abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 september 2010 @ 23:11:05 #151
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_86261782
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Gewoon de limiet eraf als het kan. Onzin die limieten op lege snelwegen...
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  vrijdag 10 september 2010 @ 00:07:37 #152
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_86263689
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, helaas gaat dat met Nederlanders niet werken.
Een kwestie van gewenning. Nederlanders zijn genetisch niet wezenlijk anders dan Duitsers.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 10 september 2010 @ 03:18:18 #153
316671 Privado
She likes the way i do it
pi_86266928
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:24 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Het ligt wat meer in lijn met grote delen van Europa:

[ afbeelding ]
Waarbij veel begrensde snelwegen in Duitsland ook de 130/110 schaal gebruiken, niet 120.

Voor de rest is het inderdaad vooral een gevoelsmaatregel :P
Mensen die doen alsof de afbeelding echt waar is :')
Waarom is duitsland geliefd bij de mensen die van snelheid houden? Omdat je er 10km/u harder mag rijden? :') Nee, omdat daar geen camera's en 20 politiewagens langs de weg staan bij elke 100 meter -O-
pi_86267698
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, helaas gaat dat met Nederlanders niet werken.
En zijn er verdomde weinig lege snelwegen :P
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 10 september 2010 @ 08:29:48 #155
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_86267872
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:40 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht hadden een tijd geleden de maximumsnelheid op autosnelwegen teruggeschroefd naar 80 km/h, dit om luchtvervuiling tegen te gaan.

Alleen in Amsterdam is deze beperking permanent geworden omdat de files beperkt werden, andere gemeenten gingen weer terug naar 100.
Alles staat nog op 80 hoor, bij Den haag en bij Rotterdam is het nog altijd 80 (en elke dag file ellende die daarbij hoort :r )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_86268487
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 08:29 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Alles staat nog op 80 hoor, bij Den haag en bij Rotterdam is het nog altijd 80 (en elke dag file ellende die daarbij hoort :r )
Dus zonder die 80 op de A20 bij R'dam en A12 bij Den Haag geen files meer? Dream on :')
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_86271555
Ik zeg: "freie fahrt für freie bürger" (ofwel: geen limiet)! Dan rijden die burgerlijke klapjosti's op de weg zich vanzelf dood... en dat ruimt lekker op! Meer asfalt voor mij!
pi_86271731
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zeg: "freie fahrt für freie bürger" (ofwel: geen limiet)! Dan rijden die burgerlijke klapjosti's op de weg zich vanzelf dood... en dat ruimt lekker op! Meer asfalt voor mij!
Ik zeg: Maximaal 80 op de snelweg. Laten die racende klapjostis zich maar doodrijden in Duitsland. Ruimt lekker op, zonder dat anderen er last van hebben.
pi_86274061
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:18 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik zeg: Maximaal 80 op de snelweg. Laten die racende klapjostis zich maar doodrijden in Duitsland. Ruimt lekker op, zonder dat anderen er last van hebben.
Ik weet het niet van jou, maar ik rij niet rond met een stopwatch. :')
  vrijdag 10 september 2010 @ 14:00:46 #160
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_86277055
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 00:07 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Een kwestie van gewenning. Nederlanders zijn genetisch niet wezenlijk anders dan Duitsers.
Maar de Duitse wegen zijn wel anders dan de Nederlande wegen. In Duitsland houdt men bij de aanleg rekening met de hogesnelheden. Geen scherpe bochten, geen steile hellingen, overal camera's of sensoren op de weg en goede controle op vuil/voorwerpen/ongelukken/etc op de weg, brede banen, en een goede zeer diepe fundering.
Krekker is de bom!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 september 2010 @ 14:03:25 #161
862 Arcee
Look closer
pi_86277151
Leuk, nóg een extra variabele snelheid erbij. ^O^

Los daarvan wel goed, trouwens.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86278084
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:00 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Maar de Duitse wegen zijn wel anders dan de Nederlande wegen. In Duitsland houdt men bij de aanleg rekening met de hogesnelheden. Geen scherpe bochten, geen steile hellingen, overal camera's of sensoren op de weg en goede controle op vuil/voorwerpen/ongelukken/etc op de weg, brede banen, en een goede zeer diepe fundering.
Geen scherpe bochten? Zeker wel, maar dan staat er eerst een bordje 100 een KM voordat je er bent. En ook uitvoegstroken kun je vaak met max. 30 km/u nemen.

Overal camera's? Dat is typisch van politiestaat Nederland, dat is duitsland juiste een stuk minder. De duitse wegen zijn over het algemeen een stuk slechter dan in Nederland, kijk maar eens hoe vaak je een bordje "Strassenschade" tegenkomt.
pi_86278369
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:27 schreef kakner2 het volgende:

Geen scherpe bochten? Zeker wel, maar dan staat er eerst een bordje 100 een KM voordat je er bent.
Niet eens. Op de route naar München zit ergens een stuk (ik meen nog voor Stuttgart) waar je zo hard mag als je wil (buiten bepaalde tijden althans), maar de weg veel bochten heeft en het ook nog heuvelachtig is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86279045
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Niet eens. Op de route naar München zit ergens een stuk (ik meen nog voor Stuttgart) waar je zo hard mag als je wil (buiten bepaalde tijden althans), maar de weg veel bochten heeft en het ook nog heuvelachtig is.
Dat je zo hard mag als je wilt wil niet zeggen dat je overal zo hard kan als je wilt. Je moet wel goed kunnen rijden wil je op de duitse autobahn thuishoren
pi_86279302
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:00 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Maar de Duitse wegen zijn wel anders dan de Nederlande wegen. In Duitsland houdt men bij de aanleg rekening met de hogesnelheden. Geen scherpe bochten, geen steile hellingen, overal camera's of sensoren op de weg en goede controle op vuil/voorwerpen/ongelukken/etc op de weg, brede banen, en een goede zeer diepe fundering.
Als ik het me goed herrinner, las ik ooit ergens dat de autosnelweg in Nederland voor een vmax van 150 km/u wordt ontworpen. Wat op 90% van de autosnelwegen in Nederland ook prima kan.
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:06:37 #166
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_86279474
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef ijdod het volgende:

[..]

Die krijg je toch al niet. Pas bij 124 krijg je een boete. Dat is na correctie van 3 km/u, dus je moet dan al 127 echte km/u hebben gereden. Voeg daar aan toe dat vrijwel elke auto af fabriek een positieve afwijking op de teller heeft, en je reed al zeker 130 op de teller. Nu is dat laatste geen valide argument als Koos Spee er mee komt, mee eens, maar feitelijk werkt het wel zo.

Bij lagere snelheden worden die margers enger. Voorbeeld van mijn auto: 120 echte km = 124 volgens cruise control = net geen 130 op de analoge teller. 80 echte km is 82 op cruise is 83 op de teller.
Ik vergeet de correctie altijd. Maar ik heb dan ook nog altijd nul boetes. :)

(afkloppen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')