Dan ben je nóg zuiniger dan ik en ik ga er al heel bewust mee omquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn jaarverbruik wordt nu op 63m3 gezet, dus dat zou wel aardig kloppen. Douche 'smorgens een half uur dus zuinigjes ben ik ook niet echt.
Ik dacht dat is een oud verhaal, maar dat is gewoon recent gebeurd dus. Kan me niet voorstellen dat het echt een medechatter is van hier. Zo spreek ik jou hier toch al een tijdje maar ik heb echt geen idee hoe het bedrijf heet waar je werkt. Zou het niet iemand van je werk geweest kunnen zijn die wist dat je op fok zat en je is gaan zoeken hier?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Een paar maanden terug. Heel erg naar, maar kan amper anders. Ksn me namelijk niet voorstellen dat die opdrachtgever van mijn oude werkgever spontaan in die slowchat terechtkwam ...
Ik weet niet wie of wat, wil ook niet paranoïde worden, maar ben er voor 99% van overtuigd dat iemand hier me een oor aan het willen naaien.
Meer het probleem van die persoon gelukkig, en niet zozeer het mijne. Maar kut was het wel. En een harde les.
om te jankenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, de naam van de opdrachtgever. Omdat ik nieuwsgierig was naar ervaringen daarmee. En toen ontspon zich een discussie daarover, op zijn SC's. De volgende dag belde excollega me met de vraag wie Copycat is. En de mededeling dat de klant verre van amused was. Logisch ook. Maar soms voel je je net te veilig hier. Helaas.
Uiteindelijk is het allemaal goedgekomen. Maar ik had dus zomaar mijn werk voor mijn oudwerkgever kunnen vergeten. En dat maakt een aardig deel van mijn inkomsten uit.
Nu word ik eigenlijk boos.
werd ik geroepen????quote:Op woensdag 8 september 2010 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
How very retarded of you.
Hè Heks??
NEE!quote:Op woensdag 8 september 2010 14:55 schreef Toverheks het volgende:
huh NOEK, ik denk ga eens google wat dat woord betekent maar zie jij mij zo???
retarded (bijv.nw. / bijw.)
achterlijk, zwakzinnig, zwakbegaafd
Hihihi "muiltje"quote:Op woensdag 8 september 2010 14:57 schreef Noek het volgende:
[..]
NEE!Ian wel. Die flikkert nl cola naast zijn muiltje.
ohhhhhhhhh schrok alquote:Op woensdag 8 september 2010 14:57 schreef Noek het volgende:
[..]
NEE!Ian wel. Die flikkert nl cola naast zijn muiltje.
Maar ik dacht wel dat jij zou denken,' Wat NU weer??' En dan mopperend google openen omdat er weer engels gewauweld wordt.
o ja, FOEI Noek, niet meer doen hequote:Op woensdag 8 september 2010 14:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, maar dat ze mij gewoon voor downie uit zit te maken is verder niet erg!?
Maar je leert ervan toch?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:00 schreef Toverheks het volgende:
ja, als ik er zin in heb, en dat woord wil weten ( heb ik van FANN geleerd) gewoon google.
maar echt jullie afkortingen en engels of italiaans, echt daar gaat mijn tovermuts af en toe slap van hangen
van sommige dingen wel, maar als Ruudje komt met dat Italiaans dan heb ik zoiets, dat trek ik ff niet hahahaha.quote:
vergeet je emmertje niet en kruip er maar lekker onder.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo stel ik daar even vragen nadat die reeds beantwoord zijn! Ik moet eigenlijk gaan slapen.
Doe hem de groetenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:13 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ian[ afbeelding ]
Ik ga nu naar Shrek.
Dank je welquote:
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |