 2010 15:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow echt? Hmmm ik begin me wat af te vragen
Denk je? Ik hoop hetquote:Op woensdag 8 september 2010 15:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat ze misschien niet ongesteld wordt
Ik eet te vaak bij de Griek… ik ben het gewendquote:Op woensdag 8 september 2010 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je gaat er niet van aan de raceMaar als je al aan de race bent en daar een bord vol gekruid vlees naar binnen douwt
Ik heb niet zo snel last van m'n maag, maar veel mensen hebben met zwaar tafelen bij bv de Griek snel last.
Dat kan ik zaterdag pas doenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan toch gewoon een test doen? Dan weet je het zeker
Dit dusquote:Op woensdag 8 september 2010 15:33 schreef Kally het volgende:
Ll, meestal wacht je met een test tot je overtijd bent en aangezien C_A tot vrijdag ongesteld zou kunnen worden lijkt mij het logisch dat ze nog heel even wacht
Hmm misschien dat het daar mis gaat, eens een keer hard afspelen en gillenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat liedje moet gewoon keihard gedraaid worden.En dan lekker schreeuwen ook al heb ik er geen reden voor want ik haat niemand echt
Hehequote:Op woensdag 8 september 2010 15:39 schreef crv het volgende:
[..]
Vanavond niet sorry, zit nog vol van Papa Joe
Dat klinkt wel heel erg fout
Ik heb er gelukkig ook nooit last van, ik heb alleen een enkele keer best veel dorst als ik thuis komquote:Op woensdag 8 september 2010 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik eet te vaak bij de Griek… ik ben het gewend
verzamelpostpostquote:Op woensdag 8 september 2010 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat dan
[..]
Denk je? Ik hoop het
[..]
Ik eet te vaak bij de Griek… ik ben het gewend
[..]
Dat kan ik zaterdag pas doen
[..]
Dit dusHoewel het wel erg kriebelt
Joahquote:Op woensdag 8 september 2010 15:42 schreef crv het volgende:
Overigens kun je niet te vaak bij de griek eten![]()
Toen ik nog in NL woonde gingen we elke week
Inktvisringen was mijn lievelingsvoorgerecht, Varkenshaas met Feta in champignongsaus als hoofdgerecht en een fles Chateau Julia erbijquote:
Welke wedstrijd?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga zaterdag voor het eerst van mijn leven naar een voetbalwedstrijd, of ja, een professioneel wedstrijd.
vanaf januari 2007quote:Op woensdag 8 september 2010 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang zit je al in het buitenland crv?
Welke ?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga zaterdag voor het eerst van mijn leven naar een voetbalwedstrijd, of ja, een professioneel wedstrijd.
welke wedstrijdquote:Op woensdag 8 september 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |