quote:Op woensdag 8 september 2010 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... was een TT aan het verzinnen, maar kon niks bedenken.
Das zo saai en standaard...quote:Op woensdag 8 september 2010 12:04 schreef crv het volgende:
[..]
Kally's verjaardag, is toch niet zo moeilijk als TT
Ciao Bosquote:Op woensdag 8 september 2010 11:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben weer weg. Komend weekend zit ik bij pa, dus ben ik online
Ja, vandaag alleen 's middags wat te doen. Heb nog tot laat tennis gekeken vannacht. Ferrer en Verdasco zorgden voor ene geweldige partij.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:08 schreef -Miauw- het volgende:
Jaargesprek ging goedIk mag nog even blijven
Hallotjesquote:
Hoppla, wat een mooie dag is het vandaag.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:08 schreef -Miauw- het volgende:
Hey halloquote:Op woensdag 8 september 2010 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
grijze broek, zwart overhemd met bovenste knoopjes open en een zwarte stropdas er semicasual lossig gesterkt bij.
*mompelt iets over tieten in de header*quote:Op woensdag 8 september 2010 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoppla, wat een mooie dag is het vandaag.
*hoef je mij niet te zeggen*quote:Op woensdag 8 september 2010 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*mompelt iets over tieten in de header*
Japanse?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*mompelt iets over tieten in de header*
Joah, dat dacht ik alquote:
Alyssa Milanoquote:
Heb ik idd ook wel een paar keer last van gehadquote:Op woensdag 8 september 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zo handig in het herkennen van de gesloten topics op mijn mobiel. Zat te wachten in het vorige topic tot iemand zou posten
...
Je bent een big spender?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks op broekenjacht. Dat wordt weer een goed gevulde knip meenemen.
Haha, bij voorkeur niet. Maar alleen de dure zaken hebben mijn lengtemaat. Erg vervelend.quote:
Wij jou ookquote:Op woensdag 8 september 2010 13:05 schreef Kally het volgende:
Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Ik vind jullie allemaal lief (en ik heb nog geen alcohol op)
Ik word er helemaal emo vanquote:
Oja, dat is wel vervelend jaquote:Op woensdag 8 september 2010 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, bij voorkeur niet. Maar alleen de dure zaken hebben mijn lengtemaat. Erg vervelend.
Ja, onbepaalde tijd hoor, ik zit hier ook al veel te langquote:Op woensdag 8 september 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
Goedzo Miauwhoe lang mag je nog blijven? Of heb je gewoon contract voor onbepaalde tijd?
Is geen meet in januari hoor, volgens mij dan.Maar iBenny is dan wel jarig dus misschien dat C_A dat bedoelde. Met z'n alleen bij iBenny op bezoekquote:Op woensdag 8 september 2010 13:08 schreef Kally het volgende:
Oke ff bijgelezen, wat is er in januari voor meet?
Pheno ik had jou persoonlijk uitgenodigd dus lul niet met je deaudtlijst![]()
Nee C_A niet wakker ge-smst ik was idd onderweg naar school![]()
En Koen bedankt voor die big four-o
De dag is nog langquote:Op woensdag 8 september 2010 13:12 schreef Kally het volgende:
Ff serieus 1 naamtopic was voldoende hoor
Maakt niet uit toch, als je het naar je zin hebt. Je had toen toch nog iets van een idee wat je wellicht uit zou gaan werken ofzo?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, onbepaalde tijd hoor, ik zit hier ook al veel te lang![]()
Maar working on it
Neequote:Op woensdag 8 september 2010 13:12 schreef Kally het volgende:
Ff serieus 1 naamtopic was voldoende hoor
Dat bedoelde zequote:Op woensdag 8 september 2010 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is geen meet in januari hoor, volgens mij dan.Maar iBenny is dan wel jarig dus misschien dat C_A dat bedoelde. Met z'n alleen bij iBenny op bezoek
O dan kom ik op zekerquote:
Ja, hij vindt het ook een prima ideequote:Op woensdag 8 september 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch, als je het naar je zin hebt. Je had toen toch nog iets van een idee wat je wellicht uit zou gaan werken ofzo?
En heb je al een datum voor je afstuderen?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, hij vindt het ook een prima ideeHij vindt het ook niet zo erg als ik ga, ik verveel me namelijk deaud...and it shows
Nou ja nog even doorbijten, scriptie afmaken en snel weg!
13 december concept inleveren en als het goed is moet ik dan in januari de verdediging doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En heb je al een datum voor je afstuderen?
Mocht je wel beginnen dan met afstuderen? Val je nog onder het oude stelsel dan? Want tegenwoordig moet je toch sowieso in 2 jaar je P halen dacht ik?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
13 december concept inleveren en als het goed is moet ik dan in januari de verdediging doen.
Maar er is een tiny issue...ik heb mijn P nog nieten dan mag ik niet verdedigen. Dus straks met mijn scriptiebegeleidster een plan maken hoe of wat....
Ja klopt, maar dat was het enige vak dat ik uit twee studiejaren niet heb gehaald en verder ook nog wel goede cijfers dus ik kreeg geen negatief bindend studieadvies, gelukkig!quote:Op woensdag 8 september 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mocht je wel beginnen dan met afstuderen? Val je nog onder het oude stelsel dan? Want tegenwoordig moet je toch sowieso in 2 jaar je P halen dacht ik?
Okee relaxedquote:Op woensdag 8 september 2010 13:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat was het enige vak dat ik uit twee studiejaren niet heb gehaald en verder ook nog wel goede cijfers dus ik kreeg geen negatief bindend studieadvies, gelukkig!
Statistiek will never diequote:Op woensdag 8 september 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okee relaxedmaar nu moet je dus wss nog wel dat ene vak nog gaan doen dit jaar? Of heb je goeie hoop dat je het niet meer hoeft te doen? Zit het nog in het curriculum van het huidige 1e of 2e jaar, of is er ondertussen al uit. Dan heb je miss mazzel
Ik zag ook maar per toeval je post nog staan in de ATquote:Op woensdag 8 september 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zo handig in het herkennen van de gesloten topics op mijn mobiel. Zat te wachten in het vorige topic tot iemand zou posten
...
Frederik Eduard de tweede.quote:
Oh braaaaaaakquote:Op woensdag 8 september 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh wat een kutvak is dat ja. Ik heb vanavond 'gegevensanalyse'. Ik vrees er nu al voor
Pisces is gewoon al 30 jaar getrouwd en huismoeke hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 13:39 schreef Bellatrix het volgende:
Pisces heb jij een kind?Ik denk de hele tijd dat jij een 18 jarig iemand bent.
ja we gaan op visite bij Bennyquote:Op woensdag 8 september 2010 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is geen meet in januari hoor, volgens mij dan.Maar iBenny is dan wel jarig dus misschien dat C_A dat bedoelde. Met z'n alleen bij iBenny op bezoek
Jottumquote:Op woensdag 8 september 2010 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
Nog meer feest: Dries Roelvink trouwt vandaag
Bella aan de bril, er staat toch ook geen Pisces18quote:Op woensdag 8 september 2010 13:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kwam daar laatst ook pas achterquote:Op woensdag 8 september 2010 13:39 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
Nog meer feest: Dries Roelvink trouwt vandaag
Ja maar zo klink je welquote:Op woensdag 8 september 2010 13:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bella aan de bril, er staat toch ook geen Pisces18
Weet je hoe leuk! Ik probeerde vrij te krijgen vandaag maar ik sloot aan in een lááánge rijquote:
Ja om de reden die jij nu aan het teruglezen bentquote:
Lol.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn schoonmama heet Guadalupe
pfff, vreselijke vent. Ik heb hem wel eens gezien, ook optredendquote:Op woensdag 8 september 2010 13:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveelste keer voor hem eik? Huwelijk nr 3?
Ik zegt het alleen maar in de sarcastische zin van het woordquote:Op woensdag 8 september 2010 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
Jottum!
Dat zget me man ook altijdVind ik stom
sorry benny
Hihiquote:Op woensdag 8 september 2010 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is toch fruit?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar Miauw, wat dééd je daar?quote:
quote:
Ik vond Manon ook zo'n uberbitch. Echt alsof ze nog heel wat was/is, en de hele tijd die chagerijnige bekquote:Op woensdag 8 september 2010 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Miauw, wat dééd je daar?
Ik vond hem voor het eerst een lamlul in Ranking, maar ik weet nog niet of het door het gekneuter met Manon naast hem was
Net als met Dries, zag ik Manon ook ineens van een heel andere kant. Vond haar altijd prima oke, niks mis mee.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond Manon ook zo'n uberbitch. Echt alsof ze nog heel wat was/is, en de hele tijd die chagerijnige bek
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:49 schreef crv het volgende:
Zijn bij de mexicaan wezen lunchen [ afbeelding ]
Hj trad wel eens op in een of ander grand-café hier in Oost en daar zat ik dan net met een vriendin een paar keer. Ik plande het niet hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Miauw, wat dééd je daar?
Ik vond hem voor het eerst een lamlul in Ranking, maar ik weet nog niet of het door het gekneuter met Manon naast hem was
Okeejquote:Op woensdag 8 september 2010 13:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hj trad wel eens op in een of ander grand-café hier in Oost en daar zat ik dan net met een vriendin een paar keer. Ik plande het niet hoor'Dries tijdens het eten'
Manon Thomas?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond Manon ook zo'n uberbitch. Echt alsof ze nog heel wat was/is, en de hele tijd die chagerijnige bek
quote:
jajaquote:Op woensdag 8 september 2010 13:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zegt het alleen maar in de sarcastische zin van het woord
Jaloersquote:Op woensdag 8 september 2010 13:49 schreef crv het volgende:
Weer volgepropt aanwezig![]()
Zijn bij de mexicaan wezen lunchen [ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
jajaquote:Op woensdag 8 september 2010 13:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hj trad wel eens op in een of ander grand-café hier in Oost en daar zat ik dan net met een vriendin een paar keer. Ik plande het niet hoor'Dries tijdens het eten'
Ja ze vond zich wel de lekkerste van het stel. En ze kon echt totaal niet lachen om grapjes over die foto's die waren uitgelekt. Maar aan de andere kant was ze zonder die foto's nu al in de vergetelheid geraakt. Dus in dat opzicht is ze er alleen beter van geworden.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
Vond Manon ook niet dat ze zo'n beetje als enige daar nog goed geconserveerd was?
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:52 schreef Bellatrix het volgende:
Volgende week zien we miauw in Fans over haar idool Dries Roelvink.
Manon vodn ik vroegah echt leuk! Maar sinds dat gezeik met die foto's van haarquote:Op woensdag 8 september 2010 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net als met Dries, zag ik Manon ook ineens van een heel andere kant. Vond haar altijd prima oke, niks mis mee.
Maar in Ranking, blegh![]()
Maar misschien was het de frustratie om naast Dries te zitten, als je een uur lang loopt te kloten tijdens de show word je nukkig
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:52 schreef Bellatrix het volgende:
Volgende week zien we miauw in Fans over haar idool Dries Roelvink.
Ja ze is niet de lelijkste tussen de rest, maar... Niet lachen om de foto's, terwijl ze zó trots was toen ze uit waren gelektquote:Op woensdag 8 september 2010 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze vond zich wel de lekkerste van het stel. En ze kon echt totaal niet lachen om grapjes over die foto's die waren uitgelekt. Maar aan de andere kant was ze zonder die foto's nu al in de vergetelheid geraakt. Dus in dat opzicht is ze er alleen beter van geworden.
Oohhh bahquote:Op woensdag 8 september 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Lijkt Dries niet een beetje op je vader Miauw?
Oh ik heb alleen meegekregen dat ze zó trots was toen want "het is maar gewoon naakt hoor"quote:Op woensdag 8 september 2010 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Manon vodn ik vroegah echt leuk! Maar sinds dat gezeik met die foto's van haar![]()
Ze liep er constant over te janken! Waren we het gedoe net vergeten begon ze weer te miepen over hoe erg het allemaal wel niet was. Ben je dan een attention whore of niet?
nee wat Miauw al zegt, die naaktfoto's van haar. Ze was er oh zo boos over, maar wel iedere keer er toch nog net even met een omweggetje naar verwijzenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ze is niet de lelijkste tussen de rest, maar... Niet lachen om de foto's, terwijl ze zó trots was toen ze uit waren gelekt, of ging het om andere foto's? Ik heb ook niet alles van die afleveringen gezien.
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
Ohw god
Kabinet wijzigt wetten voor FIFA
FIFAquote:Op woensdag 8 september 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
Ohw god
En vervolgens heeft ze een half jaar erna nog lopen mekken. Zeikwijfquote:Op woensdag 8 september 2010 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik heb alleen meegekregen dat ze zó trots was toen want "het is maar gewoon naakt hoor"
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
Ohw god
Ik zit er echt over na te denken.quote:
Ach waar gaat het nou over? Het word echt ineens enorm zo opgeblazen.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Werkelijkwaar te debiel voor woorden
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maria Ursula de Haan (Emmeloord, 12 mei 1963)
kun je toch ook doenquote:
Doenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zit er echt over na te denken.
Die doen toch niet mee? Of heb ik dat fout?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
Dan maar geen WK hier hoor.... geef het maar aan Spanje/Portugal
Heb ik tenminste een leuk uitje naar een warm land
wij hebben geen mexicaan in dit dorpquote:Op woensdag 8 september 2010 14:05 schreef crv het volgende:
[..]
kun je toch ook doen
Wij noemen het wel mexicaan (iedereen in Basel) maar het is Papa Joes
Ik had een combo special ( Crispy Wings, Honey Wings, Honey Rib, Potatoes, Onion rings and garlic bread![]()
![]()
http://www.papajoes.ch/basel/deutsch/food.php
Boer.quote:
Ze ziet er natuurlijk wel enorm goed uit voor haar leeftijd, als je de gemiddelde vrouw er naast zet, maar toch.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maria Ursula de Haan (Emmeloord, 12 mei 1963)
Dit kan toch nietquote:Op woensdag 8 september 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
Ohw god
quote:
Ohw, het gaat mij niet per se om die BTW...quote:Op woensdag 8 september 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach waar gaat het nou over? Het word echt ineens enorm zo opgeblazen.
Wist je dat er gewoon EU-regels zijn dat je niet 2x BTW (of andere belasting) over hetzelfde hoeft te betalen binnen de EU?
make-upquote:Op woensdag 8 september 2010 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze ziet er natuurlijk wel enorm goed uit voor haar leeftijd, als je de gemiddelde vrouw er naast zet, maar toch.
Ja, maar er zijn er zat die er met een laag op de bakkes zo nog niet uitzienquote:
Mjah en dat was altijd geheim of onbekend? Het schijnt gewoon altijd al zo in het concept voorstel gestaan te hebben. En nu is er *ineens* commotie over. Hoe denk je dat het in Z-A was? Die hebben een halve infrastructuur en stadia uit de grond moeten stampen hiervoor...quote:Op woensdag 8 september 2010 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, het gaat mij niet per se om die BTW...
Meer over het feit dat ze eerst van de daken schreeuwde dat ze niet als hondjes zouden kwijlen bij de Fifa... en nu opeens gaan ze toch dan maar wel alle regeltjes veranderen, omdat de Fifa () dat wil. Wie de ding denken ze dat ze zijn?
Is toch eigenlijk erg, als je er zelfs met makeup niet meer uitziet.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn er zat die er met een laag op de bakkes zo nog niet uitzien
ja, heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 8 september 2010 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn er zat die er met een laag op de bakkes zo nog niet uitzien
Dan kun je Robert ten Brink nog schrijven voor een rondje wasstraatquote:Op woensdag 8 september 2010 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk erg, als je er zelfs met makeup niet meer uitziet.
Als meer gaat kosten dan dat het opbrengt hoeft het van mij ook niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah en dat was altijd geheim of onbekend? Het schijnt gewoon altijd al zo in het concept voorstel gestaan te hebben. En nu is er *ineens* commotie over. Hoe denk je dat het in Z-A was? Die hebben een halve infrastructuur en stadia uit de grond moeten stampen hiervoor...
Het is echt weer Nederland op z'n kleinst... Het levert niet direct harde euro's op dus willen we het niet...
je heb het foutquote:Op woensdag 8 september 2010 14:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die doen toch niet mee? Of heb ik dat fout?
Van Engeland weet ik het wel
Je zal dat nooit kunnen berekenen. Tis natuurlijk ook meer een lange termijn iets. En levert je gewoon dingen op die je niet in harde euro's uit kan drukken. Naamsbekendheid, imago, respect.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als meer gaat kosten dan dat het opbrengt hoeft het van mij ook niet.
Ohw zo... nja, dat mag ook welquote:Op woensdag 8 september 2010 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je heb het fout
2018 : Engeland (ook leuk), Rusland (minder), VS (nog veel minder... kuttijden), Belgie/Nederland en Portugal/Spanje
2022 : Engeland (ook leuk), Rusland (minder), VS (nog veel minder... kuttijden), Belgie/Nederland en Portugal/Spanje, Australie, Japan. Qatar, Zuid-Korea
op zich wel goed...quote:Op woensdag 8 september 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
Rusland zal sowieso wel een goeie kans maken. Hoop geld zit daar en ze zijn de laatste 10 jaar enorm gegroeid als voetballand.
Ik denk eerder dat het men gaat om de machtspositie (lees chantage) van de FIFAquote:Op woensdag 8 september 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah en dat was altijd geheim of onbekend? Het schijnt gewoon altijd al zo in het concept voorstel gestaan te hebben. En nu is er *ineens* commotie over. Hoe denk je dat het in Z-A was? Die hebben een halve infrastructuur en stadia uit de grond moeten stampen hiervoor...
Het is echt weer Nederland op z'n kleinst... Het levert niet direct harde euro's op dus willen we het niet...
Zeker weten, Rusland zou mooi zijn. Meteen mooi moment om er een keer heen te gaan.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
Rusland zal sowieso wel een goeie kans maken. Hoop geld zit daar en ze zijn de laatste 10 jaar enorm gegroeid als voetballand.
Op z'n Grieks vanaaf.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vanavond uit eten
Bij de Griek
Ja ik wil er ook al jaren heen. De ouders van mijn vriendin hebben er nog een appartement, dus dat zou zelfs ook al een mogelijkheid voor verblijf zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeker weten, Rusland zou mooi zijn. Meteen mooi moment om er een keer heen te gaan.
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vanavond uit eten
Bij de Griek
Lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vanavond uit eten
Bij de Griek
Fok-Voetbal-meetquote:Op woensdag 8 september 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik wil er ook al jaren heen. De ouders van mijn vriendin hebben er nog een appartement, dus dat zou zelfs ook al een mogelijkheid voor verblijf zijn.
quote:
nee waarschijnlijk is hij er geboren en is hij daarom Zwitserquote:Op woensdag 8 september 2010 14:20 schreef Bellatrix het volgende:
Sepp Blatter is trouwens een Zwitser. Toeval?
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nee waarschijnlijk is hij er geboren en is hij daarom Zwitser
Die komt uit diep donker heidiland en dat zegt hier genoegquote:Op woensdag 8 september 2010 14:20 schreef Bellatrix het volgende:
Sepp Blatter is trouwens een Zwitser. Toeval?
Nouja, het is algemeen bekend dat Zwitsers duivels zijn dus ik had even een Sherlock Holmes momentje.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, al is het dan vast nog een teringeind reizen. 'In Moskou' is wss een wat grotere afstand dan dat je hier 'In Amsterdam' of 'In Rotterdam' woontquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja, het is algemeen bekend dat Zwitsers duivels zijn dus ik had even een Sherlock Holmes momentje.
beetje zout strooitquote:Op woensdag 8 september 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohhhhhh Grieksquote:Op woensdag 8 september 2010 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vanavond uit eten
Bij de Griek
Dat valt reuze mee hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 14:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja, het is algemeen bekend dat Zwitsers duivels zijn dus ik had even een Sherlock Holmes momentje.
Doen wequote:Op woensdag 8 september 2010 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, al is het dan vast nog een teringeind reizen. 'In Moskou' is wss een wat grotere afstand dan dat je hier 'In Amsterdam' of 'In Rotterdam' woont
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doen wemet z'n allen in de grote Fuck!-bus
De helft schijnt weg te vallen ofzo las ik idd ergens (heb zelf die banners niet)quote:Op woensdag 8 september 2010 14:26 schreef -Miauw- het volgende:
Moet het trouwens niet "Fok Goes Japan" zijn?
Geen ideequote:Op woensdag 8 september 2010 14:26 schreef -Miauw- het volgende:
wat heef Goes met Japan te maken?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:26 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel trek in zo'n bonk marsepein dat al bij de Appie ligt
ze hebben de yoghurtpepernoten ook al binnenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel trek in zo'n bonk marsepein dat al bij de Appie ligt
pepernotenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook al verschillende mensen gehoord over pepernoten... heb ze nog nie gezien
Kruidvat en AHquote:Op woensdag 8 september 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook al verschillende mensen gehoord over pepernoten... heb ze nog nie gezien
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:27 schreef crv het volgende:
[..]
wat heef Goes met Japan te maken?
Gaat Zeeland soms mosselen exporteren of zo?
Ik vind het wel jammer dat je ze nu al kunt kopen. Het bijzondere gaat er wel een beetje vanaf eigenlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:29 schreef Bellatrix het volgende:
Wij hebben ook al pepernoten.Schandalig.
Ja het is ook echt niet leuk meer. Vroeger kon je je er serieus op verheugen, want dan was het al bijna Sinterklaas als dat er was. Nu is het fucking begin septemberquote:Op woensdag 8 september 2010 14:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je ze nu al kunt kopen. Het bijzondere gaat er wel een beetje vanaf eigenlijk.
nou voor mij is het ondertussen al heel bijzonder als het überhaupt lukt een zakje hier te krijgenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je ze nu al kunt kopen. Het bijzondere gaat er wel een beetje vanaf eigenlijk.
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn Amerikaanse vriendje had voor mij toen pepernoten gebakken.Ze smaakte naar shit maar zo liev.
Ik snap er de lol ook niet van.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:
Precies. Nog zomer dusquote:Op woensdag 8 september 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is ook echt niet leuk meer. Vroeger kon je je er serieus op verheugen, want dan was het al bijna Sinterklaas als dat er was. Nu is het fucking begin september
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn Amerikaanse vriendje had voor mij toen pepernoten gebakken.Ze smaakte naar shit maar zo liev.
Ik wil de pepernoten nog niet, zo'n bonk marsepein haal ik normaal ook bij de bakker, dus dat mag welquote:Op woensdag 8 september 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is ook echt niet leuk meer. Vroeger kon je je er serieus op verheugen, want dan was het al bijna Sinterklaas als dat er was. Nu is het fucking begin september
Patjequote:
Helleuahquote:
Nou absoluut! Al vind ik die chocoladepepernoten wel erg lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap er de lol ook niet van.Het is grappig om rond sinterklaas te eten en dan zou ik ze kopen omdat je ze dan even kan kopen. Maar nu hebben ze ze zowat een half jaar, dan hoeft het van mij ook niet zo.
qua lekker zijn er wel lekkere dingen.
Van mij part ligt het het hele jaar in de winkelquote:Op woensdag 8 september 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap er de lol ook niet van.Het is grappig om rond sinterklaas te eten en dan zou ik ze kopen omdat je ze dan even kan kopen. Maar nu hebben ze ze zowat een half jaar, dan hoeft het van mij ook niet zo.
qua lekker zijn er wel lekkere dingen.
Bonkjes en sliertjes.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil de pepernoten nog niet, zo'n bonk marsepein haal ik normaal ook bij de bakker, dus dat mag wel
Cutequote:Op woensdag 8 september 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou absoluut! Al vind ik die chocoladepepernoten wel erg lekker
Die ken ik niet, ist wat?quote:
Als er echte truffel in zou zitten zouden ze onbetaalbaar zijnquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah
Mijn tong wordt er iig geil van
die zijn lekkerquote:
Peopen, pissen én bonkjes en sliertjes? Maak me gek.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die zijn lekker
En nu ga ik even checken..... (wc...ongesteld enzo)
Ow en grote boodschap geloof ik
we duimen voor jequote:Op woensdag 8 september 2010 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die zijn lekker
thanks for sharingquote:Op woensdag 8 september 2010 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die zijn lekker
*duimtquote:Op woensdag 8 september 2010 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die zijn lekker
Eet smakelijkquote:Op woensdag 8 september 2010 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die zijn lekker
ok, die grote boodschap of je ongesteldheid ?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
Nog niks......
Maar heb ook wel eens een cyclus van 32 dagen gehad.... Dus vrijdag kan het ook nog komen
nee nog nietquote:Op woensdag 8 september 2010 14:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Bne je ongesteld miranda?![]()
Kapper was rustig, was direct aan de beurt
Omdat het ook bijzonder isquote:Op woensdag 8 september 2010 14:46 schreef crv het volgende:
Toch bijzonder hoe we allemaal gespannen afwachten op de uitkomst van c_a's toiletbezoek
ik vind het wel liefquote:Op woensdag 8 september 2010 14:46 schreef crv het volgende:
Toch bijzonder hoe we allemaal gespannen afwachten op de uitkomst van c_a's toiletbezoek
voor een buitenstaander kan dit toch wel enigzins vreemd overkomenquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:48 schreef crv het volgende:
[..]
voor een buitenstaander kan dit toch wel enigzins vreemd overkomen
who cares, als wij maar weten wat je bedoeltquote:
O die ken ik nog niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.youtube.com/user/OhOhCherson
wie is die blonde nou???
Elizequote:Op woensdag 8 september 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.youtube.com/user/OhOhCherson
wie is die blonde nou???
Dat is wel mooi om te horenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:53 schreef crv het volgende:
Ow ik had net even contact met mijn sjef,
Ze is dus vandaag even op pad gegaan met die vriendin, ze had gelukkig een betere dag en heeft het ontzettend naar der zin gehad. Ze heeft zelfs tussen de middag tosties met soep gemaakt en gegeten. en dat is voor haar doen al heel erg veel.
Doet toch wel goed dan dat soort nieuws
die ga ik ook zo nemen denk ik... pittige kipquote:Op woensdag 8 september 2010 14:57 schreef Symphonic het volgende:
Pffff wat een rare rommelige soepkippendag.
Reminds me, time for cup a soup
Die ja... Denk dat die ook het normaalste isquote:Op woensdag 8 september 2010 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ooooooow.... die zonder bijnaam
ze is wel blonder in die video toch?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ja... Denk dat die ook het normaalste is
Relatief gezien wel ja.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ja... Denk dat die ook het normaalste is
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is wel mooi om te horen
over 1 uurtje pasquote:Op woensdag 8 september 2010 14:57 schreef Symphonic het volgende:
Pffff wat een rare rommelige soepkippendag.
Reminds me, time for cup a soup
Lijkt het wel opquote:Op woensdag 8 september 2010 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze is wel blonder in die video toch?
quote:
*duimt verderquote:Op woensdag 8 september 2010 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
even duimen weer
http://9maand.be/forum/archief/reactions/45657
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
even duimen weer
http://9maand.be/forum/archief/reactions/45657
Ciaotjesquote:
Wat fijn crv, dat ze het zo naar haar zin heeft gehadquote:Op woensdag 8 september 2010 14:53 schreef crv het volgende:
Ow ik had net even contact met mijn sjef,
Ze is dus vandaag even op pad gegaan met die vriendin, ze had gelukkig een betere dag en heeft het ontzettend naar der zin gehad. Ze heeft zelfs tussen de middag tosties met soep gemaakt en gegeten. en dat is voor haar doen al heel erg veel.
Doet toch wel goed dan dat soort nieuws
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die reclame moet je niet geloven
TMIquote:Op woensdag 8 september 2010 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
Kut ik ben aan de race geloof ik
Ik vind het wel fijn om te weten.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om te weten.
Lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
Teveel truffels?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker
Mijn buik is de weg ook een beetje kwijt...
en ik heb harstikke gezond gegetenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker
Ow echt? Hmmm ik begin me wat af te vragenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
Of ze misschien wat meer van de sambal af moet blijven?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow echt? Hmmm ik begin me wat af te vragen
Nee dat ze misschien niet ongesteld wordtquote:Op woensdag 8 september 2010 15:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of ze misschien wat meer van de sambal af moet blijven?
dus dat is geen goed teken ?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
Van de griek ga je niet aan de race hoor. Tenminste Als die gewoon goed kan kokenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
Aan de race en vanavond naar de Griek, oei C_A
Je gaat er niet van aan de racequote:Op woensdag 8 september 2010 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
Van de griek ga je niet aan de race hoor. Tenminste Als die gewoon goed kan koken
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ik heb harstikke gezond gegeten
Vage shit!
Dat komt omdat men thuis altijd alles in die stomme boter bakkenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je gaat er niet van aan de raceMaar als je al aan de race bent en daar een bord vol gekruid vlees naar binnen douwt
Ik heb niet zo snel last van m'n maag, maar veel mensen hebben met zwaar tafelen bij bv de Griek snel last.
Stop jij je hoofd er even in en kijk evenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan toch gewoon een test doen? Dan weet je het zeker
Gekruid schijtquote:Op woensdag 8 september 2010 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je gaat er niet van aan de raceMaar als je al aan de race bent en daar een bord vol gekruid vlees naar binnen douwt
Ik heb niet zo snel last van m'n maag, maar veel mensen hebben met zwaar tafelen bij bv de Griek snel last.
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gekruid schijt
Of iets met veel pitten... soms hoor je dan zo'n *tik* geluid als je drol in het toilet pleurt
Ook Zwanger ?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gekruid schijt
Of iets met veel pitten... soms hoor je dan zo'n *tik* geluid als je drol in het toilet pleurt
Zo gekruid is grieks niet hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gekruid schijt
Wat noem jij 'pitten' dan? Vreet je gewoon hele kastanjes op ofzo?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gekruid schijt
Dat kan ook. Maar als je gewend bent om elke avond netjes 1 stukje vlees te eten en bij de Griek is het 1,5 bord alleen maar vlees, dan moet je buik ook ff wennenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:23 schreef crv het volgende:
[..]
Dat komt omdat men thuis altijd alles in die stomme boter bakken![]()
Ik heb nog nooit last gehad van welke buitenlandse keuken dan ook
Nee wij zijn al gek genoeg en hebben ook nog Crazy-Mquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat noem jij 'pitten' dan? Vreet je gewoon hele kastanjes op ofzo?
Van alles... druiven, appelpitjes, tot iets grotere pitjesquote:Op woensdag 8 september 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat noem jij 'pitten' dan? Vreet je gewoon hele kastanjes op ofzo?
Die heb ik nog niet over de pot gehoord, verder al 4 in een ochtendje nuquote:Op woensdag 8 september 2010 15:27 schreef crv het volgende:
[..]
Nee wij zijn al gek genoeg en hebben ook nog Crazy-M [ afbeelding ]
Dat geldt dan voor elk restaurant en niet alleen voor de griek.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar als je gewend bent om elke avond netjes 1 stukje vlees te eten en bij de Griek is het 1,5 bord alleen maar vlees, dan moet je buik ook ff wennen
Het is heel gekruid, maar niet Oosters-peper-blus-de-boel-gekruid. Andere manier gekruid, maar hoe je dat noemt vraag ik me al een tijdje afquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat het als ik een milkshake aan het maken ben en al die jongens lopen mijn tuin in.
Hij is erg drukquote:Op woensdag 8 september 2010 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet over de pot gehoord, verder al 4 in een ochtendje nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |