quote:
Ook leuk!quote:
En dan mag ik weer werkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Verschil moet er wezenquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef Rossdale het volgende:
Morgen housewarmingLeuk! Succes met de voorbereidingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoenen van de zaak en toegang tot gevaarlijke opslagplaats... Werk je bij een vuurwerkfabriek ofzo?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb als een van de twee enige mensen van het bedrijf toegang tot de opslagplaats waar de meest explosieve stoffen liggen
Als we dan toch aan het patsen zijn
Kijk, en daar kan niemand meer overheen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb als een van de twee enige mensen van het bedrijf toegang tot de opslagplaats waar de meest explosieve stoffen liggen
Als we dan toch aan het patsen zijn
Hmm, weinig verband tussen een vuurwerkfabriek en een bedrijf wat ontstekers maakt voor raketmotoren. Ik dacht dat ik in de buurt zatquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:55 schreef Rossdale het volgende:
Bijna
Ik werk bij een bedrijf dat ontstekers (zeg maar bougies) voor raketmotoren maakt voor de ruimteraketten van de ESA. Ik ben verantwoordelijk voor de brandstof die daar in gaat.
Wat kost zo'n ding? Ze zien er wel stylish uit maar volgens mij zijn ze best onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef fransbreda het volgende:
Iphone4![]()
Wat nou geluk kan je niet kopen.... echt wel , gewoon bij de mediamarkt!!
Nu hoor je er eindelijk bij, maar ben je niet bereikbaarquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef fransbreda het volgende:
Iphone4![]()
Wat nou geluk kan je niet kopen.... echt wel , gewoon bij de mediamarkt!!
Ja, dat blijkt weerquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:30 schreef Vogue het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen![]()
Het schijnt goed weer te worden, da's mooi, gisteren heb ik via Marktplaats een paar rollerskates gekocht (van die retro maar dan nieuw). Dus ik ga morgen een poging wagen in het park denk ik. Ben benieuwd.
Zondag 12:30 komt de grip off deathquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:10 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Nu hoor je er eindelijk bij, maar ben je niet bereikbaar
Ik kan ook zo'n foto maken, maar als ik me dan omdraai zie ik de A16 liggenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:15 schreef Vogue het volgende:
Ik heb een geweldig uitzicht vanaf mijn bureau. Klik niet als je niet tegen spinnen kan.
http://i51.tinypic.com/2ailjk9.jpg
Dat dus. Ik zit rapporten te maken. Vre-se-lijk. Dus ik zoek afleiding op fokquote:Op maandag 13 september 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb stiekem wel een leven, maar gewoon geen zin om te werken
Tijdens een training actief op Fok, zou ik eens moeten proberenquote:Op maandag 13 september 2010 11:43 schreef Ritchie het volgende:
Ik zit in een training op mijn werk, altijd leuk..
Niemand die op mijn scherm kan kijken, of hier meeleest.quote:Op maandag 13 september 2010 11:46 schreef Vogue het volgende:
[..]
Tijdens een training actief op Fok, zou ik eens moeten proberenDat wordt niet echt gewaardeerd denk ik.
quote:BREDA - Bar de Venise maakt een doorstart.
Peter Drop, tot vijf jaar geleden mede-eigenaar van het beroemde gay-café in Breda, heeft de failliete kroeg in de Halstraat opnieuw gekocht.
Drop hoopt de Venise in de eerste week van december te kunnen heropenen. Het is zijn streven om de Venise in oude glorie te herstellen, inclusief de beruchte extravagante feesten. Het interieur wordt aangepast en de voormalige dj is weer in dienst genomen.
Drop is ervan overtuigd dat de vertrouwde aanpak zal leiden tot een goedlopende zaak. "Breda is een tolerante stad. Toch is het voor homo's prettig om soms onder elkaar te zijn."
De homokroeg is in 1967 opgericht door Erna de Haas. De Venise was in de beginjaren een toevluchtsoord voor niet begrepen homo's. Een zwaar gebarricadeerde toegang moest homo-haters buiten de deur houden.
De Venise werd gaandeweg een feestkroeg voor de gay-scene, niet in de laatste plaats door toedoen van Drop. Zo ging hij ooit als Koningin van de Halstraat op de rug van een olifant door de binnenstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |