quote:Op woensdag 8 september 2010 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... was een TT aan het verzinnen, maar kon niks bedenken.
Das zo saai en standaard...quote:Op woensdag 8 september 2010 12:04 schreef crv het volgende:
[..]
Kally's verjaardag, is toch niet zo moeilijk als TT
Ciao Bosquote:Op woensdag 8 september 2010 11:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben weer weg. Komend weekend zit ik bij pa, dus ben ik online
Ja, vandaag alleen 's middags wat te doen. Heb nog tot laat tennis gekeken vannacht. Ferrer en Verdasco zorgden voor ene geweldige partij.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:08 schreef -Miauw- het volgende:
Jaargesprek ging goedIk mag nog even blijven
Hallotjesquote:
Hoppla, wat een mooie dag is het vandaag.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:08 schreef -Miauw- het volgende:
Hey halloquote:Op woensdag 8 september 2010 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
grijze broek, zwart overhemd met bovenste knoopjes open en een zwarte stropdas er semicasual lossig gesterkt bij.
*mompelt iets over tieten in de header*quote:Op woensdag 8 september 2010 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoppla, wat een mooie dag is het vandaag.
*hoef je mij niet te zeggen*quote:Op woensdag 8 september 2010 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*mompelt iets over tieten in de header*
Japanse?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*mompelt iets over tieten in de header*
Joah, dat dacht ik alquote:
Alyssa Milanoquote:
Heb ik idd ook wel een paar keer last van gehadquote:Op woensdag 8 september 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zo handig in het herkennen van de gesloten topics op mijn mobiel. Zat te wachten in het vorige topic tot iemand zou posten
...
Je bent een big spender?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks op broekenjacht. Dat wordt weer een goed gevulde knip meenemen.
Haha, bij voorkeur niet. Maar alleen de dure zaken hebben mijn lengtemaat. Erg vervelend.quote:
Wij jou ookquote:Op woensdag 8 september 2010 13:05 schreef Kally het volgende:
Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Ik vind jullie allemaal lief (en ik heb nog geen alcohol op)
Ik word er helemaal emo vanquote:
Oja, dat is wel vervelend jaquote:Op woensdag 8 september 2010 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, bij voorkeur niet. Maar alleen de dure zaken hebben mijn lengtemaat. Erg vervelend.
Ja, onbepaalde tijd hoor, ik zit hier ook al veel te langquote:Op woensdag 8 september 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
Goedzo Miauwhoe lang mag je nog blijven? Of heb je gewoon contract voor onbepaalde tijd?
Is geen meet in januari hoor, volgens mij dan.Maar iBenny is dan wel jarig dus misschien dat C_A dat bedoelde. Met z'n alleen bij iBenny op bezoekquote:Op woensdag 8 september 2010 13:08 schreef Kally het volgende:
Oke ff bijgelezen, wat is er in januari voor meet?
Pheno ik had jou persoonlijk uitgenodigd dus lul niet met je deaudtlijst![]()
Nee C_A niet wakker ge-smst ik was idd onderweg naar school![]()
En Koen bedankt voor die big four-o
De dag is nog langquote:Op woensdag 8 september 2010 13:12 schreef Kally het volgende:
Ff serieus 1 naamtopic was voldoende hoor
Maakt niet uit toch, als je het naar je zin hebt. Je had toen toch nog iets van een idee wat je wellicht uit zou gaan werken ofzo?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, onbepaalde tijd hoor, ik zit hier ook al veel te lang![]()
Maar working on it
Neequote:Op woensdag 8 september 2010 13:12 schreef Kally het volgende:
Ff serieus 1 naamtopic was voldoende hoor
Dat bedoelde zequote:Op woensdag 8 september 2010 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is geen meet in januari hoor, volgens mij dan.Maar iBenny is dan wel jarig dus misschien dat C_A dat bedoelde. Met z'n alleen bij iBenny op bezoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |