Nee ik ging naar bedquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:05 schreef ErwinDikkie het volgende:
ha bart ga je mee bieren in de vic?
goedemorgen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:57 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenZo naar Amsterdam.
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:57 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenZo naar Amsterdam.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemorgen.
ik ben al actief geweest.
heggeschaar door mn haar
Mogguhquote:
aqua wordt morgen moeten straks wegquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
[..]
* LovelyLady voelt aan Erwindikkies voorhoofd of alles nog wel goed gaat
En nu het aquarium ???
[..]
Mogguh
Tja, housewarming van vrienden...quote:
Nog iets speciaals wat je daar hoopt te vinden?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:39 schreef Olga het volgende:
Vandaag lekker niets doen, morgen naar rommelmarkt op schermereiland
Daar heb je toch een bieb voorquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:08 schreef Olga het volgende:
Boeken. Ik heb net mijn boekenkast weer opgeruimd dus er is weer plaats
Sneller lezen of minder boeken meenemen, dan moet je welquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:13 schreef Olga het volgende:
Nee, want die vergeet ik steeds terug te brengen waardoor ik dan weer een boete kreeg dus daar ben ik al geruime tijd mee gekapt
Ayçaquote:
Ayca en ik drinken samen breezahsquote:
Nee, ik had een datequote:Op zaterdag 11 september 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ging je eigenlijk doen in A'dam?
Dr. Martens scoren?
Dat zegt wel genoeg denk ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:16 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, dat was wel een date zeg. Ik ben voor hem gevallen, letterlijk![]()
![]()
. Over een bruggetje lopen, afstapje niet zien en *PLOF* daar lag ik op de grond
.
ik zie geen diepte door een oogafwijking.
Gelukkig heb ik door mijn charmante actie wel een onweerstaanbare indruk achter gelaten en komt er zeker een vervolgdate.
Och meis, heb je je bezeerd? Over indruk achter laten gesproken zegquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
Om mezelf even te citeren uit een ander topic:
[..]
Dat zegt wel genoeg denk ik.
Enkel verzwikt, doet best pijn nu. Maar het was heel leukquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och meis, heb je je bezeerd? Over indruk achter laten gesproken zeg
Wel leuk dat er een vervolgdate inzit
Je moet verzorgd wordenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
Enkel verzwikt, doet best pijn nu. Maar het was heel leuk.
Verbandje eromheen gedaan, en nee, geen pulletjes voor mij voorlopigquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet verzorgd worden
En voor je het weet heb je pulletjes![]()
hoe lief
Dat weet ik, maar ik vind pulletjes zo'n leuk woord, en pulletjes zijn liefquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Verbandje eromheen gedaan, en nee, geen pulletjes voor mij voorlopig.
Nee geen koopzondag, even naar opa en oma, en daarna een feestje van mijn oma in de Gulden Vliesquote:Op zondag 12 september 2010 09:04 schreef Kleurdoos het volgende:
is er koopzondag dan ? nee toch
ik zat er gisteren voor t eerst op een terras.. komt er zo'n stom draaiorgelmannetje staan..
ik wist niet dat mijn irritatiegrens zo laag was
Je kan ook naar Purmerend? Daar is het koopzondagquote:Op zondag 12 september 2010 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:
zat je me alweer blij te maken.
nu moet ik de hele dag roze kastelen bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |