quote:Op woensdag 8 september 2010 13:11 schreef Kally het volgende:
Lays, Noek, Leandra en heksje bedankt![]()
En Laysa wat goeddddddddddddddddd
heyyy feestvarken nog ff extra kusquote:Op woensdag 8 september 2010 13:11 schreef Kally het volgende:
Lays, Noek, Leandra en heksje bedankt![]()
En Laysa wat goeddddddddddddddddd
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:13 schreef Laysa het volgende:
Wat een topdag is 8 september toch om verschillende redenen
Dank je lieverdquote:Op woensdag 8 september 2010 13:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heyyy feestvarken nog ff extra kus
quote:
Dan kunnen we alle inboedel gooien! Dan heb ik mijn eigen kotsemmertje weer bij de hand!quote:Op woensdag 8 september 2010 13:14 schreef Laysa het volgende:
En nu heb ik hoofdpijn...pas ik mooi goed naast DK die kotsmisselijk naast me zit
nee kon zo gauw niks vinden, maar ach wat zegt een naam miss piggy zingt ook voor jouquote:
hahahha hey maar sterkte D-Kquote:Op woensdag 8 september 2010 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan kunnen we alle inboedel gooien! Dan heb ik mijn eigen kotsemmertje weer bij de hand!![]()
In een andere emmer kotsen is net als op andermans w.c. poepen. Het kan allemaal wel, maar je eigen plekje hebben is wel zo prettig!
Uhuh, hotty's met tattoo's. WhOOOOooot.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gefeliciteerd Kally!![]()
![]()
Heb je al wat leuks gekregen?
Dat geeft weer een heel nieuwe dimensie aan 'hottentottentententenstoonstelling'.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Uhuh, hotty's met tattoo's. WhOOOOooot.
'hottentottentententenstoonstelling dat is een oud woord hahah gebruikte mijn vader aLtijd vroegerquote:Op woensdag 8 september 2010 13:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat geeft weer een heel nieuwe dimensie aan 'hottentottentententenstoonstelling'.
Wat? Doe normaal! Vanuit hier?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:42 schreef Copycat het volgende:
Mera, ik wilde er eigenlijk geen woorden aan vuilmaken, hier. Maar dan toch maar even. Kijk svp uit met wat je hier over je werk vertelt. Met name grieven etc. Helaas kan dat vanuit de slowchat zomaar op het bureau van baas/collega's terecht komen.
I've learned this the hard way. Gelukkig kon ik het rechtbreien, anders had het me flink wat inkomsten gekost.
Niet iedereen is te vertrouwen of is medechatters goed gezind, helaas en better safe than sorry.
Noted.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:42 schreef Copycat het volgende:
Mera, ik wilde er eigenlijk geen woorden aan vuilmaken, hier. Maar dan toch maar even. Kijk svp uit met wat je hier over je werk vertelt. Met name grieven etc. Helaas kan dat vanuit de slowchat zomaar op het bureau van baas/collega's terecht komen.
I've learned this the hard way. Gelukkig kon ik het rechtbreien, anders had het me flink wat inkomsten gekost.
Niet iedereen is te vertrouwen of is medechatters goed gezind, helaas en better safe than sorry.
Of zoals wij dat op zijn Brabants zeggen: Wa?quote:
Jahaaa..quote:
Yep. Een paar maanden terug. Heel erg naar, maar kan amper anders. Ksn me namelijk niet voorstellen dat die opdrachtgever van mijn oude werkgever spontaan in die slowchat terechtkwam ...quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Een paar maanden terug. Heel erg naar, maar kan amper anders. Ksn me namelijk niet voorstellen dat die opdrachtgever van mijn oude werkgever spontaan in die slowchat terechtkwam ...
Ik weet niet wie of wat, wil ook niet paranoïde worden, maar ben er voor 99% van overtuigd dat iemand hier me een oor aan het willen naaien.
Meer het probleem van die persoon gelukkig, en niet zozeer het mijne. Maar kut was het wel. En een harde les.
Wacht even, je meent dit serieus?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Een paar maanden terug. Heel erg naar, maar kan amper anders. Ksn me namelijk niet voorstellen dat die opdrachtgever van mijn oude werkgever spontaan in die slowchat terechtkwam ...
Ik weet niet wie of wat, wil ook niet paranoïde worden, maar ben er voor 99% van overtuigd dat iemand hier me een oor aan het willen naaien.
Meer het probleem van die persoon gelukkig, en niet zozeer het mijne. Maar kut was het wel. En een harde les.
Ja...quote:Op woensdag 8 september 2010 13:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik val hier serieus gewoon stil van
En dan zou je nog denken dat we de lessen wel uit ons hoofd kennen inmiddels. Dan nog verbaast het me.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te denken... Hoe de fuck? Ik weet nieteens precies wat Cc voor werk deed en ik las toch eigenlijk wel gewoon haar postsquote:Op woensdag 8 september 2010 13:50 schreef Laysa het volgende:
dat moet dan wel iemand zijn geweest die jou echt goed kent...prive
Nee hoor. Ik was toen ook te loslippig, besef ik nu.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:50 schreef Laysa het volgende:
dat moet dan wel iemand zijn geweest die jou echt goed kent...prive
Maar heb je in de SC laten weten wie je werkgever was enzo dan? Of was dat overduidelijk en ben ik gewoon dom... Je zegt toch meestal "vriendje", "interviewtje"... zulke niet specifieke woorden?quote:
Wat je gewoon zou moeten zijn eigenlijk. Zieke shit, bah.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:51 schreef Copycat het volgende:
Nee hoor. Ik was toen ook te loslippig, besef ik nu.
Nee, de naam van de opdrachtgever. Omdat ik nieuwsgierig was naar ervaringen daarmee. En toen ontspon zich een discussie daarover, op zijn SC's. De volgende dag belde excollega me met de vraag wie Copycat is. En de mededeling dat de klant verre van amused was. Logisch ook. Maar soms voel je je net te veilig hier. Helaas.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar heb je in de SC laten weten wie je werkgever was enzo dan? Of was dat overduidelijk en ben ik gewoon dom... Je zegt toch meestal "vriendje", "interviewtje"... zulke niet specifieke woorden?
Laat mij dan maar even de dommerik zijn, maar je baas werd door iemand op de hoogte gebracht van wat je hier over werk zei? Dan moet iemand toch weten wie jij bent, waar je werkt en naast je persoonsgegevens ook nog een bepaalde rancune tegen je hebben. Wow! Geslepen in de zin van dolk in je rug.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het is in principe mogelijk dat ze zichzelf via Google zijn tegengekomen?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, de naam van de opdrachtgever. Omdat ik nieuwsgierig was naar ervaringen daarmee. En toen ontspon zich een discussie daarover, op zijn SC's. De volgende dag belde excollega me met de vraag wie Copycat is. En de mededeling dat de klant verre van amused was. Logisch ook. Maar soms voel je je net te veilig hier. Helaas.
Uiteindelijk is het allemaal goedgekomen. Maar ik had dus zomaar mijn werk voor mijn oudwerkgever kunnen vergeten. En dat maakt een aardig deel van mijn inkomsten uit.
Nu word ik eigenlijk boos.
Ja, snap ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, de naam van de opdrachtgever. Omdat ik nieuwsgierig was naar ervaringen daarmee. En toen ontspon zich een discussie daarover, op zijn SC's. De volgende dag belde excollega me met de vraag wie Copycat is. En de mededeling dat de klant verre van amused was. Logisch ook. Maar soms voel je je net te veilig hier. Helaas.
Uiteindelijk is het allemaal goedgekomen. Maar ik had dus zomaar mijn werk voor mijn oudwerkgever kunnen vergeten. En dat maakt een aardig deel van mijn inkomsten uit.
Nu word ik eigenlijk boos.
In principe wel, maar dat lijkt me toch net iets te toevallig. In een sc notabene.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar het is in principe mogelijk dat ze zichzelf via Google zijn tegengekomen?
Maar hoe weet je dan dat ze dat weten? Daar werd je ineens mee geconfronteerd? Nou mejuffrouw de Kopieerkat zit op uw gat en kijk eens je fok geschiedenis?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
In principe wel, maar dat lijkt me toch net iets te toevallig. In een sc notabene.
Ik denk uit voortaan wel drie keer na.
Ja, uiteraard. Maar het is mij al 's eerder opgevallen wat voor rare Fok-gerelateerde resultaten er af en toe bij de eerste hits van Google opduiken... Misschien dat, vooral na een discussie, de juiste combinatie en hoeveelheid trefwoorden bij elkaar staan om hoog in de lijst te komen?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
In principe wel, maar dat lijkt me toch net iets te toevallig. In een sc notabene.
Ik denk uit voortaan wel drie keer na.
Ga jij even een klein stukje teruglezen, ga ik de hond uitlaten!quote:Op woensdag 8 september 2010 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar hoe weet je dan dat ze dat weten? Daar werd je ineens mee geconfronteerd? Nou mejuffrouw de Kopieerkat zit op uw gat en kijk eens je fok geschiedenis?
How very retarded of you.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik giet zo een slok cola naast mijn bek
Derp-de-derpquote:Op woensdag 8 september 2010 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
How very retarded of you.
Hè Heks??
Ga ik even doen!quote:Op woensdag 8 september 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga jij even een klein stukje teruglezen, ga ik de hond uitlaten!
Gedaan! Maar je weet zeker dat je zelf niet gelekt hebt? Iets dat terug te voeren is op jou als persoon door een andere medewerker? Als iemand je anders doelbewust genaaid heeft danquote:Op woensdag 8 september 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga jij even een klein stukje teruglezen, ga ik de hond uitlaten!
Dan ben je nóg zuiniger dan ik en ik ga er al heel bewust mee omquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn jaarverbruik wordt nu op 63m3 gezet, dus dat zou wel aardig kloppen. Douche 'smorgens een half uur dus zuinigjes ben ik ook niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |