Is niet erg hoor, ik let er vaak ook niet op, en ik weet eigenlijk ook niet waarom ik dat daarin geschreven hebquote:Op woensdag 15 september 2010 21:11 schreef mefke79 het volgende:
Ah, GGB, ik let nooit zo op onderschriften, dat blijkt wel weer. Dan hoop ik voor jou dat je eisprong nog moet komen. Voel je die niet?
Dat zeker weten is inderdaad erg fijn... Ben gewoon helemaal zenuwachtig... T zou wel heel apart zijn 4 jaar geleden al 2 jaar geklust en 4 jaar geen anticonceptie gebruikt en dan zal t nu de 2e ronde raak zijn...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het toch ook wel spannend vind. Ik zit nu op dag 32. Het is dat ik ervaring heb met lange cyclussen, maar een stemmetje in mn achterhoofd zegt soms wel.. ja maar 2 weken geleden heb je wel een eisprong gehad ik had duidelijk cervixslijm dus had je nu wel een keer ongesteld moeten worden.
Ik ben er ook over aan het denken om toch binnenkort maar te gaan testen, weten we het ook zeker. Dat is ook wel prettig eigenlijk.
Jij maakt t nog spannender!!! Ik begin er bijna in te geloven!!! En als je wil duimen, graag! En heel erg dankjewelquote:Op woensdag 15 september 2010 21:10 schreef mefke79 het volgende:
dames...ik heb bij alle drie de zwangerschappen steken in mijn liezen gehad.
Zal ik dan maar vast in duimstand?!
Danku danku en heel veel succes met de kvk marathonquote:Op woensdag 15 september 2010 21:09 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
--
* GirlGoneBad's duimen gaan overuren draaien voor Debje en Diaan73...
Dat zeg ik alleen omdat de laatste keer dat ik je hier tegenkwam er nog geen sprake van wasquote:Op woensdag 15 september 2010 12:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helemaal niet stiekem hoor...gewoon "open en bloot" hier... IRL wel stiekem trouwens.
vrouwtje,En wat zijn jullie ook al lang bezig zeg.
Volgens mij was er toen nog heel veel twijfel. Of het was in de periode dat Lennon "erg druk" was...quote:Op woensdag 15 september 2010 22:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat zeg ik alleen omdat de laatste keer dat ik je hier tegenkwam er nog geen sprake van was
Peace was ervan nog niet overtuigd denk ik mij te herinnerenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij was er toen nog heel veel twijfel. Of het was in de periode dat Lennon "erg druk" was...
Vischje, van harte welkom!! Een cyclus van 93 dagen en dan moeten wachten.Wel een beetje stom van de huisarts...
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:49 schreef DebjeD het volgende:
Ik heb wel telkens van die steekjes in mijn liezen kent iemand dat??
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:01 schreef DebjeD het volgende:
Heb je het ook erger met opstaan smorgens en van de bank afkomen en dat soort dingen???
quote:
En dat gaat je gewoon lukken ook! We gaan hier gewoon in Juni met z'n allen wegquote:Op woensdag 15 september 2010 14:21 schreef mefke79 het volgende:
Vrouwtje-theelepelEen jaar alweer...en tuurlijk, die twee zwangerschappen tellen wel, maar hebben je verder ook maar bar weinig opgeleverd. Succes weer.
Ik zei laatst nog tegen lief, als een volgende zwangerschap wel goed gaat heb ik een score van 50%. Vier keer zwanger en twee kids. Nou ja, eerst maar weer zwanger zien te raken. We doen ons best.
Hè jammer! Op naar de volgende ronde!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
De duimen voor mij mogen in de kast... vanmorgen, toen ik terugkwam van een zwangerschapstest halenhad ik wat pijn onderin de rug.. ook een teken dat ik ongesteld ga worden. Toen ik ging plassen (in een potje) en daarna afvegen, zag ik dat ik al ongesteld was. De test dus niet meer hoeven te doen. Gelukkig had ik hem nog niet opengemaakt. Het is een beetje een dubbel gevoel... aan de ene kant toch een beetje teleurgesteld, vooral Peace, maar toch ook wel enigszins verwacht. Wij en in 1 keer.. dat gaat niet echt samen. Ben wel blij dat ik weer een redelijk normale cyclus heb na het spiraaltje... Op naar de volgende ronde dus.
Ik ga verder meeduimen voor Debje!!![]()
Ik ben er nog hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
Het lijstje mag ook wel weer even opgeschoond he...
Boepie en Elynasedai, jullie hebben je niet meer gemeld, alles goed??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien moet ik me maar eens verplaatsen richting andere topic
Thanksquote:Op donderdag 16 september 2010 13:36 schreef Kolonia het volgende:
Och Boepie.![]()
Kom maar met me mee naar het andere topic, het is daar helemaal niet eng.
Aaahhh Diaanquote:Op donderdag 16 september 2010 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
De duimen voor mij mogen in de kast... vanmorgen, toen ik terugkwam van een zwangerschapstest halenhad ik wat pijn onderin de rug.. ook een teken dat ik ongesteld ga worden. Toen ik ging plassen (in een potje) en daarna afvegen, zag ik dat ik al ongesteld was. De test dus niet meer hoeven te doen. Gelukkig had ik hem nog niet opengemaakt. Het is een beetje een dubbel gevoel... aan de ene kant toch een beetje teleurgesteld, vooral Peace, maar toch ook wel enigszins verwacht. Wij en in 1 keer.. dat gaat niet echt samen. Ben wel blij dat ik weer een redelijk normale cyclus heb na het spiraaltje... Op naar de volgende ronde dus.
Ik ga verder meeduimen voor Debje!!![]()
Vanochtend getest en maar 1 streepjequote:Op vrijdag 17 september 2010 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
Bedankt damesIk ben ook echt ongesteld... lange tijd niet zo heftig geweest.
DebjeD hoe is het vandaag?? Spannend hoor!!
LB, jeetje wat balen dat jullie auto niet meer verder wilde. Maastricht is idd ook erg mooi. Nog een fijne vakantie!!![]()
Boepie, wat een eng en spannend verhaal. Ik hoop dat het je op 11 oktober goed nieuws krijgt.![]()
![]()
Vischje, ik vind het ook best een lange cyclus. Een medicijn om je ongesteldheid opte wekken, is misschien wel even nodig. Zo'n lange cyclus is ook niets.
Mevr_Mus welkom en heel veel succes!!
Grmbl...quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:24 schreef DebjeD het volgende:
[..]
Vanochtend getest en maar 1 streepjeniet zwanger dus...
Maar voel verder ook nog niks aankomen. Mocht er maandag nog niks zijn dan ga ik nog een keer testen...
Vischje duurt idd erg lang! Hoop dat je ha er nu wel wat aan wil doen die onzekerheid is ook niks...
Mevr_Mus heel veel succes en dat je hier maar snel weer weg mag zijn
Dat dus..quote:
Ik ben er ook nog!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
Het lijstje mag ook wel weer even opgeschoond he...
Boepie en Elynasedai, jullie hebben je niet meer gemeld, alles goed??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |