abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86976505
Veel mensen hier die roken en ongezond eten zeg :)
  woensdag 29 september 2010 @ 12:49:04 #227
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86976520
Ieder zn zwakte he ;)
pi_86976865
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:38 schreef Swiffer het volgende:
Dat chagrijnige gaat wel over hoor!! Je moet wel afleiding zoeken, in bijvoorbeeld lolliestokjes ofzo :)
Weet ik.. Alleen rook ik anderhalf pakje per dag, kauw ik op alles waar op te kauwen is (roerstaafjes, lolliestokjes, ik vreet superveel kauwgom, pennen, potloden ejnz. enz.) En priegel ik ook met alles wat los en vast zit, draaien, knijpen, buigen, kapot maken..
pi_86977262
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:59 schreef Michhas het volgende:

[..]

Weet ik.. Alleen rook ik anderhalf pakje per dag, kauw ik op alles waar op te kauwen is (roerstaafjes, lolliestokjes, ik vreet superveel kauwgom, pennen, potloden ejnz. enz.) En priegel ik ook met alles wat los en vast zit, draaien, knijpen, buigen, kapot maken..
Hm anderhalf pakje per dag is wel veel.. Ik zit hier op 2 pakjes in 3 dagen en alleen in het weekend meer. Maar ik woon nu dan ook weer thuis en toen dat niet zo was rookte ik ook wel een stuk meer, blowen ook trouwens. Doe ik nu nauwelijks nog. Pennenvreten is mij ook heel bekend!

Ken trouwens verder iemand die gebruikt melatonine om in slaap te komen in plaats van een halve ritalin wat ik hier lees. Meer mensen die dat doen?
pi_86977333
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Hm anderhalf pakje per dag is wel veel.. Ik zit hier op 2 pakjes in 3 dagen en alleen in het weekend meer. Maar ik woon nu dan ook weer thuis en toen dat niet zo was rookte ik ook wel een stuk meer, blowen ook trouwens. Doe ik nu nauwelijks nog. Pennenvreten is mij ook heel bekend!

Ken trouwens verder iemand die gebruikt melatonine om in slaap te komen in plaats van een halve ritalin wat ik hier lees. Meer mensen die dat doen?
Jep, ik en mijn vriending gebruiken allebei melatonine :Y werkt goed, alleen heb je 's morgens echt gigantisch lang nodig om wakker te worden :')
pi_86977447
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Michhas het volgende:

[..]

Jep, ik en mijn vriending gebruiken allebei melatonine :Y werkt goed, alleen heb je 's morgens echt gigantisch lang nodig om wakker te worden :')
Hmm.. moeite om wakker te worden of om uit je bed te komen? Opzich ga ik nu wel met enige regelmaat naar bed en sta ik ook met regelmaat op, wakker worden is niet zo moeilijk ALS ik er eenmaal uit ben haha. Iets meer moeite met wakker worden zou ik niet zo heel erg vinden.
  woensdag 29 september 2010 @ 13:17:44 #232
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86977494
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Michhas het volgende:

[..]

Niks voor mij dus! Het is nu al drama om mn nest uit te komen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_86977542
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:17 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Niks voor mij dus! Het is nu al drama om mn nest uit te komen
Maar als je er uit bent.. ben je dan ook nog moe?
pi_86977952
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Hmm.. moeite om wakker te worden of om uit je bed te komen? Opzich ga ik nu wel met enige regelmaat naar bed en sta ik ook met regelmaat op, wakker worden is niet zo moeilijk ALS ik er eenmaal uit ben haha. Iets meer moeite met wakker worden zou ik niet zo heel erg vinden.
Vooral wakker worden... Ik sta elke dag om 6 uur op, 8 uur werken, en dan ben ik nog in een soort van roes tot 12/1 uur, tot ik ga lunchen.. 's Morgens gaat er veel langs me heen, ik krijg het mee, ik kan gewoon werken, maar de tijd vliegt gewoon in de ochtend naar mijn gevoel, ik ben ook veel 'makkelijker' als 's middags... Ik zeur niet in de ochtend en vind alles wel best..
Na de lunch keert het om, wordt ik vaak chagrijnig en heb ik geen zin meer om te werken, wordt ik erg moe altijd en dat duurt dan totdat ik thuis ben rond half zes.. Zo gaat het eigenlijk elke dag bij mij.. De tijd kruipt in de middag voorbij!
  woensdag 29 september 2010 @ 13:31:59 #235
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86977972
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, slecht wakker worden okee, maar je bed uitkunnen en nadat je wakker bent energie hebben lijkt me heerlijk!
  woensdag 29 september 2010 @ 13:41:08 #236
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86978307
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Maar als je er uit bent.. ben je dan ook nog moe?
Ja, vaak tot einde vd ochtend of begin vd middag
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_86980942
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja, vaak tot einde vd ochtend of begin vd middag
Same here
  woensdag 29 september 2010 @ 14:45:24 #238
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86980946
nja dat ben ik nu ook al. Met inslapen geen problemen meer... dus dan maar niet :)
pi_86981041
Een pilsje of wijntje helpt trouwens ook goed om in slaap te komen :D een spreekwoordelijk 'slaapmutsje' *O*
pi_86981083
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef Michhas het volgende:
Een pilsje of wijntje helpt trouwens ook goed om in slaap te komen :D een spreekwoordelijk 'slaapmutsje' *O*
Werkt juist averechts bij mij.
pi_86981475
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:48 schreef McGilles het volgende:

[..]

Werkt juist averechts bij mij.
Echt? :o hoezo?
  woensdag 29 september 2010 @ 15:08:56 #242
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86981822
Ik word er ook wel hyper en blij van.. en pas na een paar uur erg MOE :) raar eigelijk he!
pi_86983135
Moet zeggen dat concerta me echt prima bevalt tot nu toe! Het zou over een half uur uitgewerkt kunnen zijn en misschien dat de poep dan flink in de ventilator komt, maar tot nu toe voel ik me oke. Ik had ook verwacht dat het niet-roken veel moeilijker zou zijn. De vorige keer moest ik mezelf bijna opsluiten op m'n kamer :P Het enige waar k nu echt last van heb is een soort van nostalgie-gevoel ('vroeger zou ik nu even roken, dat was zo chill") maar dan kijk ik even op m'n voor-en-tegen-blaadje en dan kan ik het wel handelen :P Ben wel bang dat het morgen veel moeilijker word ;(
  woensdag 29 september 2010 @ 15:44:04 #244
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86983331
eerste week veel water drinken, is je lichamelijke verslaving sneller weg.. En idd, de eerste dagen word het steeds erger, tot je over een bepaald punt heenbent en het gaat''vergeten'. je moet gewoon een nieuwe routine maken zonder die sigaretten..
pi_86983906
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:44 schreef Swiffer het volgende:
eerste week veel water drinken, is je lichamelijke verslaving sneller weg.. En idd, de eerste dagen word het steeds erger, tot je over een bepaald punt heenbent en het gaat''vergeten'. je moet gewoon een nieuwe routine maken zonder die sigaretten..
Hoe lang duurt het voordat je de piek van ontwenning hebt bereikt? Voorgaande keren vond ik juist de eerste paar dagen gruwelijk, maar tot nu toe (dag 2 oO< ) heb ik er niet zo'n last van. Ik ben nu vooral bang dat het morgen of komende week opeens slopend wordt :P
pi_86984977
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:54 schreef Denkbaar het volgende:

[..]

Hoe lang duurt het voordat je de piek van ontwenning hebt bereikt? Voorgaande keren vond ik juist de eerste paar dagen gruwelijk, maar tot nu toe (dag 2 oO< ) heb ik er niet zo'n last van. Ik ben nu vooral bang dat het morgen of komende week opeens slopend wordt :P
Het zit in je hoofd man :')
Na 3 dagen is ALLE nicotine uit je bloed, ben je dus van de nicotine af... Dus na 3 dagen wordt het al minder.. Wat het kut maakt is de gewoonte, daar moet je vanaf! En geloof me, na een week of twee wil je niet eens meer roken, dan is het echt goor geworden :r
  woensdag 29 september 2010 @ 16:27:57 #247
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86985399
NIet bang zijn om.... gewoon kijken wat er komt... en idd lichamelijke verslaving is zo weg, water drinken helpt de nicotine sneller uit je bloed te filteren...
pi_86986986
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:19 schreef Michhas het volgende:

[..]

Het zit in je hoofd man :')
Na 3 dagen is ALLE nicotine uit je bloed, ben je dus van de nicotine af... Dus na 3 dagen wordt het al minder.. Wat het kut maakt is de gewoonte, daar moet je vanaf! En geloof me, na een week of twee wil je niet eens meer roken, dan is het echt goor geworden :r
Dat bedoelde ik dus, 3 dagen :P Dan gaat het nu echt prima, heb maar heel weinig last in ieder geval. Heb nu wel een dikke rebound geloof ik. Mag van de psych m'n concerta niet aanvullen met ritalin, maar ik denk dat ik dat wel ga doen >.>
pi_86987780
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:58 schreef Michhas het volgende:

[..]

Echt? :o hoezo?
Alcohol word ik gewoon opgewekt en hyper van en dan nog icm die koolhydraten uit het bier, dan ben ik niet kapot te krijgen. Laatst sinds tijden weer een keertje naar de kroeg met vrienden, had maar 3 uurtjes geslapen ofzo maar om 05:30u wou iedereen echt slapen en ik had nog wel zin om wat te ondernemen.
pi_86988825
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:59 schreef Michhas het volgende:

[..]

Kauw ik op alles waar op te kauwen is (roerstaafjes, lolliestokjes, ik vreet superveel kauwgom, pennen, potloden ejnz. enz.) En priegel ik ook met alles wat los en vast zit, draaien, knijpen, buigen, kapot maken..
Zo, ff aangepast, nu beschrijft het mij precies :D . Ik teken er ook nog bij, krabbelen, inkleuren enzo en ik ben echt heel vernielzuchtig, ik vind het ook gewoon leuk. Gister onder college m'n pinpas gesloopt, dat plastic kan er af en das leuk :')
En opvliegend, zo heb ik zaterdag m'n laptop stukgeslagen. Daar heb ik nu wel spijt van maar dat kreng werkte niet mee. Dus nu is het beeldscherm stuk en hij is gecrasht. Niet best.
Oh, ik rook ook niet, misschien toch eens mee beginnen, ik hoor altijd dat het zo ontspannend is, net iets voor mij :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')