Misschien iets aantrekkenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat het als ik een milkshake aan het maken ben en al die jongens lopen mijn tuin in.
Een "gewoon" restaurant staat niet zoals de Griek of Argentijn bekend om z'n vleesmaaltijdenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:28 schreef crv het volgende:
[..]
Dat geldt dan voor elk restaurant en niet alleen voor de griek.
Overigens de griek waar ik altijd ging die heeft gewoon one-plate gerechten
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 8 september 2010 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat het als ik een milkshake aan het maken ben en al die jongens lopen mijn tuin in.
En je bent er gelijk weer even bijquote:
Gohquote:
Ja ik snap het dus ook niet. [quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik snap het dus ook niet. [
Soppen zei je? [/TAL]quote:
quote:
Let's agree to disagreequote:Op woensdag 8 september 2010 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een "gewoon" restaurant staat niet zoals de Griek of Argentijn bekend om z'n vleesmaaltijden
En ja tuurlijk hebben ze ook gewone borden. Maar ook een bord vol vlees als je wilt.
quote:
wat halen ?quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 8 september 2010 15:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in de nieuwe topic lijst.Ik kom altijd als der een nieuwe topic is.
Oh jaquote:Op woensdag 8 september 2010 15:33 schreef Kally het volgende:
Ll, meestal wacht je met een test tot je overtijd bent en aangezien C_A tot vrijdag ongesteld zou kunnen worden lijkt mij het logisch dat ze nog heel even wacht
Bij Kelis denk ik altijd meteen aan "i hate you so much right now, AHHHHHHHH"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |