Dan nog kost 't geld.quote:
FOK! gaat naar een Japanse gamesbeurs (heule grote of zo), en nu gaat FOK! japanese, ofzo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat de neuk is die japansche bullshit?
Aha. Ik ga nog wel even verder zoeken naar een goede online schaaksitequote:Op dinsdag 7 september 2010 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
FOK! gaat naar een Japanse gamesbeurs (heule grote of zo), en nu gaat FOK! japanese, ofzo.
Even een strikvraag, wat is normaal qua waterverbruik, pp, in m3?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:17 schreef Dementor het volgende:
Gewoon apart zetten, niks aan de hand.
Ik gebruik in Schubbekutteveen normaal zo'n 120 kuub water per jaar.... dat is dus voor ruim 2 personen, en dan wordt er 's zomers ook nog wel eens een zwembad vol water gezet (en soms 2 keer....) en we doen niet zuinig met de tuinslang.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Even een strikvraag, wat is normaal qua waterverbruik, pp, in m3?
[USA] The Big Bang Theory #7 met een Emmy Awardquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord tot Veronica het ging uitzenden en kijk het nu gewoon elke avond, zo ongeveer
Daar zat ik al hè?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
[USA] The Big Bang Theory #7 met een Emmy Award
Zijn ze weer brugpiepers aan het pesten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie heeft er een olietanker in mijn boekentas gedaan? Grapjassen!
Ze zijn echt spuuglelijkquote:Op woensdag 8 september 2010 08:33 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen, ondanks verblinding door die butt ugly Japan headings. En dat terwijl ze in Japan wel heel subtiel met stijl kunnen omgaan.
Wat een bonte kermis. Ik wil mijn eigen headings terug!!!
Das wel leuk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
FOK! gaat naar een Japanse gamesbeurs (heule grote of zo), en nu gaat FOK! japanese, ofzo.
Ik vind de pvv een veel te instabiele factor.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tjeenk Willink weer, na 8 rapporten concluderen dat rechts toch maar weer verder moet onderhandelen. Staatsrecht!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Even een strikvraag, wat is normaal qua waterverbruik, pp, in m3?
Nee, de vraag om de stand door te geven. Daarna krijg je pas de rekeningquote:Op woensdag 8 september 2010 09:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij hebt gisteren ook de rekening gekregen
nietusquote:
Ik moest googlen welk kabinet het precies was waar de grootste partij helemaal niet aan regeren toekwamquote:
Is het ook, en zeker zodra men daar ook gaat stemmen zonder last.... dan liggen ze er wel heel snel uit bij Wilders, maar ondertussen kunnen ze een hoop schade aanrichten.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind de pvv een veel te instabiele factor.
ah wij kregen gisteren de rekening dus ik dacht jullie daar ookquote:Op woensdag 8 september 2010 09:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, de vraag om de stand door te geven. Daarna krijg je pas de rekening.
Het was krap an dat de vvd het grootste is, dus eigenlijk moet vvd in elk geval met pvda samen, zetten ze zich maar even over oud zeer heen.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het ook, en zeker zodra men daar ook gaat stemmen zonder last.... dan liggen ze er wel heel snel uit bij Wilders, maar ondertussen kunnen ze een hoop schade aanrichten.
Hoorde ik gisteren dat het CDA in de peilingen nu op 12 zetels zou staan?? Dan is zelfs het laatste stukje trouwe achterban gemiddeld niet blij met de huidige koers, en ga ik er vanuit dat Klink meer feeling had met zijn achterban dan Verhagen, want het overleg met de PVV als gedoogpartij levert ze dus iig geen stemmen op.
Nah, ik zie niet zo'n verplichting in het regeren van de grootste of de grootsten, men moet gewoon een meerderheidscoalitie kunnen vormen, en als dat gebeurt door water bij de wijn te doen, so be it.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het was krap an dat de vvd het grootste is, dus eigenlijk moet vvd in elk geval met pvda samen, zetten ze zich maar even over oud zeer heen.
Beterschap!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:17 schreef remlof het volgende:
Moggeh.
*ziek is, zo weer in bed kruipt
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:17 schreef remlof het volgende:
Moggeh.
*ziek is, zo weer in bed kruipt
Inhoudelijk loopt 't te ver uiteen en ze hebben geen meerderheid. Alleen in uiterste gevallen willen CDA / VVD regeren met links.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:06 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag me af waarom links alleen maar stilletjes zit toe te kijken.
Ze kunnen toch zelf een regeerakkoord schrijven en dat aan bijvoorbeeld het CDA of de VVD voorleggen?
En "links" heeft eigenlijk de SP nodig met z'n 15 zetels om nog wat te kunnen uithalen, en de SP is zelfs voor GL al te links tegenwoordig (of GL is minder links dan ze waren).quote:Op woensdag 8 september 2010 09:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Inhoudelijk loopt 't te ver uiteen en ze hebben geen meerderheid. Alleen in uiterste gevallen willen CDA / VVD regeren met links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |